2017-04-09, 11:16
Medlem
Kände inte mycket av 1 mg Ikto, fyllde på med 1 mg till efter 2 timmar men kände endå itne så mycket. Fan, förra gången jag tog så slog 2 mg svinbra. Var det att jag inte tog allt direkt? Har inte tagit benzo på typ 1 månad så det handlar inte om tolerans. Däremot blev jag trött som fan och somnade när jag la mig framför teven.
Citera
2017-04-09, 11:20
Medlem
Harbards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Kände inte mycket av 1 mg Ikto, fyllde på med 1 mg till efter 2 timmar men kände endå itne så mycket. Fan, förra gången jag tog så slog 2 mg svinbra. Var det att jag inte tog allt direkt? Har inte tagit benzo på typ 1 månad så det handlar inte om tolerans. Däremot blev jag trött som fan och somnade när jag la mig framför teven.

2mg Ikto är inte speciellt mycket om du vill "känna" något. Ikto är designad för att du inte ska känna av den men däremot så kommer du fortfarande vara totalt fucked up men tro att den inte funkar

6mg tycker jag är en bra dos om man vill känna af den riktigt. 6mg är inte så mycket heller, dygnsdosen är 4mg morgon per dag så 6mg är bara 2mg mer än vanlig dygnsdos
Citera
2017-04-09, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harbard
2mg Ikto är inte speciellt mycket om du vill "känna" något. Ikto är designad för att du inte ska känna av den men däremot så kommer du fortfarande vara totalt fucked up men tro att den inte funkar

6mg tycker jag är en bra dos om man vill känna af den riktigt. 6mg är inte så mycket heller, dygnsdosen är 4mg morgon per dag så 6mg är bara 2mg mer än vanlig dygnsdos
Men 2mg har fungerat tidigare. Har bara testat ikto 2-3 gånger innan och det har fungerat varje gång. Får prova att ta 2mg direkt nästa gång.

Kan man ta 300 mg Lyrica idag eller är det en farlig combo? Ikton sitter ju kvar rätt länge har jag läst.
Citera
2017-04-11, 22:24
Medlem
nosferatuzens avatar
Benzobutiken sålde Rivotril som jag ÄLSKAR men ALDRIG hittar på gatan??! Någon som vet mer om varför dom är så unika och inte pillren från gatan och där vissa är plockade ur burk?
Citera
2017-04-11, 22:26
Medlem
nosferatuzens avatar
Citat:
Men 2mg har fungerat tidigare. Har bara testat ikto 2-3 gånger innan och det har fungerat varje gång. Får prova att ta 2mg direkt nästa gång.

Kan man ta 300 mg Lyrica idag eller är det en farlig combo? Ikton sitter ju kvar rätt länge har jag läst.

Tycker lyrican boostar dina ikto. Skön mix, värsta är nog att du somnar. Vilket jag oftast gör lol.
Sen tror jag ikton hindrar kroppen från att få ep anfall, vilket jag fått på enbart Lyrica flera gånger.
Citera
2017-04-12, 00:05
Medlem
Harbards avatar
Citat:

Ikton har en kort halveringstid på 20-30 timmar. Den sitter inte kvar länge alls. 2mg är en Väldigt liten dos, det är minsta dags dosen får ångest problematik. För ångest så rekommenderas 4mg varje dag eller mer. Visst funkar 2mg också men om du verkligen vill känna av Ikto så är det 6mg som gäller.

Kan inte rekommendera att du ska blanda med Lyrica. Nästan alla dödsfall med Benzo är när man blandar in andra droger. Håll dig till en. Dagen efter kan du utan problem ta Lyrica dock.

Finns folk som blanda Benzo och Tramadol, ska vara en himmelsk blandning men som också har en del dödsfall på sig i bland annat USA.
Senast redigerad av Harbard 2017-04-12 kl. 00:08.
Citera
2017-04-12, 17:50
Medlem
Tjena har en fråga till er övriga som är lite kunninga jag va ut och gick idag och hör och häpna hittade 4 kartor med galenika rivotril och en glasburk med 28 st i plus 2 st tramadol och 2 st lyrica och grejen är den jag vet inte hur länge dom har legat ute det ser ut som dom har legat iallafall en vinter skulle jag tro men det står att dom går ut 2020 så min fråga är har det påverkat kvaliten eller har dom blivit farliga att använda nu ? och om man skulle sälja dom hur mycket kan man få för rivotrilen och dom 2 tramadolen och dom 2 st lyrican ? tacksam för svar .

Och undra varför dom låg längs vägen kartorna och burken låg 300-400 meter ifrån varandra så det borde ju va samma person som tappat eller slängt tror mer på slängt kanske blev nojig på polisen eller nåt
Senast redigerad av maximilian25 2017-04-12 kl. 17:55. Anledning: tilläga
Citera
2017-04-12, 18:02
Avslutad
Byta Iktorivil till Lyrica?

Har knaprat 4 mg Iktorivil varje kväll i ca 15 år. De funkar ju, o jag har aldrig någon ångest. Har heller inte utvecklat tolerans. Men visst, jag är ju beroende av dem, efter 2-3 dagar utan kommer abstinensen från helvetet...

Men jag tycker Lyrica är mer lattjo. 600-900 mg blir en torrfylla utan baksmälla. Man kanske inte får så mycket utskrivet, men kan man byta rakt av?
Citera
2017-04-12, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Byta Iktorivil till Lyrica?

Har knaprat 4 mg Iktorivil varje kväll i ca 15 år. De funkar ju, o jag har aldrig någon ångest. Har heller inte utvecklat tolerans. Men visst, jag är ju beroende av dem, efter 2-3 dagar utan kommer abstinensen från helvetet...

Men jag tycker Lyrica är mer lattjo. 600-900 mg blir en torrfylla utan baksmälla. Man kanske inte får så mycket utskrivet, men kan man byta rakt av?

Tjena kan du hjälp mig med det jag skrev ovanför ?
Citera
2017-04-12, 18:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av maximilian25
Tjena kan du hjälp mig med det jag skrev ovanför ?
Om du är säker på vad det är, så har de absolut inte kunnat bli farliga.

Iktorivil/Rivotril tror jag går på runt 20-25 kr för en 2 mg-tablett.

Tramadolen o Lyrican beror ju på hur många milligram de är på, o Lyrica-pris varierar mycket...
Citera
2017-04-12, 18:18
Medlem
Citat:

Tramadolen o Lyrican beror ju på hur många milligram de är på, o Lyrica-pris varierar mycket...

kvaliten då har effekten minskat tror du av kylan ? och tramadolen är ljudgrön med vit underyta och det står T R på den övre halvan och på den undre 200R
Citera
2017-04-12, 18:20
Medlem
Citat:

jag är säker på vad det är men på glasburken är texten på polska eller nåt liknande språk galeninka är väl polskt ? och dom är 2 mg

såg nu att tramodolen är en depotablett på 200 mg ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in