2017-04-06, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Ni på ps4 hur har ni upplvevt gameplay nu sista 2-3 dagarna? i söndags flöt det på så fint sista dagen med WL..Nu känns det helt uppspeedat spelarna har konstiga touches på boll och den flyger lite här o var som ett flipperspel , mer stutsboll .

Spelade ett par timmar i tisdags och igår. Flöt för det mesta på bra, var väl bara i en match i tisdags som det var sjukt segt, tryckte knappt på skottknappen och skottmätarn gick upp typ halvvägs, tror jag hade 28 skott mot mål, tror 5-6st hamna på mål och det slutade 0-0 sjukt... första gången på länge jag haft riktigt segt gameplay. Lyckades iaf kvala in till WL igen genom att ta mig upp till ettan.
Citera
2017-04-06, 13:09
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
För mig är det typ alltid dåligt känns det som. Kan ju vara något jag gör fel dock. Fick tips om att öppna några portar för FIFA, ska kolla om det kan hjälpa

Ok lite samma känsla här sällan det är helt naturligt...Öppna portar för fifa? vad innebär det?
Citera
2017-04-06, 13:13
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Spelade ett par timmar i tisdags och igår. Flöt för det mesta på bra, var väl bara i en match i tisdags som det var sjukt segt, tryckte knappt på skottknappen och skottmätarn gick upp typ halvvägs, tror jag hade 28 skott mot mål, tror 5-6st hamna på mål och det slutade 0-0 sjukt... första gången på länge jag haft riktigt segt gameplay. Lyckades iaf kvala in till WL igen genom att ta mig upp till ettan.

Ja ibland lever matchen sitt eget liv som att någon annan styr kontrollen. Gött ju WL är dem enda tävlingsmatcherna jag lirar nu mer har tröttnat på divisioner annars kör jag friendlys.

Du brukar sitta på schysta lag granen, har du någon skön skön elva med Suarez Neymar inbäddad i en hybrid med 3 starka centrala cms?.
Citera
2017-04-06, 14:10
Medlem
Citat:
Ok lite samma känsla här sällan det är helt naturligt...Öppna portar för fifa? vad innebär det?

https://help.ea.com/sv-se/help/fifa/fifa-17/fifa-17-ports/
Citera
2017-04-06, 14:27
Medlem
Citat:
Ja ibland lever matchen sitt eget liv som att någon annan styr kontrollen. Gött ju WL är dem enda tävlingsmatcherna jag lirar nu mer har tröttnat på divisioner annars kör jag friendlys.

Du brukar sitta på schysta lag granen, har du någon skön skön elva med Suarez Neymar inbäddad i en hybrid med 3 starka centrala cms?.

Kör egentligen bara divisioner för att kvala in till WL nu. Lättare och säkrare än att spela kvalet där jag inte lyckats...

Tja, pillade ihop denna nu lite snabbt: https://www.futbin.com/17/squad/2913365

Funkar med några olika 4-3-3or och även 4-4-1-1. En trio som skulle vara tung att möta. Bara spelat med Casemiro som jag har i ett mina lag nu, riiiiktigt bra! Går säkert få ihop något bättre, kan kolla lite senare.
Citera
2017-04-06, 14:28
Bannlyst
Fick Aduriz och Zapata i ett vanligt guldpaket för 5000 mynt. Typ bästa jag fått
Citera
2017-04-06, 16:01
Medlem
Kan någon komma med en kommentar på denna squad? Vad kan förbättras, vilken spelare skulle ni byta ut och sätta in istället?

https://www.futbin.com/17/squad/2907003
Citera
2017-04-06, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantasticfoxy
Kan någon komma med en kommentar på denna squad? Vad kan förbättras, vilken spelare skulle ni byta ut och sätta in istället?

Ogbonna > Kompany
Kante > Defour
En renodlad Winger ist för Coutinho
Hade valt en annan målvakt än Bravo också..
Citera
2017-04-06, 16:30
Medlem
Hur är Benzema i anfallet? Inte sett han mycket alls denna upplaga
Citera
2017-04-06, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantasticfoxy

Tjena =)

Jag hade nog bytt ut Claudio Bravo i mål. Han är alldeles för liten, köp Jack Butland istället han är väldigt billig och sjukt op!

Sen så hade jag även bytt ut Vincent Kompany och Wayne Rooney, Rooney är för dålig i defensiven + att han är väldigt slö han är bättre att spela som Cam. Tycker du borde köpa Emre Can eller Ngolo Kante. Hade även bytt ut Vincent Kompany emot Laurent Koscielny eftersom att Kos är väldigt mycket snabbare!

Tar nog även Anthony Martial över Philipe Coutinho, Coutinho känns som en cam han är slö och för klen som LW. Martial är överdrivet OP sjukt snabb + relativt stark.

Har aldrig testat Wilfried Zaha så kan inte säga om han är dålig eller bra men Willian är jävligt duktig iallafall om du tröttnat på Zaha =)

Annars så ser laget riktigt stabilt ut :P Jävligt bra backlinje!
Citera
2017-04-06, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
vet inte om Zlatan gör sig rätt som yttercam..hamnar långt ut och hans speed är knappast hans styrka..MOTM Mkhitaryan hade nog vart fin där..

https://www.futbin.com/17/squad/2894383 hade nog gjort så ist

EDIT: går ju slänga in Pogba som central cam om du vill o flytta runt lite där framme

Ser också bra ut!

Tänkte att jag byter plats på Fekir och Zlatan ingame, är mycket medveten om Zlatans akilleshäl😉
Sedan hoppas jag även på att Ben Arfa får en MOTM efter att ha gjort en grym match i cupen. Tycker hans 84-kort är sjukt prisvärt, men saknar dock lite spets för att platsa i mitt lag.
Citera
2017-04-06, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drakslaktarn1338
Ser också bra ut!

Tänkte att jag byter plats på Fekir och Zlatan ingame, är mycket medveten om Zlatans akilleshäl😉
Sedan hoppas jag även på att Ben Arfa får en MOTM efter att ha gjort en grym match i cupen. Tycker hans 84-kort är sjukt prisvärt, men saknar dock lite spets för att platsa i mitt lag.
Ben arfa motm vore gudomligt, älskar hans 84 kort..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in