2017-04-07, 12:18
Medlem
Vi har nu fått besked att Trump är den värsta jude-lakejen någonsin i Vita Huset. Herrejäklar alltså, nu ska Israel utvidgas och Trump är den som ska få det att ske.

Gud hjälpe oss...

Nu måste vänstern och högern förenas i USA och få bort honom. Detta är ju en fullständig katastrof.
2017-04-07, 12:25
Medlem
Bannons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Vi kanske inte ska överdriva om WW3, men satan vad sviken jag känner mig idag. En uppenbar false flag attack och Trump går i bombliberalernas fotspår på direkten.

Han har idag förlorat hela sin väljarbas. Lyssnade på Savage Nation och kritiken är jävligt hård. Där förlorade han runt 10 miljoner väljare på ett bräde, kan jag säga.
Jepp han föll i deepstatefällan.

1. Säga att han aldrig skulle vara så mesig som Obama i Syrien

2. Bli lurad av Falseflaggen från deep state

3. Vidta en Cuck-attack i Syrien

Kommer att kosta enormt kortsiktigt på hemmaplan.

Enda vinsten är att brytningen med Ryssland gör att media slutar gaffla om att han står för nära dom.
2017-04-07, 12:29
Medlem
Mannen är uppenbart galen och måste avsättas. Ingen amerikansk president som jag kan komma på har gått i krig lika lättvindigt.
2017-04-07, 12:30
Medlem
Jag är otroligt besviken på Trump. I min enfald så här i efterhand så trodde jag att han skulle göra en skillnad i världen. Jag kan i alla fall erkänna att jag hade fel. Trump är en psykopat precis som alla andra inom den globala eliten. Vad jag inte förstår är hur så många här inte kan se mönstret i det som händer nu. Det är ju precis samma mönster som i alla andra krig som USA varit inblandat i de senaste årtiondena. En falsk flagg, en boogieman som måste bort, en befolkning som måste skyddas, "mänskliga rättigheter", massförstörelsevapen m m.

Jag satt och höll på honom under hela valkvällen och hoppades och trodde på att han skulle vinna. Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Senast redigerad av TallyStick 2017-04-07 kl. 12:32.
2017-04-07, 12:41
Medlem
longbow4ys avatar
Med tanke på utfallet verkar det som en "false flag", gasattacken, bemöttes med en annan "false flag" attack, robotattacken.

Den senare attacken verkar i alla fall lurat fler än den första.
2017-04-07, 12:46
Medlem
twockos avatar
Äntligen vågar presidenten sätta press på diktatorn Putin och hans lakej al-Assad, det är bara att hoppas det fortsätter med Kina och Nordkorea.
2017-04-07, 13:02
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longbow4y
Med tanke på utfallet verkar det som en "false flag", gasattacken, bemöttes med en annan "false flag" attack, robotattacken.

Den senare attacken verkar i alla fall lurat fler än den första.

Vad i helvete menar du?
2017-04-07, 13:36
Medlem
squeakys avatar
Alt-Right Turns on ‘Neo-Con Puppet’ Trump After Bombing Syria

Nu kommer efterdyningarna efter Trumps attack på Syrien
Citat:
“I guess Trump wasn’t ‘Putin’s puppet’ after all, he was just another deep state/Neo-Con puppet,” wrote InfoWars editor Paul Joseph Watson. “I’m officially OFF the Trump train.”

Alt-Right rörelsen verkar vara fly förbannad just nu. Det ska bli kul att se hur Trumps job approval rating kommer att se ut.
2017-04-07, 13:51
Medlem
Mike Cernovich påstår att nya attacker är planerade till i natt. Jag vet att man inte kan lita på vad han säger, men om vi förmodar att det stämmer så betyder det att Trump siktar på regime change och kommer hålla på tills Assad är borta. Han kommer snart att börja skjuta ner syriska flygplan, och förr eller senare också ryska flygplan.

Om inte denna galning stoppas så kan vi snart vara indragna i ett globalt kärnvapenkrig.
2017-04-07, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Mike Cernovich påstår att nya attacker är planerade till i natt. Jag vet att man inte kan lita på vad han säger, men om vi förmodar att det stämmer så betyder det att Trump siktar på regime change och kommer hålla på tills Assad är borta. Han kommer snart att börja skjuta ner syriska flygplan, och förr eller senare också ryska flygplan.

Om inte denna galning stoppas så kan vi snart vara indragna i ett globalt kärnvapenkrig.

Vita huset har redan kommit ut med att detta var en gång händelse bara.

Lyssna på Trumps tal attacken var som hämnd mot kemiska vapen attacken. Tror att USA kommer fortsätta sin operation med Kurderna igen nu.
2017-04-07, 14:04
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Alt-Right Turns on ‘Neo-Con Puppet’ Trump After Bombing Syria

Nu kommer efterdyningarna efter Trumps attack på Syrien

Alt-Right rörelsen verkar vara fly förbannad just nu. Det ska bli kul att se hur Trumps job approval rating kommer att se ut.
Så länge Trump inte går efter regimeskifte kommer denna grupp inte lämna honom. Samtidigt tystade han i princip samtliga kritiker. Hygglig risk reward.
2017-04-07, 14:12
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
...eller så är USAs president en nioåring med dålig impulskontroll.

http://www.motherjones.com/kevin-drum/2017/04/168-hours-syria-policy-trump-administration

först och främst så ljuger den där vänsterblaskan. tisdagens skeende är rent nys, det talar emot all logik och framförallt så är det inte utrett av någon objektiv part.

sen är det här inte unikt för trump. eisenhower varnade för den här skiten, att mäktiga krafter styr amerikansk utrikespolitik. sedan dess har allt följt samma interventionistiska linje, alldeles oavsett vem som suttit som president och hur dennes impulskontroll varit beskaffad. låt vara att det under g. w. bush var mer i öppen dager, men under obama bombade de minst sju suveräna stater och var inne med "special operations" i tiofalt fler. det som hände igår natt hade sannolikt hänt även om hillary suttit vid rodret.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in