Citat:
Ursprungligen postat av
Fantasticfoxy
Varför har du svårt o spela med Özil som CM? Vem hade du satt istället för Defour? Funderar även på min RW, just nu har jag Ljungberg där men vet inte om jag gillar honom eller Zaha bättre, funderar på Willian där, kan det vara ett bra move?
https://www.futbin.com/17/squad/2907003
Han är för klen och har inte vidare bra WR heller, vilket i kombination med att jag är för kass på att spela hade gjort att jag tappat mittfältet - och i förlängningen matchen.
Özil hade jag kunnat lira som CAM och som CAM only.
På den positionen där hade jag nog kört Dembele eller Gundogan eller möjligtvis Hererra. Med Eriksen (med typ powerhouse, gladiator, shadow eller t.o.m sentinel på) som bubblare om man känner att det blir För defensivt med ovanstående.
Men tänker mig att många av dina anfall utgår från kanterna med den formationen och dom spelarna?
*Sen har jag svårt att såga Ljungberg! Svensk legend ju! Men tror Willian hade passat bättre. Det här med 3*, som jag fasen tycker är snålt, på Ljungberg stör lite. Skillar inte så ofta själv, men just wingers tycker jag kan behöva en snurr eller två i repertoaren.