2011-09-14, 12:41
Medlem
pandahahas avatar

Okej tack så mycket för svaren!

Kan man köpa ett sådant där " marquis test" någonstans i Malmö eller beställer man det online och i så fall vart ?
Citera
2011-09-14, 12:57
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pandahaha

Okej tack så mycket för svaren!

Kan man köpa ett sådant där " marquis test" någonstans i Malmö eller beställer man det online och i så fall vart ?
http://www.eztest.com/dir2/

Varsågod.
Citera
2011-09-15, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mytze
Ok, köpte 5 st att ha till sensastion white.
blir dock inte riktigt klok på hur de funkar.
vissa säger att de bli ligger och skakar och myser efter 1, vissa tycker det är helt OK 100mg-ish, vissa fått hallicar av dom... har du testat dom?

varierar lite asså.
Går att köra på sensation , men ja hade kört någon annan sort
Mer mysiga
Citera
2011-09-15, 10:45
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lehleh
Min första tripp var faktiskt också på ett gammalt sensation. Det är den bästa jungrutrippen ni kan göra. Dock tycker jag ni ska ta med ifrån Sverige. De är risk men ni vet i alla fall vad ni får i er. Jag skulle numera absolut inte åka ner utan. Det är riktigt jobbigt och drygt att försöka fixa inne på sensation. I danmark kan ni även råka ut för allt möjligt. Så jag rekommenderar starkt att ni tar med er på något sätt ifrån Sverige.

Ni ska inte dricka allt för mycket utan bara 2-3 max 4 öl. Det kör jag på men kanske är individuellt men ni ska inte trippa fulla i alla fall. Mycket vatten som vanligt och som sagt. De enda som kan förstöra er resa är om ni står där helt förväntansfulla och sedan är det socker och i värsta fall mcpp eller något riktigt giftigt.

Ett annat alternativ är att köpa marquis test och sedan offra en knapp för ett test.
Man behöver bara skrapa av en ytterst liten del av pillret för att testa dom.

försök hitta kristaller inne på sensation, fråga dom svarta eller nån som ser lite små farlig ut.
Citera
2011-09-15, 12:35
Medlem
pandahahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topsid
http://www.eztest.com/dir2/

Varsågod.

Okej tackar! Men hur kommer det se ut på korträkningen?!

Nu är det ju inte så att någon sitter och kollar mina räkningar med om någon skulle få för sig och göra det en månad och det står att man beställt drogtester så lär man ju själv åka på ett test.

Det andra problemet är att jag inte alls är sugen på att ta tåget från Malmö till Köpenhamn med E på mig för tullen lär vara extra uppmärksamma den dagen.

Ska man ta med EZtestet till danmark och köpa något i Cristiania och sedan testa det?

Alla tips uppskattas!
Citera
2011-09-15, 15:52
Medlem
lehlehs avatar
Citat:

Nu är det ju inte så att någon sitter och kollar mina räkningar med om någon skulle få för sig och göra det en månad och det står att man beställt drogtester så lär man ju själv åka på ett test.

Det andra problemet är att jag inte alls är sugen på att ta tåget från Malmö till Köpenhamn med E på mig för tullen lär vara extra uppmärksamma den dagen.

Ska man ta med EZtestet till danmark och köpa något i Cristiania och sedan testa det?

Alla tips uppskattas!

Som panzer sa så kan du skrapa av lite utav en och sedan testa i köpenhamn (personligen brukar jag krossa ett helt piller men det är kanske som panzer lite slöseri men tycker det fungerar bäst så).

Det är helt lagligt att köpa Marquis test. Om du sedan håller på med annat som gör att polisen begär ut kontoutdrag är ju en annan sak. Annars är det grönt att köpa.

Har läst att man ska försöka fixa på klubbarna men det lär finnas lite överallt i Köpenhamn.
Citera
2011-09-15, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rkm
varierar lite asså.
Går att köra på sensation , men ja hade kört någon annan sort
Mer mysiga
menar du att du hade kört på mer mysiga tabletter eller är lacosten "mer mysiga"?
Citera
2011-09-15, 16:41
Medlem
Citat:

Alla tips uppskattas!

Du köper absolut inte ecstasy i Christianshavn.
Citera
2011-09-15, 17:11
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Hur är det med rosa lacoste? Är det nåt att ha?
När jag provade en knapp i början av sommaren så hade den garanterat MDMA i sig, samt någonting oidentiferat som bindningsämne (ej tjack). Hade varit kul att se exakt vad den innehöll med ett EZ-test.

Fick tag på denna knapp i Göteborgsområdet, verkade hålla relativt hög klass.

Har hört att det skall finnas en ny batch av dem som inte är lika bra. Var försiktig, köp bara av folk du litar på, helst vänner.
Citera
2011-09-20, 21:56
Medlem
viktor.hockey.96s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imlikenono
Du köper absolut inte ecstasy i Christianshavn.

+1

Går du runt och frågar efter ecstasy i Christiania skulle det inte förvåna mig om du åker på däng och flyger ut med huvudet före...
Citera
2011-09-21, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viktor.hockey.96
+1

Går du runt och frågar efter ecstasy i Christiania skulle det inte förvåna mig om du åker på däng och flyger ut med huvudet före...

nja. frågar man snyggt och ser allmänt städad ut så blir det typ ett :No, fuck off. försäljarna är inte direkt duvungar till hippies som enbart röker cannabis och aldrig har har sett en tyngre drog

du kan dock fråga runt bland hiphoparna lite här o var. kanske inte just på pusherstreet.
alla vill tjäna cash så att du skulle få stryk e bara ett rykte. drar du däremot upp kameran därinne så får du springa
Senast redigerad av wraang 2011-09-21 kl. 18:29.
Citera
2011-09-22, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mytze
menar du att du hade kört på mer mysiga tabletter eller är lacosten "mer mysiga"?

ja hade kört Kristaller garanterat lacosten är man mkt mkt mer mys sugen på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in