Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Det var ju skönt att höra nån som inte blivit lurad. Men han kommer tro du hittar på, och skylla de på din politiska ståndpunkt, baserat på hans egna fördomar. (och det är bara början)
Citat:
Ursprungligen postat av
humanlife
Jag vet, han är sionist.
Stämmer detta, "Hopes.N.Dreams", är du sionist?
Min uppfattning är sionister, neocons, både mänskliga, botar och judar från Tel-Aviv (som jobbar online som telefonförsäljning typ) alla har en och samma debatt stil:
Förolämpnings-Rants - troligen för de inte har några argument mot all skit de håller på med.
Men till källan, stämmer detta? Hopes.N.Dreams? (som jag ju får säga är hyfsat trevlig för en sionist isf)
Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
Förlåt, men om du inte vill tro att folk ska uppfatta dig som en person endast tittar på pro-Assadkällor borde du sluta med hänvisa till dubiösa kanaler med tvivelaktig trovärdighet.
Du behöver inte be om ursäkt.
Jag håller mig borta från den DisInfo som deras Mediahubb AMC spyr ur sig. Ibland kollar jag för att se vad vad "narrativet" är och lite så, och jag antar att det är vad du anser "Pro-Assad" Källor.
Typ: Nya rapporter om "Moderata terrorister" har lågt med jihadister, Suicide OP sker med gamla gubbar och barn. Info i mycket av "Pro-Assad" Media Imperium så här är ett exempel:
Al Masdar News:
Shortage of fighters plagues the jihadist forces across Syria
https://www.almasdarnews.com/article/shortage-fighters-plagues-jihadist-forces-across-syria/
Via Aleppo Media Center i Turkiet har man också spridit samma info/krav, på förstärkning
BBC News:
UK to send military trainers to Jordan to help fight IS
http://www.bbc.com/news/uk-39475124
Yay! Igen! Det har ju gått så bra förut så varför inte göra det igen?!
Hade USA/NATO/ISRAEL hållt sig borta från området hade vi haft något krig i Syrien.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
Jag anser att västerländsk media, trots sina brister, är mer trovärdig än någon anna media.
Då anser jag att du är lurad på ett otroligt sorgligt sätt
Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
Med det sagt, bygger min information om konflikten inte på vad nyhetssidor säger, vare sig utländsk eller svensk. Den bygger på facklitteratur samt aktuella rapporter av människorättsorganisationer som använder sig utav en vetenskapligt vedertagen metodologi.
Vad är det för "facklitteratur"??
Ja, FN rapport där USA, France, UK och EU anklagar Syrien för gasattacken i Ghouta (och att din "trovärdiga media" säger det som har haft fel sedan WDM i Iraq =
Bevis
Kom igen!
Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
Din åsikt är ju att Assad redan från börjat krigat mot "terrorister"
Värre än så, enligt mina "Pro-Assad" källor har detta skett sedan 2011
Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
men Vita Husets, inklsuive Trumpadministrationen, menar att den politiska verkligheten är annorlunda och att chansen att avsätta Assad är mindre sannolik, vilket i teorin innebär att Assad skulle kunna avsättas om det inte vore för Ryssland och andra faktorer. Det är inte samma narrativ som ni delar, vilket gör din hänvisning mindre relevant.
Är du inte orolig för att Assad, den gamle folkmördaren, kommer ha gasat ihjäl halva Damaskus bara för att liksom fira?
Många dog i Ghouta, när FN vad där men Assad kunde ju inte hålla fingrarna borta då, hur blir det nu?
Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
"Jag är ingen islamofob eller judehatare eller hatar väst - wrong!" - Nä absolut inte. Du anser bara att judar styr utrikespolitiken och att allting som händer tjänar judar.
(FB) Sverigedemokraternas relation till judarna
Hatar jag judar för att Sverigedemokraterna är det mest Pro-Sionistiska partiet Sverige?!
Cui Bono: Vilka har tjänat på det här kriget, War on Terror? Europa? USA? Mellanöstern? Israel?
Kanske vara Spoileralert på svaret kan vara antisemtiskt? Är judar gjorda av glas och spricker vid kritik?
Sionist.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
Du kan sluta med dina patetiska inlägg, inte för att ja anser att de är irrelevanta eller ointressanta, men du tillför inget nytt. Inget av det du skriver i ditt inlägg är olik från dina andra inlägg. Det är helt enkelt repeteringar av dina inlägg i Syrienfrågan. Du fortsätter länka till helt absurda videoklipp och är rent allmänt motsägelsefull.
Inte irrelevanta eller ointressanta, men absurda och allmänt motsägsfulla.
Det där vad det mest allmänt motsägelsefulla jag nånsin läst
vad jag försökte var att få dig att titta bort från NATO Propagandan, men det verkar som den där AMC hubben har dig otäckt grepp, om du nu inte helt enkelt är Sionist och VILL tro på den där bullshiten.
Vilket ju var omöjligt från start när du är sionist och gjort det mer till sorts "tro" än fakta vad som verkligen sker i kriget i Syrien.
btw, gasattack - "Assad den Gamle Folkmördaren" i farten igen:
Dagens Nyheter: GASATTACK I SYRIEN!!
http://www.dn.se/nyheter/varlden/100-uppges-dodade-i-giftgasattack-omvarlden-fordomer/