Citat:
Ursprungligen postat av London_Calling
Får ni äkta "E" (MDMA) så ska det otroligt mycket till för att något ska gå snett eller att någon ska "snea". Ni kommer med största sannolikhet ha det väldigt trevligt och mysigt i sådant fall.
Men se för guds skull till att ni får MDMA, annars kan ni i bästa fall få sockerpiller och i sämsta fall dö. (Även om sistnämnda inte är såå stork risk då).
Drick mycket vatten (inte för mycket!), ta pauser då och då, ta med solglasögon
( pupillerna blir GIGANTISKA ) och läs igenom alla trådar på FB m.m. om riskerna förenat med E. Se även till att vara i bra fysisk form innan, hjärta m.m. kan komma att belastas.
Detta förutsätter ju givetvis att ni är i ett land där det är lagligt att ta droger, annars skulle jag väl aldrig uppmana till brott inte!
Enjoy!
Men se för guds skull till att ni får MDMA, annars kan ni i bästa fall få sockerpiller och i sämsta fall dö. (Även om sistnämnda inte är såå stork risk då).
Drick mycket vatten (inte för mycket!), ta pauser då och då, ta med solglasögon
( pupillerna blir GIGANTISKA ) och läs igenom alla trådar på FB m.m. om riskerna förenat med E. Se även till att vara i bra fysisk form innan, hjärta m.m. kan komma att belastas.Detta förutsätter ju givetvis att ni är i ett land där det är lagligt att ta droger, annars skulle jag väl aldrig uppmana till brott inte!
Enjoy!
Citat:
Ursprungligen postat av lehleh
Min första tripp var faktiskt också på ett gammalt sensation. Det är den bästa jungrutrippen ni kan göra. Dock tycker jag ni ska ta med ifrån Sverige. De är risk men ni vet i alla fall vad ni får i er. Jag skulle numera absolut inte åka ner utan. Det är riktigt jobbigt och drygt att försöka fixa inne på sensation. I danmark kan ni även råka ut för allt möjligt. Så jag rekommenderar starkt att ni tar med er på något sätt ifrån Sverige.
Ni ska inte dricka allt för mycket utan bara 2-3 max 4 öl. Det kör jag på men kanske är individuellt men ni ska inte trippa fulla i alla fall. Mycket vatten som vanligt och som sagt. De enda som kan förstöra er resa är om ni står där helt förväntansfulla och sedan är det socker och i värsta fall mcpp eller något riktigt giftigt.
Ett annat alternativ är att köpa marquis test och sedan offra en knapp för ett test.
Ni ska inte dricka allt för mycket utan bara 2-3 max 4 öl. Det kör jag på men kanske är individuellt men ni ska inte trippa fulla i alla fall. Mycket vatten som vanligt och som sagt. De enda som kan förstöra er resa är om ni står där helt förväntansfulla och sedan är det socker och i värsta fall mcpp eller något riktigt giftigt.
Ett annat alternativ är att köpa marquis test och sedan offra en knapp för ett test.
Okej tack så mycket för svaren!
Kan man köpa ett sådant där " marquis test" någonstans i Malmö eller beställer man det online och i så fall vart ?