Citat:
Ursprungligen postat av
hjeaeee
Väldigt bra fråga Glenn, har inte superkoll så vågar inte gissa på nåt men dom kommer ju garanterat stiga iaf. 15 respektive 11k för dom spelarna låter som minimal risk iaf. Jag har köpt på mig investeringar för ungefär 600k. Mestadels Blaszczykowski men även några större spelare som Nani o Sturridge. Går det fel så gör det inte så värst mycket då jag redan har ett lag som jag är väldigt nöjd med. Chansar hellre lite nu för o potentiellt göra stor profit.
Om man vill chansa lite tror jag Sturridge kan vara en bra sådan. Häromdagen när EA failade o släppte en uppdagtering för tidigt så hade dom uppgraderat honom till 4 star skillmoves o hans pris skjöt i höjden.
Ligger just nu väldigt lågt på 220k lägsta bin:
https://www.futbin.com/17/player/18178/Sturridge
Man får ju hoppas , Villa har droppat typ 100k på 2 dagar så det e lite surt men lär ju vända imorgon får se vart det landar.
Jävligt suspekt detta när ea failade , var det en ny data upgradering eller var det en gammal osv Beckham med 81 i rating , henry låg rating också har jag för mig, sen Sturridge fattar inte han har knappt spelminuter denna säsong 1 mål 1 assist .ser inte riktigt hur han kan få skill upgrade. Samtidigt skill upgrade på Dembele och Son , så kan ju stämma. Tror dock säkert Sturridge ökar oavsett skill upgrade eller ej så värt o chansa.
Hoppas legender dyker upp på ps4 till fifa 18, Maradona o gubbarna på väg in ..annars blire byte av konsol.