Själv tillhör man lite lägre än "average joe" skalan och fick enbart 0.85
Det är tredje gången jag skriver provet, har dock inte tränat alls på något tillfälle. Första två gångerna var jag typ 17 år och fick 0.6. Andra gången 0.8.
Nu har det gått 5 år och jag satte 0.85. Behöver 1.0. Hur svårt är det att höja sig till det om jag gör några gamla HP tentor löpande varje vecka fram tills nästa tillfälle tror ni?