Droppat 1 röd Harley Davidison och nu nyss en halv lila Nespresso (som ska ligga på 240mg egenligt min langare)
Däremot har jag tatt 12mg subutex och 20mg alprazolam under dagen. Tror ni det spelar nån roll? Har fortfarande 1 och en halv kvar.
Vi testade ikväll den här batchen, sjukt bra grejer. Kickade dock in efter 40-50 minuter när vi tog en hel - en halv räcker inte, men vi är visserligen vana.
Testade rektangulära AMG tabletter inaty, samma färg som en gul varseljacka. Skulle vart 200mg mdma enligt en källa men pyttsan. En grå/blå Dom perignon eller 1 + 1/2 Grå Nespresso, då föyger jag. Gröna Heineken var sjyssta, tror jag dubbeldroppa, röda bruna harley måste vara sjukt hårt pressade eller innehålla en hel del PMMA för det tog 2,5h för 2st att kivka in.
Testade rektangulära AMG tabletter inaty, samma färg som en gul varseljacka. Skulle vart 200mg mdma enligt en källa men pyttsan. En grå/blå Dom perignon eller 1 + 1/2 Grå Nespresso, då föyger jag. Gröna Heineken var sjyssta, tror jag dubbeldroppa, röda bruna harley måste vara sjukt hårt pressade eller innehålla en hel del PMMA för det tog 2,5h för 2st att kivka in.