Hmm... sålde av Cavani 90 för 220k i förmiddags. Varit nere på 200k men vänt upp och tillbaka på 220k. Går det nedåt igen tro? Kommer nog inte ha råd med hans 91-kort på ett tag, får se hur mycket det dalar...
Samma med IF Marcos Alonso. Lade ut för 69k förut när TOTW släpptes, fanns många ute för runt 60k då. Kollade aldrig priserna nu sista och den såldes nyss. Han ligger runt 72k nu igen.
Vet inte om jag skall köpa tillbaka dem nu eller avvakta och se hur priserna på deras nya IF's landar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lars1989
Haha alltså vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag gjorde Bundesliga-SBC igår och det bästa kortet jag får på dessa 18 paket är Fährmann. Detta är ett stort jävla skämt.
Know that feeling. Gjorde La Liga SBC:n igår och av alla paket där fick jag väl Draxler för 3-4k som bäst. Men men ska inte klaga, haft lite tur tidigare emellanåt. Ingen riktig jackpot men några fina kort ändå. Skall snart öppna korten från veckans MM. Finns en del fina kort i veckan TOTW som man skulle vilja lägga vantarna på!