Citat:
Ursprungligen postat av
Mellbergan
Det som du nu skriver, är något som du och jag tycker att SD ska göra. Men att Jimmie i praktiken skulle sätta kravet "stoppa asylinvandringen/anhörighetsinvandringen" på M tolkar inte jag det som, han verkar väl relativt nöjd om Moderaterna får genomslag för sin migrations-linje? Men jag hoppas att jag har fel.
Ett annat problem är att C och L också ska gå med på detta...
C och L kan naturligtvis inte vara med i en sådan uppgörelse och förhandling överhuvudtaget, då kan man lika gärna ta in MP. Nej, Sverigedemokraterna ska aldrig stödja en regering, budget eller statsministerkandidat utan mycket stort inflytande i partiets kärnfrågor. Det säger sig självt, anser jag. Ju större Sverigedemokraterna blir desto mer uppenbart blir det här, att invandringspolitiken förändras drastiskt från grunden med stoppad asylinvandring vid gränsen, stort inflytande i kriminalpolitiken, äldrepolitiken, gällande pensionerna, sjukvården, välfärden med mera.
Ja, det är vad du och jag vill och det bör vi kräva av vårt parti, självklart. Det förväntar jag mig och det är vad som sagts också även om vissa i enskilda citat vrider och vänder på detta så är det i mina ögon alldeles självklart.