2017-04-04, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katekes1
Det måste finnas ett annat facit till pp1 än de som ligger uppe på hpakademin.

Hade:

PP1: 3/40
PP3: 34/40
PP4: 33/40
PP5: 31/40

Annars har jag gjort ett kardinalfel

Hur många rätt får du med den andra versionen då?
Citera
2017-04-04, 09:32
Medlem
katekes1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ercie
Hur många rätt får du med den andra versionen då?

Typ samma. Blir sjukt nervös.
Citera
2017-04-04, 09:34
Medlem
Citat:
Typ samma. Blir sjukt nervös.

Förstår det. Det känns ju dock helt orimligt att det skulle vara ditt resultat.

Konstigt att inte fler har samma problem dock.
Citera
2017-04-04, 09:36
Medlem
katekes1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ercie
Förstår det. Det känns ju dock helt orimligt att det skulle vara ditt resultat.

Konstigt att inte fler har samma problem dock.

Helt jävla galet. Det var på detta prov det gick som absolut bäst. Jag förstår verkligen inte..
Citera
2017-04-04, 09:57
Medlem
Citat:
Helt jävla galet. Det var på detta prov det gick som absolut bäst. Jag förstår verkligen inte..

Det måste ju vara något fel ju!
Citera
2017-04-04, 10:22
Medlem
katekes1s avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av ivanhoee9
Det måste ju vara något fel ju!

Laddade ner provet och insåg att jag skrivit in fel svar i det personliga kontrollpappret. Om jag skrivit in samma svar på det officiella tar jag fan livet av mig. Kan man ringa till UHR och få ut provet och svarshäftet när det är rättat?
Citera
2017-04-04, 10:32
Medlem
Citat:
Laddade ner provet och insåg att jag skrivit in fel svar i det personliga kontrollpappret. Om jag skrivit in samma svar på det officiella tar jag fan livet av mig. Kan man ringa till UHR och få ut provet och svarshäftet när det är rättat?

Alltså grejen är att det va samma för mig. Vissa svar som jag uppenbart kan när jag kollar på provet igen, jag minns vad jag svarade dessutom, men ändå är det fel svarsalternativ enligt mitt röda papper. Antingen har jag skrivit fel på det röda eller så har dom kastat runt svaren.
Citera
2017-04-04, 10:34
Medlem
videovollds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david_w
Alltså grejen är att det va samma för mig. Vissa svar som jag uppenbart kan när jag kollar på provet igen, jag minns vad jag svarade dessutom, men ändå är det fel svarsalternativ enligt mitt röda papper. Antingen har jag skrivit fel på det röda eller så har dom kastat runt svaren.
Har du kollat så du har kollat på rätt version?
Citera
2017-04-04, 10:46
Medlem
katekes1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david_w

Tråkigt att höra. För mig handlar inte om vissa svar - utan alla på PP1.
Citera
2017-04-04, 10:52
Medlem
UHR har ändrat vilken provversion man får upp i vissa salar nu. Jag får upp rätt version nu!
Citera
2017-04-04, 10:57
Medlem
Jonathaan5s avatar
Är förvånad över hur många rätt jag hade på dtk, tänkte först bortprioritera uppgifterna där, däremot så ångrar jag mig väldigt mycket när jag går igenom senaste provet, hoppade över många uppgifter som jag inte trodde att jag kunde. Jobbigt med dåligt självförtroende...
Satsar ännu högre för nästa prov
Citera
2017-04-04, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathaan5
Är förvånad över hur många rätt jag hade på dtk, tänkte först bortprioritera uppgifterna där, däremot så ångrar jag mig väldigt mycket när jag går igenom senaste provet, hoppade över många uppgifter som jag inte trodde att jag kunde. Jobbigt med dåligt självförtroende...
Satsar ännu högre för nästa prov

Jag var värdelös på DTK - med den korta tiden så hann jag inte kolla ordentligt. Dessutom den enda saken jag inte hade pluggat på innan. Tycker det är såå tråkigt!

Hur gick det för dig då? Ja, du får satsa på nästa gång!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in