2017-04-04, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mod32
Jag undrar samma sak. Har några st men måste fråga innan jag käkar. Tacksam för svar. =)

Ingen som testat Chupa Chups knappar som är i olika färger?. Hittar inge svar på nättet om dom sökt som en tok.
Citera
2017-04-04, 19:41
Medlem
Pratade med en idag som hade rosa stjärnor och lila joker / djävul någon som vet något? Det är i skåne. Väldigt tacksam om någon kan hjälpa mig hitta lite info.
Citera
2017-04-04, 20:09
Medlem
Citat:
Ingen som testat Chupa Chups knappar som är i olika färger?. Hittar inge svar på nättet om dom sökt som en tok.

Droppa 2 st hoppas verkligen mdma =)
Citera
2017-04-04, 20:34
Medlem
Citat:
Droppa 2 st hoppas verkligen mdma =)

Dom inhåller inte mdma. Nått annat skit
Citera
2017-04-05, 21:35
Bannlyst
Är också sugen på recensioner om små gula trianglar i Sthlmsområdet. Nån som kört dem? Hört från flera håll nu att de cirkulerar
Citera
2017-04-06, 08:36
Medlem
JoeBidens avatar
Hoppas innerligt att de som inte får svar på sina frågor här, på internet eller genom förtrogna vänner om olika batchar, faktiskt tar sin lilla gubbe och skickar in den på test.

Ecstasy är inte jättedyrt och man kan lätt splitt på kostnaderna för en analys på ett par vänner för att ta reda på vad och hur mycket ens piller innehåller av en viss substans.

Ecstasy har med sig sina risker, som tack o lov kan minimeras rätt så bra med ett ansvarsfullt bruk. Även om risken är förhållandevis låg att man får ett piller som någon "mixtrat" med, är det en synnerligen onödig sådan risk.

Last resort! TESTA ERA PILLER!
Citera
2017-04-08, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Rosa PacMan, bra eller anus?

Samma fråga, ser att dessa säljs på FS billigt just nu men av en ännu obedömd säljare och hittar inte knapparna på pillreports eller ecstasydata...
Citera
2017-04-08, 16:30
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
Samma fråga, ser att dessa säljs på FS billigt just nu men av en ännu obedömd säljare och hittar inte knapparna på pillreports eller ecstasydata...
Jag testade dom, dom var okej. Skulle gissa på ~120 mg.
Citera
2017-04-08, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Jag testade dom, dom var okej. Skulle gissa på ~120 mg.

Tack!
Citera
2017-04-10, 21:24
Medlem
Blåa mitsubishi i skåne? såg bra pressade ut.
Citera
2017-04-14, 15:05
Medlem
Är det möjligt att få tag på så rent MDMA i vårat land så man kan använda det i medicinskt syfte ?

Renheten en fråga vem och vart det tillverkas?

Är det lätt att få tag på kristaller?
Citera
2017-04-14, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phosphoreign
Är det möjligt att få tag på så rent MDMA i vårat land så man kan använda det i medicinskt syfte ?

Renheten en fråga vem och vart det tillverkas?

Är det lätt att få tag på kristaller?

Jag vet inte var du drar gränsen för "så rent" att "man kan använda det i medicinskt syfte", men kristaller är inte särskilt svårt att få tag på nej. Om du inte hittar hos din lokale langare finns det billigt på flugsvamp. Du kommer däremot förmodligen inte få fram var det har tillverkats eller någon exakt renhet utan att skicka in på analys, om ens då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in