Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
Jag förväntade mig citat, inte dina dumma och långsökta härledningar.
Du behöver förbättra din läsförståelse.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
Istället för att slösa bort min tid och smutsa ner tråden med helt onödiga inlägg kunde du väl bara ha sagt från början att du inte har för det?
Jo, jag visste från början att det var slöseri med både min och din tid. Du vill inte ha en seriös diskussion.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
Du skulle även kunna tillstå att USA betraktar Nusrafronten som moderat,
Nej, varför skulle jag det. Jag hittar inte på saker.
Jag tror inte att betraktar Nusra som moderat, Nusra är deras soldater.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
men istället, på grund av ditt ego, valde du att insittera på att du menade "kallat"
Nej, det handlar inte om mitt ego, det handlar om att använda korrekta uttryck. Men sånt förstår ju inte du.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
och nu backar du alltså tillbaka. Jag tack med dig för idag.
Jag har inte backat på en enda punkt. Det anmärkningsvärda är att du driver den här diskussionen så långt, trots att jag har serverat dig mer än tillräckligt med belägg. Du hade kunnat motbevisa mig, men du har inte ens försökt. Således vet du att jag har rätt och driver den här diskussionen av helt andra skäl.
Jag är intresserad av fakta i Syrien-kriget. Det finns så mycket lögner här som måste fram i ljuset.
Ju fler som förstår vilken oförrätt Väst har åsamkat Syrien, desto större möjligheter har Syriens folk att segra. Jag följde Vietnamkriget och där spelade världsopinionen en stor roll för en slutlig seger för Vietnams folk, de hade fått hela världens sympatier.
Det måste bli slut på den här typen av övergrepp mot små nationer!