2017-04-13, 02:28
Medlem
Kan de inte fixa så att draft rewardsen är bättre.. vann hela skiten 3 ggr på 4 försök, den bästa man får är Isco. Så trött på att gå +/- 0 när man vinner den!
Citera
2017-04-13, 04:53
Medlem
Någon som vet varför Courtois gått upp i pris så mycket?

https://www.futbin.com/17/player/44/Courtois/

Tror ni han går ner till 30k igen inom snar framtid? :-)
Citera
2017-04-13, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexander.Delarge
Hur är/var Defour annars? Funderar på att köpa honom istället för Yaya Toure.
Andra tips på BPL cm? Har kanske 60-70k att lägga. Äger Eriksen IF och vanliga 83 Kante

Han är helt ok! Han gör det han ska men han blir lätt trött och är inte så stark tycker jag.
Jag har svårt att hitta en ersättare som inte kostar multum. Så kommer förmodligen att fortsätta med honom där tills jag har råd att köpa någon bättre.

Någon som testat Erikson 85 som CM? Funkar han där? Skulle gärna ha hans IF kort men just nu har jag bara runt 50 på kontot och är inte villig att sälja någon av mina dyrare spelare!
Citera
2017-04-13, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flankert
Någon som vet varför Courtois gått upp i pris så mycket?

https://www.futbin.com/17/player/44/Courtois/

Tror ni han går ner till 30k igen inom snar framtid? :-)

Han går alltid upp när det kommer SBC's som kräver lite högre rating. Han är en av få billigare 89-ratade. Det gör ju att utbudet minskar ganska rejält. Det var nästan 2 månader sedan han vara nere på 30k, eller du kanske pratar Xbox priser? Han kommer nog gå ner mer och mer i pris nu när FUT Birthday är slut o så. Sedan kommer han säkerligen gå upp igen när/om det kommer mer högt krävande SBC:er.
Citera
2017-04-13, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Vad anser du är en vanlig lirare undrar jag? Lirade lite fut i höstas och tog upp det i januari igen, pendlar nu mellan div 1-3. Har utan problem nått guldnivån på wl varje helg jag spelat den förutom en då jag nådde 14 segrar men va iväg en hel del den helgen o hade över typ 15 matcher (av 40) som jag inte spelade. Och jag anser mig vara en vanlig lirare

Alright. Ja du, bra fråga. Riktigt dumt formulerat av mig.. Jag får helt enkelt börja spela det och se. Får bli några matcher ikväll
Citera
2017-04-13, 08:03
Medlem
Herculandes avatar
Är det de här spelarna man kan vinna idag i sina monthly rewards som släpps 20:00??

http://www.futhead.com/champions/rewards/
Citera
2017-04-13, 10:09
Medlem
NilssooonSs avatar
Någon som använder Birthday-Torres och tycker han är så grym som han borde vara? Tycker inte han funkar alls, IF var bättre för mig konstigt nog
Citera
2017-04-13, 11:02
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Någon som använder Birthday-Torres och tycker han är så grym som han borde vara? Tycker inte han funkar alls, IF var bättre för mig konstigt nog

Funkar riktigt bra för mig, kan det bero på att du förväntar dig för mycket av han? Spela enklare är mitt tips så kommer han spotta in mål för dig.
Citera
2017-04-13, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herculande
Är det de här spelarna man kan vinna idag i sina monthly rewards som släpps 20:00??

http://www.futhead.com/champions/rewards/

Klicka på mars så ser du vilka det blir, t.ex. neymar och ronaldo när jag klickade på länken så var den inne på april.
Citera
2017-04-13, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daniel.95
Skulle precis logga in och spela lite FUT. Precis innan jag går in i en match kommer meddelandet "Din spelarprofil har inte rätt tillstånd för att komma åt denna funktion". Vad fan är detta??

Stäng av Fifa spelet från xbox menyn och starta det igen så kmr det att funka. Hänt mig så flera gånger
Citera
2017-04-13, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS

Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Funkar riktigt bra för mig, kan det bero på att du förväntar dig för mycket av han? Spela enklare är mitt tips så kommer han spotta in mål för dig.

Det är ett väldigt bra tips som paras0nic skriver. Jag hade lite det problemet förr med många spelare. Köpte på sig en dyr och bra spelare som man förväntar skall spruta in mål eller påverka spelet direkt! Det blir att man ofta söker honom, letar efter honom och kanske tappar bollen när man försöker sig på lite för svåra pass för att nå honom. Får lite tunnelseende. Kan även bli att man försöker göra det själv med honom, tror att han skall utöva mirakel. Så kanske inte är fallet för dig men talar för egen del. Bättre som paras0nic skriver, köra på som vanligt o spela enkelt.
Citera
2017-04-13, 12:16
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Nä fan tror jag ska börja lira igen. Sålt nästan allt dyrt jag har förutom detta lag och avbytarna: https://www.futbin.com/17/squad/2791340

Något ni skulle ändra? Förutom TIF Balotelli som jag kanske köper sen, känns inte värt med så mycket dyrare för lite bättre stats bara. Alex Sandro kanske men han har lite sämre defensiva stats men high/high är lite bättre än high/medium.

Har 1.5m coins utöver de spelarna i länken. Men väntar med att köpa ihop ett lika bra andralag tills efter TOTY.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in