2017-04-04, 15:50
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Ja som sagt det tar några dygn för att inse sens potential
Tar nu 10mg dag för börjar snart nertrappningen och vill förbereda lite innan men ska nog gå galant. Mår så jävla bra på dessa. Tappar inte närminnet. Eller ord som på andra benzo. Blir pigg alert och mår så fruktansvärt bra. Synd man inte kunde fånen 10-20mg om dagen av denna resten av livet men det har jag nästan. Några PR iaf och lär väll hinna komma nån bra på dom åren.

Jag har tagit 4mg i dag, känner mig ganska lugn o ångestfri men ingen riktig bensokänsla. Ska jag ta 4mg var dag eller varannan? Vill inte bli hög, bara må lite bättre o bli mer social.
Citera
2017-04-04, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Har skrivit tidigare om Askens 8 mgs.

Har köpt Askens 4mgs en gång och deras 8mgs en gång.
Sov avsevärt bättre på deras 4mgs än deras 8mgs.
Räckte med fyra tabletter av 4mg, men får äta 10-16 tabletter av 8orna.
Handlar inte om toleransökning då jag inte behövde gå över fyra tabletter av 4orna en enda gång.
Men 8orna var knas från dag ett.

Kan dom ha gjort fel eller helt enkelt vara fula och blanda i mindre mängd verkningsämne?

Men det känns inte troligt att påstå att dom är dubbelt så starka, men i själva verket vara avsevärt svagare än 4orna.
Vet inte vad eller var jag skall beställa nästa gång.
Vill helst ha äkta benso eller stilnoct i obruten blister eller burk, men det finns ju fan ingenstans längre !
RC-droger är 99% skit.

PS. Mina smakar inte mint i alla fall utan mer som Imovane, dock inte lika stark smak. DS.

Som imovan? Smakar ju äckligare än nått och då har du inte fått imovan det kan ja lova dig.
Eller har du inte fått Norflurazepam. Dom är galaxer ifrån varandra i smak 😆
Citera
2017-04-05, 17:06
Medlem
Citat:
Det gör dom utmärkt. Beror på det är en vattenlöslig benz.

Borde ju funka prima att rövpanna den med. Hur snabbt blir påslaget vid snortning? Dosering vid nasalt bruk?
Citera
2017-04-05, 18:48
Medlem
eddiepeddies avatar
Varför hålla på att snorta och rp:a dom?
Bara missbruks beteende!
Dom fungarar hur bra som helst oralt.
Jagar man kickar så borde man nog ta något annant preparat än detta.
Känns inte logiskt att använda dessa på andra sätt än oralt.
Köp något annat då. Finns bättre benz att bli hög på om det är det man söker.
Tycker dessa är bäst som medicinskt vid ångest, sömn och AT från andra preparat.
Om folk börjar hålla på att injicera dessa och sånt så kommer dom bara klassas snabbare!
Och nästa RC benzo som kommer kanske inte alls är lika bra. Minns Pyrazolam. Dom funka as bra men så börja folk punda järnet på dom så dom klassades snabbt!
Citera
2017-04-05, 23:07
Medlem
JanBertilssons avatar
En del nöjer sig alltså med inte att bli ångestfria, lugna, muskelavslappnande mm?

De vill bli "benzade" också....

Ni är inne på fel tråd/substans..

SUCK...
Senast redigerad av JanBertilsson 2017-04-05 kl. 23:11.
Citera
2017-04-05, 23:08
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dipt
Borde ju funka prima att rövpanna den med. Hur snabbt blir påslaget vid snortning? Dosering vid nasalt bruk?

Strålande ide!
Citera
2017-04-05, 23:10
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Som imovan? Smakar ju äckligare än nått och då har du inte fått imovan det kan ja lova dig.
Eller har du inte fått Norflurazepam. Dom är galaxer ifrån varandra i smak 😆

Ja, snacka om olika smaker? Imovane är väl den substans som saknar mest gift, den smakar vidrigt. Norflurazepam smakar lite mint typ..
Citera
2017-04-06, 00:14
Avslutad
Sorry en Noob som precis som ovan talare är inne på - jag nyttjar inte denna substans för att bli "hög", jag använder den i syfte att må bättre - men det här med hur den på bäst sätt ska förtäras, jag sköljer ner med vatten. As simple as that. Har läst om att lägga under tungan, snorta etc. - men vad är "bäst"?
Citera
2017-04-06, 00:53
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Sorry en Noob som precis som ovan talare är inne på - jag nyttjar inte denna substans för att bli "hög", jag använder den i syfte att må bättre - men det här med hur den på bäst sätt ska förtäras, jag sköljer ner med vatten. As simple as that. Har läst om att lägga under tungan, snorta etc. - men vad är "bäst"?

Svälj eller under tungan...Spelar ingen rolll...
Citera
2017-04-06, 01:22
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arioch

Snortande och andra mer "pundiga" administationssätt tillämpas nog oftast när personer vill att effekten ska sätta in snabbare (och/eller starkare). Någon med världens panik har kanske inte lust att vänta 45 min på att det ska börja hända något.
Citera
2017-04-06, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Varför hålla på att snorta och rp:a dom?
Bara missbruks beteende!
Dom fungarar hur bra som helst oralt.
Jagar man kickar så borde man nog ta något annant preparat än detta.
Känns inte logiskt att använda dessa på andra sätt än oralt.
Köp något annat då. Finns bättre benz att bli hög på om det är det man söker.
Tycker dessa är bäst som medicinskt vid ångest, sömn och AT från andra preparat.
Om folk börjar hålla på att injicera dessa och sånt så kommer dom bara klassas snabbare!
Och nästa RC benzo som kommer kanske inte alls är lika bra. Minns Pyrazolam. Dom funka as bra men så börja folk punda järnet på dom så dom klassades snabbt!

Hur upplever du att denna står sig mot Pyrazolam?
Citera
2017-04-06, 08:40
Bannlyst
Inväntar från asken, hur sänkt blir man på 8mg utan tolerans och ingen sömn inatt? Klarar man hålla ögonen öppna om man vill?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in