2017-04-06, 12:31
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London_Calling
Hur upplever du att denna står sig mot Pyrazolam?

Ungefär samma.
Enda skillnaden vara att Pyrazolam blev man flöddrad på vid högre doser typ.
Citera
2017-04-06, 12:33
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esant
Snortande och andra mer "pundiga" administationssätt tillämpas nog oftast när personer vill att effekten ska sätta in snabbare (och/eller starkare). Någon med världens panik har kanske inte lust att vänta 45 min på att det ska börja hända något.

Man får effekt nästan direkt vid svår ångest.
Citera
2017-04-06, 12:39
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Aldrig testat en RC benso tidigare. Men för någon som testat Xanor/Valle, vad har man att förvänta sig på denna? Speciellt när man inte har någon benso tolerans och blir väldigt enkelt av med ångesten? Jag behöver inte ta mer än 0,5.

Mina kom nyss ifrån TT. De ser mkt bra pressade ut.

Skulle nog tro 10mg är för mycket.
Så ser dem ut ;
https://imgur.com/a/5yAdA
Citera
2017-04-06, 12:58
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
Aldrig testat en RC benso tidigare. Men för någon som testat Xanor/Valle, vad har man att förvänta sig på denna? Speciellt när man inte har någon benso tolerans och blir väldigt enkelt av med ångesten? Jag behöver inte ta mer än 0,5.

Så ser dem ut ;

Pröva halva, vänta 1tim. Gav det inget ta resten. Alla reagerar ju olika så kanske räcker med 5-10mg för dig.
Citera
2017-04-06, 14:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Pröva halva, vänta 1tim. Gav det inget ta resten. Alla reagerar ju olika så kanske räcker med 5-10mg för dig.

Har du testat xanor kan du ta en hel. Vänta dock 2tim innan återdosering och har du ätit innan du tar vänta minst 3tim. Du kommer känna det men som sagt innan. Vissa behöver en ingångs tid på några dagar för att få bra effekt.
Så kör en 10a i 4-5 dagar sen kommer du förstå varför den är bra om du lider av ångest, stress, oro då såklart. Annars kommer du säkert tycka den e skit.
Citera
2017-04-06, 15:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Ungefär samma.
Enda skillnaden vara att Pyrazolam blev man flöddrad på vid högre doser typ.

Payran var med bra fast blev aldrig flöddrad på den dock fast jag tog ibland 40-50st på en gång. Minns den var billig med. Hade den kommit idag hade 100st kostat 1300:- det fick man 250st för. 0,5mg då.
Funderat på lägga på 1mg som finns vad tror ni??

Har nu kört första gången av askens 4mg 1st samt av andra utskicket och var faktiskt inte mycket som skiljde dom men definitivt smakade batch 1mer mint. Kan bero på att dom inte har den förvarad i mörker plus svalt. Denna som ikto tappar effekt i ljuse och värme. Kan det bero på det??

Kör på TS ändå och nu trappat ner till 2st om dagen innan kunde ja ta 10st om dagen.
Så skön man blev då. Ingången på min CBD och definitivt hjälper det en kutta benzon.
Så glad jag beställde det.
Tar 10mg på morgonen med 5-7droppar CBD olja funkar perfekt. Sen på kvällen 2kapslar CBD. Sover skönt som fan nu på det. Samt 1st 10mg Norflurazepam
Blir några orders till av Norflurazepam till av TS.
Senast redigerad av Illuminati13 2017-04-06 kl. 15:07.
Citera
2017-04-06, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Strålande ide!

Ja denna om nån benzo i RP slår någ det mesta då den är vattenlöslig.
Citera
2017-04-06, 15:12
Bannlyst
Citat:

Så ser dem ut ;

Satan vad dom var välpressade. Har nog pressat nya.
Eller där ligger några som e skavda/ musätna kan man säga.
Citera
2017-04-06, 15:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av esant
Snortande och andra mer "pundiga" administationssätt tillämpas nog oftast när personer vill att effekten ska sätta in snabbare (och/eller starkare). Någon med världens panik har kanske inte lust att vänta 45 min på att det ska börja hända något.

Den kommer ut i systemet snabbare än 45min. 20min bara det den går sakta uppåt.
Samma med diazepam har jag värdens ångest stack så känner jag efter 20min det lugnar ner mig sen att snorta går inte snabbare det är en långtidsverkande med låååång halveringstid iaf. Tar lika lång tid. Bara det vissa tror sig få snabbare effekt sen är biotillgänglighet bäst oralt på alla benzo finns undantag som temazepam den är bättre nasalt.
Citera
2017-04-06, 15:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Något som gör mig förväntansfull på denna är TTs och tS priser på den. Ända sedan flubro klona tiden har dom alltid haft fasta priser nu kostar dom helt plötsligt 15 kr st! Det är vad man köper ksalol på blister för så det vill till riktigt bra omdömen om denna för att jag ska välja bort beprövade apoteksvaror mot något hemmapressat från kina. Men är den bara hälften så bra som klona/flubro såblir det en order ganska snart. Fördelen är ju att den bara beslagtas om farbror blå är framme på inrikesterminalerna (vilket har hänt ganska ofta för min del) men då gäller det som sagt att det är krut i den och inte nåt skit som fonazepam och flunitrazolam som båda ar riktiga bottennapp.

Men när ska ni inse. Säger det för sista gången. Ksalol är kopior gjorda i smutsiga lokaler och innehåller Max 0,6mg alpra så känn er blåsta. Här vet du vad du får iaf. Som med alla andra RC benzo är det korrekt doserat. Sluta köp ksalol så dom måste ta in nån ny sort som håller måttet. Tror ni på riktigt det finns 300 pers som får utskrivet typ 200000st var??
Tänk.
Citera
2017-04-06, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Men när ska ni inse. Säger det för sista gången. Ksalol är kopior gjorda i smutsiga lokaler och innehåller Max 0,6mg alpra så känn er blåsta. Här vet du vad du får iaf. Som med alla andra RC benzo är det korrekt doserat. Sluta köp ksalol så dom måste ta in nån ny sort som håller måttet. Tror ni på riktigt det finns 300 pers som får utskrivet typ 200000st var??
Tänk.

Håller med dock ätit en del av denna och inget flm alls men den ökar toleransen stesolid 10 er är iaf svagare. och ksalol hallå vissa rä det säker 2.5nmg i eftersom jag blivit helt skev ibland och vissa kännts som sobril nå för att serbiska läkare kanske inte är lika restrektiv men hallå som illumatti13 skrev 200000-300000 piller bättre köpa nå pakitanska eller frontin dom är det 1 mg i och ska ni ändå köpa olagligt köp etizolam!!!
Citera
2017-04-06, 19:50
Medlem
Citat:

Så ser dem ut ;

minst 20-30 mg om du är van apotekscvaror
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här