2017-04-08, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Matho
finns det nån chans att den här El Sharaway 88 sbc (eller vad det nu heter) hamnar på marknaden så man kan köpa honom?

Som jag förstått det så får folk kortet som untradeable bara. Men det kanske ändras?

Vad tror panelen?
Kommer med 99% sannolighet aldrig att ske. Har då inte hänt med någon annan SBC.
Citera
2017-04-08, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AestheticG
Kommer med 99% sannolighet aldrig att ske. Har då inte hänt med någon annan SBC.

Oki tack för svar. Då är det göra en SBC som gäller då ifall man är sugen på kortet... hur mycket coins kan man tänkas behöva lägga på att få ihop ett lag till honom?
Citera
2017-04-08, 12:44
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Väldigt bra fråga Glenn, har inte superkoll så vågar inte gissa på nåt men dom kommer ju garanterat stiga iaf. 15 respektive 11k för dom spelarna låter som minimal risk iaf. Jag har köpt på mig investeringar för ungefär 600k. Mestadels Blaszczykowski men även några större spelare som Nani o Sturridge. Går det fel så gör det inte så värst mycket då jag redan har ett lag som jag är väldigt nöjd med. Chansar hellre lite nu för o potentiellt göra stor profit.

Om man vill chansa lite tror jag Sturridge kan vara en bra sådan. Häromdagen när EA failade o släppte en uppdagtering för tidigt så hade dom uppgraderat honom till 4 star skillmoves o hans pris skjöt i höjden.

Ligger just nu väldigt lågt på 220k lägsta bin: https://www.futbin.com/17/player/18178/Sturridge

Man får ju hoppas , Villa har droppat typ 100k på 2 dagar så det e lite surt men lär ju vända imorgon får se vart det landar.

Jävligt suspekt detta när ea failade , var det en ny data upgradering eller var det en gammal osv Beckham med 81 i rating , henry låg rating också har jag för mig, sen Sturridge fattar inte han har knappt spelminuter denna säsong 1 mål 1 assist .ser inte riktigt hur han kan få skill upgrade. Samtidigt skill upgrade på Dembele och Son , så kan ju stämma. Tror dock säkert Sturridge ökar oavsett skill upgrade eller ej så värt o chansa.

Hoppas legender dyker upp på ps4 till fifa 18, Maradona o gubbarna på väg in ..annars blire byte av konsol.
Citera
2017-04-08, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Ramos är iaf helt värdelös

Haha är det så? Konstigt ibland hur spelare med så bra stats känns så dåliga ingame
Citera
2017-04-08, 13:07
Medlem
Citat:
Haha är det så? Konstigt ibland hur spelare med så bra stats känns så dåliga ingame

m/m kändes som han bara kollade på.. seg och dålig med boll..
Citera
2017-04-08, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Man får ju hoppas , Villa har droppat typ 100k på 2 dagar så det e lite surt men lär ju vända imorgon får se vart det landar.

Jävligt suspekt detta när ea failade , var det en ny data upgradering eller var det en gammal osv Beckham med 81 i rating , henry låg rating också har jag för mig, sen Sturridge fattar inte han har knappt spelminuter denna säsong 1 mål 1 assist .ser inte riktigt hur han kan få skill upgrade. Samtidigt skill upgrade på Dembele och Son , så kan ju stämma. Tror dock säkert Sturridge ökar oavsett skill upgrade eller ej så värt o chansa.

Hoppas legender dyker upp på ps4 till fifa 18, Maradona o gubbarna på väg in ..annars blire byte av konsol.

Jaa det låter iofs lite konstigt det kan jag hålla med om.. kan dock tycka att Sturridge förtjänar 4star redan från början, skumt att han inte fick det. Hoppas du har rätt att han ökar oavsett

Legender på PS4 hade varit väldigt kul. Läst någonstans att EA har kontrakt med dom som tillverkar XBOX som går ut nu. Bästa hade ju varit om båda konsollerna får legender. Tror fan att jag hade haft Henry i laget oavsett hur bra han är ifall han kommer.. är Arsenalfan och det är min favoritspelare genom tiderna.
Citera
2017-04-08, 15:41
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Jaa det låter iofs lite konstigt det kan jag hålla med om.. kan dock tycka att Sturridge förtjänar 4star redan från början, skumt att han inte fick det. Hoppas du har rätt att han ökar oavsett

Legender på PS4 hade varit väldigt kul. Läst någonstans att EA har kontrakt med dom som tillverkar XBOX som går ut nu. Bästa hade ju varit om båda konsollerna får legender. Tror fan att jag hade haft Henry i laget oavsett hur bra han är ifall han kommer.. är Arsenalfan och det är min favoritspelare genom tiderna.
Dom har haft kontrakt som går ut varje år. Det snacket kommer och går.

Vill inte ens tänka på vad som hänt med FIFA på XB om Sony la fram stålar för legender. Redan utan legender har man dubbel spelarbas, typ.
Citera
2017-04-08, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Dom har haft kontrakt som går ut varje år. Det snacket kommer och går.

Vill inte ens tänka på vad som hänt med FIFA på XB om Sony la fram stålar för legender. Redan utan legender har man dubbel spelarbas, typ.

Ahh okej dom har kört 1 år åt gången? Snacket jag hörde lät det som om det var ett flerårskontrakt som löpte ut men då är det ju ingen stor grej om det bara varit 1årskontrakt hela tiden.
Citera
2017-04-08, 16:15
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ahh okej dom har kört 1 år åt gången? Snacket jag hörde lät det som om det var ett flerårskontrakt som löpte ut men då är det ju ingen stor grej om det bara varit 1årskontrakt hela tiden.
Jag har ingen aning om vad det är för kontrakt, men snacket om att kontraktet ska gå ut kommer varje FIFA.
Citera
2017-04-08, 16:18
Medlem
NilssooonSs avatar
Köpt på mig massa birthday-spelare jag är intresserad av att prova, känns som de ligger lågt nu. Frågan är bara om de kommer fortsätta sjunka ikväll
Citera
2017-04-08, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Köpt på mig massa birthday-spelare jag är intresserad av att prova, känns som de ligger lågt nu. Frågan är bara om de kommer fortsätta sjunka ikväll

När går dom ur packs? Jag har köpt på mig 1 Sturridge till och 1 Abate.
Citera
2017-04-08, 16:25
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
När går dom ur packs? Jag har köpt på mig 1 Sturridge till och 1 Abate.
Vet inte faktiskt, köpte Torres bland annat för 436 när han låg på 470 för en halvtimme sen, nu är han nere på 440 ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in