2016-06-12, 22:48
Medlem
pussyjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fghjkl
Säkrast att alltid testa okända piller, köpte du dem av någon som såg ut att vara där för att lyssna på musiken, eller av någon med tenstajeans som stod lite småsketchy intill väggen sa typ "ecstasy finns"?

Från en snubbe jag brukar springa på på dessa rejv, skulle va runt 220mg MDMA men alla kranar surrar ju. Har inte dragit i mig dom än så håller på dom ett tag. Ser jävligt bra pressade ut med porsche loggan.

Stockholm förövrigt
Citera
2016-06-13, 02:08
Medlem
Ravanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pussyjuice
Från en snubbe jag brukar springa på på dessa rejv, skulle va runt 220mg MDMA men alla kranar surrar ju. Har inte dragit i mig dom än så håller på dom ett tag. Ser jävligt bra pressade ut med porsche loggan.

Stockholm förövrigt

Är de gula med ferrari loggan i form av sköld så fick jag samma av förmodligen samma gubbe på samma fest . Det var mdma, inte speediga, och jävligt nice. 220mg kanske är lite överdrivet men helt klart värda pengen. Han jag fick dem av har aldrig gjort mig besviken utan har ist gett bättre pris om de vart sämre och varit ärlig med det, om det nu inte va flera som hade samma. Bra fest förövrigt!
Citera
2016-06-13, 03:56
Medlem
Citat:
fick tag på ett par orangea med porsche logga inatt på ett rejv, någon som testat dessa?

http://i.imgur.com/wOfrMvQ.png
Citera
2016-06-13, 14:09
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Gjorde ett album åt dig: http://imgur.com/a/27g2M
Tack tack! tror ni att man kam käka en sådan på stranden sedan?😅🤔
Citera
2016-06-14, 00:04
Medlem
Pedruss avatar
Citat:
fick tag på ett par orangea med porsche logga inatt på ett rejv, någon som testat dessa?
Jag och en polare håller på att testa dom så kan komma med update inom kort!
Citera
2016-06-14, 11:43
Medlem
CB_smokers avatar
Vart i Sverige finns silver bars??
Inte i Sthlm va, för har inte hört något om det
Citera
2016-06-14, 13:07
Medlem
Pedruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pedrus
Jag och en polare håller på att testa dom så kan komma med update inom kort!
Inget att ha, kände "ingenting" på en knapp och en polare tog bara en halv. Blev lite små taggad och orolig(Käken kunde börja små darra som att något var påväg att hända men det hände inte) och mådde allmänt skumt..

Skulle nog vara lite försiktig med Orangea Porsche även om batcher är olika.
Citera
2016-06-14, 13:57
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker
Vart i Sverige finns silver bars??
Inte i Sthlm va, för har inte hört något om det

Göteborg... Inte i överflöd utan mer en lyckoträff om man hittar!
Citera
2016-06-15, 20:19
Medlem
Jaggermeisters avatar
Har 4st Ecstasy här, men jag har väldigt svårt o avgöra ifall dom är gråa eller gröna... Det är av märket Nike iallafall, ett litet Nike märke i mitten. Tabletten är lite prickig. Sökte på Gröna nikes på pillreports, o fick inte särskilt roliga resultat, men det kanske bara är i USA, ja vene?

Aja, någon som har haft Nike esh här som är svåra o avgöra ifall dom är gråa eller gröna? Om NEJ,
Är det några som har haft Nike esh här. Om ja; Vad tyckte ni om dom?
Citera
2016-06-15, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Har 4st Ecstasy här, men jag har väldigt svårt o avgöra ifall dom är gråa eller gröna... Det är av märket Nike iallafall, ett litet Nike märke i mitten. Tabletten är lite prickig. Sökte på Gröna nikes på pillreports, o fick inte särskilt roliga resultat, men det kanske bara är i USA, ja vene?

Aja, någon som har haft Nike esh här som är svåra o avgöra ifall dom är gråa eller gröna? Om NEJ,

Nämns en bit bak i tråden, släng upp en bild på dem
Citera
2016-06-15, 21:21
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swexer
Nämns en bit bak i tråden, släng upp en bild på dem
Om det nämns en bit bak i tråden och du vet vart, skulle du inte kunna copy&paste det här, så slipper jag leta, när du redan vet vart det står liksom. så tänkt ejag.

Har ingen mobil med kamera tyvärr
Citera
2016-06-17, 00:36
Medlem
Pedruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister

Vet att Gråa Nikes cirkulerar nu men har inte testat just dom men dom GRÖNA har jag testat och dom var väldigt sköna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in