2017-04-08, 01:43
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Har försökt men utan framgång...

Så min fråga till er är det NÅGON som lyckas göra ett lag ned full Chem innefattande:

David villa , Renato Sanchez och Ogbonna?

Skiter i formation för kan byta ingame men så bra lag som möjligt så billigt som möjligt med dessa lirare.. tack
https://www.futbin.com/17/squad/2951057

Vet inte hur mycket "billigt" innebär. Har du råd med mer än det där kan du köra på bättre Bayern-spelare.

Edit: ändrade det till ännu billigare. Höger-CAM kan vara vilken italienare som helst från Serie A (från cdm upp till st uppenbarligen) och höger cdm vilken italienare som helst (cdm-st)
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2017-04-08 kl. 01:51.
Citera
2017-04-08, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Eller hur. Vad fan händer? IF-korten ökar/ligger kvar på samma nivå men birthday-korten har rasat!

T.ex. har Villa gått från 330k på PS4 till 270k på ett dygn ungefär.

Fanns hur många Blascykowski(orkar inte kopiera namnet för o få stavningen rätt haha) ute på marknaden, köpte massa på bud för runt 16k, fick till o med en för 14250. Tror det beror på marquee matchups, man får ett 50k pack för det tror jag och det verkar som om väldigt många får bra saker idag..
Citera
2017-04-08, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av franki
gjorde ett försök lite snabbt. va ju inte jättesvårt.
beror väl på budget, och vad man kan tänka sig för spelare.
men du skriver budget, så iraola perfect link underlättar ju.

https://www.futbin.com/17/squad/2950977
edit: hann inte ens testa olika formationer, då den första jagv körde funkade.

Iraola är nyckeln tack!! Omöjligt att lira pirlo med hans stamina och hade helt missat Iraola...
Citera
2017-04-08, 02:37
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Fanns hur många Blascykowski(orkar inte kopiera namnet för o få stavningen rätt haha) ute på marknaden, köpte massa på bud för runt 16k, fick till o med en för 14250. Tror det beror på marquee matchups, man får ett 50k pack för det tror jag och det verkar som om väldigt många får bra saker idag..
Jag fick inte ett skit värt över några par tusen från MM Men visst rare mega pack kan ju
annat folk ha fått bra spelare ifrån. Men så priserna rasar på birthday-korten? Mja kanske

Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Iraola är nyckeln tack!! Omöjligt att lira pirlo med hans stamina och hade helt missat Iraola...
Pirlo är ju bra? Bara byta i halvlek. Finns en hel del bra spelare med dålig stamina men de byter man ut. Sen märks det inte lika mycket på långsamma spelare.
Citera
2017-04-08, 03:37
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:

Hur mkt tror du dem stiger på en vecka? fick hem 3 Blascykowski för 15 och sedan gick jag all in på ibarbo, budade hem 9 st för 11k.
Citera
2017-04-08, 04:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Hur mkt tror du dem stiger på en vecka? fick hem 3 Blascykowski för 15 och sedan gick jag all in på ibarbo, budade hem 9 st för 11k.

Väldigt bra fråga Glenn, har inte superkoll så vågar inte gissa på nåt men dom kommer ju garanterat stiga iaf. 15 respektive 11k för dom spelarna låter som minimal risk iaf. Jag har köpt på mig investeringar för ungefär 600k. Mestadels Blaszczykowski men även några större spelare som Nani o Sturridge. Går det fel så gör det inte så värst mycket då jag redan har ett lag som jag är väldigt nöjd med. Chansar hellre lite nu för o potentiellt göra stor profit.

Om man vill chansa lite tror jag Sturridge kan vara en bra sådan. Häromdagen när EA failade o släppte en uppdagtering för tidigt så hade dom uppgraderat honom till 4 star skillmoves o hans pris skjöt i höjden.

Ligger just nu väldigt lågt på 220k lägsta bin: https://www.futbin.com/17/player/18178/Sturridge
Citera
2017-04-08, 04:22
Medlem
När man investerar glömmer man ju bort att det är roligt o testa spelarna oxå haha. Har just nu Adrian Ramos, Nani, Taiwo, Sturridge och Blaszcy att testa. Särskilt Nani o Sturridge blir roliga =D
Citera
2017-04-08, 09:55
Medlem
Citat:
När man investerar glömmer man ju bort att det är roligt o testa spelarna oxå haha. Har just nu Adrian Ramos, Nani, Taiwo, Sturridge och Blaszcy att testa. Särskilt Nani o Sturridge blir roliga =D

Ramos är iaf helt värdelös
Citera
2017-04-08, 10:12
Medlem
finns det nån chans att den här El Sharaway 88 sbc (eller vad det nu heter) hamnar på marknaden så man kan köpa honom?

Som jag förstått det så får folk kortet som untradeable bara. Men det kanske ändras?

Vad tror panelen?
Citera
2017-04-08, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Matho
finns det nån chans att den här El Sharaway 88 sbc (eller vad det nu heter) hamnar på marknaden så man kan köpa honom?

Som jag förstått det så får folk kortet som untradeable bara. Men det kanske ändras?

Vad tror panelen?

tror inte det kommer förändras
Citera
2017-04-08, 10:45
Medlem
Har gjort alla 8 daily-Sbc men inte fått nått untradable pack. Fick ett mega rare pack igår men tror det var från mm-Sbc. Någon annan som inte fått?
Citera
2017-04-08, 11:07
Medlem
raw3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarlbroMan
Har gjort alla 8 daily-Sbc men inte fått nått untradable pack. Fick ett mega rare pack igår men tror det var från mm-Sbc. Någon annan som inte fått?

Ska komma senast den 14:e april typ kl 20:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in