Påtal om Henrik så kan jag förutse vad som kommer hända eftersom allt redan varit förutsägbart redan så kommer de fortsätta på den inslagna vägen.
Henrik är lämnad och har sagt upp sig och William gick hem till honom och snackade med honom. Eftersom ungen är så smart så kom han ihåg allt Henrik sa om Petra Mede. Man såg att Petra föll för det, osv, osv.
Nästa säsong kommer Petra Mede och Henrik bli ett par och Patrik kommer bli grinig som Martin varit i den första säsongen. Det kommer bli ombytta roller helt enkelt och Patrik kommer få känna hur det känns att en annan man kommer in i hans barns liv.
Det är vad som kommer hända. Jag kan säga det med säkerhet för den här serien fortsätter på den inslagna vägen. Så, nu behöver ni inte kolla nästa säsong.
Katja ( Petra Meda) kommer inte bli ihop med Henrik i säsong 2, hon kommer bli kär i Dragomir Mrsic( juggen ifrån snabab cash filmerna) som spelar Williams karatetränare. Tror inte Henrik kommer komma tillbaka i säsong 2 tyvärr, då jag hade hoppats att han och Katja skulle bli ett bra par.
Varför vänta så länge när säsongen redan är inspelad?
Ja, det är rätt konstigt. Vore väl bättre om det visades i höst istället. Kanske hade det räckt med 1 säsong, det mesta ordande ju upp sig i sista avsnittet.
Varför vänta så länge när säsongen redan är inspelad?
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Ja, det är rätt konstigt. Vore väl bättre om det visades i höst istället. Kanske hade det räckt med 1 säsong, det mesta ordande ju upp sig i sista avsnittet.
Det kan ju vara så att tv-tablån är fullbokad??
Jag är mest förvånad att det finns människor som gillade den här serien. Nu såg jag visserligen bara ett avsnitt, och då hade väl halva säsongen gått så jag hängde kanske inte riktigt med, men jag blev rätt uttråkad. De skrek mest på varandra. Och ofta utan någon vettig anledning. Det var som om de sökte efter bråk och konflikt. Mycket förvirrade mig också.
Jag är mest förvånad att det finns människor som gillade den här serien. Nu såg jag visserligen bara ett avsnitt, och då hade väl halva säsongen gått så jag hängde kanske inte riktigt med, men jag blev rätt uttråkad. De skrek mest på varandra. Och ofta utan någon vettig anledning. Det var som om de sökte efter bråk och konflikt. Mycket förvirrade mig också.
Katja ( Petra Meda) kommer inte bli ihop med Henrik i säsong 2, hon kommer bli kär i Dragomir Mrsic( juggen ifrån snabab cash filmerna) som spelar Williams karatetränare. Tror inte Henrik kommer komma tillbaka i säsong 2 tyvärr, då jag hade hoppats att han och Katja skulle bli ett bra par.
Hur vet du det här? Å andra sidan så är inte det något som talar emot att nästa säsong kommer vara som jag säger. Patrik kommer bli bitchig som Martin var pga att en annan man satt en bulle i ugnen på hans fd.
Såg hela säsongen nyligen. Seg start men karaktärena växer mer för varje avsnitt ungefär efter halva sänsongen börjar det hända grejer. Sista avsnittet är väldigt bra som avslutar hela säsongen perfekt. Längtar till nästa säsong.
Skräll: petra medes rollinsats är suverän vart väldigt förvånad.
Dåligt: seg i början och frank dorsin spelar förmycket på titeln "jobbig unge" så rollen blir väldigt stereotypisk utan djup.
Är jag den enda här som grips av en våldsam lust att ge den gravida blonda en rejäl käftsmäll? Hon har onekligen ett riktigt "punchable face"med stans fulaste tandrad, polacknäsa och en allmänt ful uppsyn.
Näsan hennes ser ju till att börja med ut som att hon redan fått en duktig tryckare mitt i plåten. Jag sa redan tidigare i tråden att hon ser för bedrövlig ut men blev snabbt nedsablad av diverse starrpatienter som med emfas hävdade att hon är mycket vacker.
Men bortsett från hennes illa utseende, JA man vill ge henne en rejäl omgång. Hennes gränslöshet mot dampbarnet allena får mig att se rött.
Såna som hon bär ett STORT ansvar i att den problematiska delen av ungdomen i vårt samhälle är som den är.
Åtminstone den Svenska, att mohamedbarnen löper amok är en helt annan femma.