2017-03-22, 15:02
Medlem
Jag förstår inte, många säger att den är starkare än tex ikto, skulle däcka på 10mg, ingen balans och jätteflöddrad dagen efter, man blir jättejätte trött osv osv.

Provade askens 8mg:are förra veckan, allt från 4-24mg under några dagar, men upplevde inte alls nått i närheten av det. Lite lugn kanske.
Någon sa att jag skulle ge den ett nytt försök för det skulle ta några dagar innan man fick ut och förstod den fulla potentialen.

Köpte ett nytt gäng 4mg:are som kom idag, började med 8mg imorse, fyllt på med 2st till 16mg totalt, visst lite lugn och så känner jag mig, typ som att jag precis vräkt i mig ett skrovmål och vill jäsa på soffan. Men inte de typiska egenskaperna man brukar få på benzo, social, utåtriktad ångestfri.

Känner mig snarare introvert, lite lat och inte helt ångestfri?

Fan hoppades verkligen på dessa, ni har ju beskrivit det så bra precis vad jag letar efter.
Citera
2017-03-22, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godhetsknarkaren
Jag vill lägga ett starkt varningens ord för att prova opiater med oprövade rc-benzo.
Kompis dog av det, när han kombinerade flub?, han hade inte ätit den samma dag, utan det var 3 dagar efteråt. Saknar dig!

Uppskattar din varning och jag håller helt med dig, är man inte villig att spela med livet som insats ska man hålla sig ifrån opiater och benzo, RC´s i synnerhet. Men jag personligen är helt enkelt villig att ta risken och går det åt h-e får jag skylla mig själv..
Citera
2017-03-22, 17:14
Medlem
Godhetsknarkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snowflake.
Uppskattar din varning och jag håller helt med dig, är man inte villig att spela med livet som insats ska man hålla sig ifrån opiater och benzo, RC´s i synnerhet. Men jag personligen är helt enkelt villig att ta risken och går det åt h-e får jag skylla mig själv..
Han dog i sina bästa år, dog (ströps) av sina egna kräkningar på ryggläge på natten. Horribelt. Sub kombinerade han med.
Citera
2017-03-22, 17:18
Medlem
Godhetsknarkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyronez
Är denna lik ikto?

Blir man för bäng på denna eller kan man jobba på den?
Inte kanske alldeles bra att gå till jobbet på... Doserar du dumt på kvällen innan så om tabletterna är feldoserade, så står du där och dräglar, men är du totalt benzotorsk och käkat kontinuerligt i minst ett år, så går det bra. Då blir du väl mest bara "normal".
Citera
2017-03-22, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medicinskterapi
Jag skulle också kunna jobba på denna om jag var tvungen att välja en benso innan kneget - närminnet får sig dock en liten törn vilket kan vara knepigt för en sån som mig som har huvudet uppe i molnen som det är. Man blir dock inte personlighetsförändrad what so ever som man kan bli av många andra bensos.. Men precis som Kool G (älskar ditt nick brorsan) säger så blir man rätt trött så om man sitter på kontor eller liknande ser det kanske inte så bra ut om man sitter och gäspar stup i kvarten.

Tycker den landar någonstans mellan ikto och diazepam effektmässigt, men med mycket mindre flumpotential än diazepam och extremt mycket mindre väckhet än ikto.

Morgnarna är helt förjävliga dock efter en natts sömn på denna - jag köpte en sån där "old school"-väckarklocka som låter som ett jävla brandlarm och den ringde i 1 minut innan jag reagerade.

Ja det är helt sjukt. Tredje dagen nu jag har försovit mig till jobbet. Det går inte att vakna haha. Får lägga väckarklockan långt bort från sängen nästa gång. Tycker denna benz är väldigt stark och har väldigt lång halveringstid.
Citera
2017-03-22, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skams
Ja det är helt sjukt. Tredje dagen nu jag har försovit mig till jobbet. Det går inte att vakna haha. Får lägga väckarklockan långt bort från sängen nästa gång. Tycker denna benz är väldigt stark och har väldigt lång halveringstid.
Haha, ja, skulle aldrig kunna ta denna under vardagar just på grund av att den ger begreppet "djupsömn" en helt ny innebörd.

Väl vaken så studsar man ju inte direkt mot kontoret efter en slät kopp kaffe - skulle typ behöva en bonghit metamfetamin för att kunna föra en basal konversation på morgonkvisten haha.
Citera
2017-03-22, 20:48
Medlem
Citat:
Han dog i sina bästa år, dog (ströps) av sina egna kräkningar på ryggläge på natten. Horribelt. Sub kombinerade han med.

Har varit med om liknande grejer, det är hemskt

Benzo och opiater är farliga grejer, men spelar alltid med livet som insats, I synnerhet när det är RC´s vi snackar om.

Men är insatt i det hela och fullt medveten om riskerna. Jag kommer göra situationen så säker jag (sitters redo att ringa 112, som kan prata ned mig,folk som kan lägga mig i framstupa sidoläge etc

Sen återstår jag risker ändå såklart, men jag är helt enkelt villig att dom som risker som fortfarande finns.
Citera
2017-03-22, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snowflake.
Har varit med om liknande grejer, det är hemskt

Benzo och opiater är farliga grejer, men spelar alltid med livet som insats, I synnerhet när det är RC´s vi snackar om.

Men är insatt i det hela och fullt medveten om riskerna. Jag kommer göra situationen så säker jag (sitters redo att ringa 112, som kan prata ned mig,folk som kan lägga mig i framstupa sidoläge etc

Sen återstår jag risker ändå såklart, men jag är helt enkelt villig att dom som risker som fortfarande finns.
Se till att personerna du hänger med också vet om vad du har tagit och riskerna med det.

Citat:

För att om man lämnar en god vän eller familjemedlem på det viset så att de resten av livet kommer fundera på om de kunde ha förhindrat det genom att inte somna först etc - och allt detta bara för att man vill bli lite mer väck än vad enbart en tung opioid eller bensodiazepin kan bjuda på... ja - då är man faktiskt en riktigt självisk fitta.

OK dock om kombinationen sker tillsammans med någon som spelar samma sorts ryska roulette - den personen hade väl iofs ändå inte ringt ambulansen ens när pulsen har stannat... "man kan ju torska o då syns det ju i journalerna, vafan!".

edit: Grymt bra varning av dig Godhetsknarkaren för att förtydliga.. man kan knarka bort sin egen misär även fast det är ett himla slöseri med liv, men oavsett så besparar man de som bryr sig om en en sådan upplevelse.
Senast redigerad av medicinskterapi 2017-03-22 kl. 22:35.
Citera
2017-03-22, 22:37
Medlem
Godhetsknarkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medicinskterapi
För att om man lämnar en god vän eller familjemedlem på det viset så att de resten av livet kommer fundera på om de kunde ha förhindrat det genom att inte somna först etc - och allt detta bara för att man vill bli lite mer väck än vad enbart en tung opioid eller bensodiazepin kan bjuda på... ja - då är man faktiskt en riktigt självisk fitta.
Grymt bra varning av dig Godhetsknarkaren för att förtydliga.. man kan knarka bort sin egen misär även fast det är ett himla slöseri med liv, men oavsett så besparar man de som bryr sig om en en sådan upplevelse.
Jag var inte i närheten, han var med hans fantastiska nya tjej*, som ärvde honom och blev ihop med en annan idiot innan han planterades i jorden.

*Slut kvinna, som så många kvinnor jag aldrig kommer förstå mig på, men en platt-tv och lite säckiga kläder fick hon och ställde till med drama innan begravningen, så den gick jag ej på...
Senast redigerad av Godhetsknarkaren 2017-03-22 kl. 22:39.
Citera
2017-03-23, 00:33
Medlem
Ghurps avatar
helt skräp när jag fick hem mina 50st 4mg"are. kunde knappra 10+ utan att sova. visst ångesten blev väl någorlunda mindre men mest blev det fysiskt svårt att hålla balansem
eftersom den skulle vara så lil diazepam som jah slutat få på recept men var rena miraklet för mig att somna på.

har asken annan batch och vem har egentligen bästa batchen?
Citera
2017-03-23, 09:23
Medlem
Relentless666s avatar
Citat:
Inte kanske alldeles bra att gå till jobbet på... Doserar du dumt på kvällen innan så om tabletterna är feldoserade, så står du där och dräglar, men är du totalt benzotorsk och käkat kontinuerligt i minst ett år, så går det bra. Då blir du väl mest bara "normal".

Nu påverkas vi ju olika, men jag har 3 st 8 mg i mig och jobbet känns mkt roligare! Gäspar lite då och då, men inte de minsta trött. Har ingen tolerans.
Citera
2017-03-23, 13:57
Medlem
medlem9001s avatar
Jo det med tröttheten har jag märkt. Det fungerar bra ett tag men helt plötsligt så "säger" norflurazepamen att nu är det dags att sova i ett dygn .Eftersom att substansen byggt upp en depå pga den långa halveringstiden.

Citat:
Ursprungligen postat av Ghurp

Askens verkar bäst. Nu har du ju helt pajade receptorer? Själv har jag kvar deras 4 mg från den första batchen och har delat dem på hälften då jag fann dem vara för starka.
Senast redigerad av medlem9001 2017-03-23 kl. 14:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in