2017-04-02, 14:56
Medlem
Gör ett sista försök och körde en beställning på 50 st från TS. Askens 4 mg har jag tyvärr inte känt någonting av men ett stort plus för snabb och diskret leverans. Kan ju helt enkelt vara så att denna inte är något för mig, har som sagt egentligen noll erfarenhet av benso och skulle behöva lite ångestdämpande just nu då jag haft en del panikattacker och har haft väldigt svårt att få vettigt läkarhjälp :/Hoppas den dyker upp i början i veckan och att det gör lite verkan, eftersom det är 10 mg tabletter ska jag dela den i halv eventuellt 1/4?
Citera
2017-04-02, 18:42
Medlem
LemPicas avatar
Har skrivit tidigare om Askens 8 mgs.

Har köpt Askens 4mgs en gång och deras 8mgs en gång.
Sov avsevärt bättre på deras 4mgs än deras 8mgs.
Räckte med fyra tabletter av 4mg, men får äta 10-16 tabletter av 8orna.
Handlar inte om toleransökning då jag inte behövde gå över fyra tabletter av 4orna en enda gång.
Men 8orna var knas från dag ett.

Kan dom ha gjort fel eller helt enkelt vara fula och blanda i mindre mängd verkningsämne?

Men det känns inte troligt att påstå att dom är dubbelt så starka, men i själva verket vara avsevärt svagare än 4orna.
Vet inte vad eller var jag skall beställa nästa gång.
Vill helst ha äkta benso eller stilnoct i obruten blister eller burk, men det finns ju fan ingenstans längre !
RC-droger är 99% skit.

PS. Mina smakar inte mint i alla fall utan mer som Imovane, dock inte lika stark smak. DS.
Senast redigerad av LemPica 2017-04-02 kl. 19:00.
Citera
2017-04-02, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-
Mina 8 från asken har en ordentlig smak av mint iaf, de är fan kanon!

Ja jag har inte påstått nått annat.
Jag väljer TS då jag får mest för mina pengar. Fan billigare än köpa 1g rent fast denna kommer säljas billigt ren form. Köpte 2g rent 100-1200:- minns inte riktigt. Fast nu höjt priset till 1500per g så inte värt det. Tur jag var snabb. Men kommer sänkas då fler och fler får in denna i deras sortiment.
Nej idag vill jag bli väck. Tar 5mg clonazolam

Så hej då. 😆
Senast redigerad av Illuminati13 2017-04-02 kl. 18:52.
Citera
2017-04-02, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XajteN
Vadå fattar inte det här med mintsmak? Beställt den här skiten flera batcher från asken även om jag lägger under tungan eller tuggar så smakar det bara mjöl smaklökarna är det inget fel på skall tilläggas då all annan benso smakar som den ska.

Samma här, har inte känt nån mintsmak alls sen dem första dom hade. Kan ju vara bindemedlet dom bytt?
Citera
2017-04-02, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Ja jag har inte påstått nått annat.
Jag väljer TS då jag får mest för mina pengar. Fan billigare än köpa 1g rent fast denna kommer säljas billigt ren form. Köpte 2g rent 100-1200:- minns inte riktigt. Fast nu höjt priset till 1500per g så inte värt det. Tur jag var snabb. Men kommer sänkas då fler och fler får in denna i deras sortiment.
Nej idag vill jag bli väck. Tar 5mg clonazolam

Så hej då. 😆

Nä det ville jag inte påstå heller, ursäkta om det framkom så!
Tog nyss en 8a och den smakade inte alls lika mkt mint som andra man har intagit, varierande kvalité är väl fallet här tyvärr.

Eller så är jag helt väck o bara svamlar, så kan det ju också vara
Citera
2017-04-03, 10:42
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
(jobbar ej för eller med) Ask//TT, få heller inte gratis produkter eller rabatt. Men jag har bra inblick.

Jag sitter inne på följande info(ask)
-En batch gjord, gäller både 4mg och 8mg, inte flera eller varierande som det pratas om här.
Varken gällande substans eller pressning.
-Analys på substansen
-Personerna som gör tabletter vet vad dom gör, det blir inte ojämnt doserade tabletter.

Det är smutskastning eller placebo och tolerans som är det mest sannolika scenariot.
Det är flera inlägg som "Jag lovar det är inte placebo utan det är fel på produkt blablabla" -Läs på om placebo, vad det är och hur det fungerar, för annars skulle du inte skriva så.
För er som ätit några veckor och sen helt plötsligt fungerar det inte, grattis du har fått tolerans, vilket regelbundet intag av bensodiazepiner leder till, för eller senare.
Ät 10mg diazepam per dag under någon månad och du kommer sen kunna trycka i dig 50mg med några bärs en fredag utan att vingla eller vara märkbart påverkad.

Ny benso kommer, fungerar bra sen börjar folk få tolerans = "Dåliga batcher" "fungerar inte längre"
"Sockerpiller" "Smakar annorlunda"
Jag har personligen köpt vid tre tillfällen, 4mg och en gång 8mg,
Använde några gånger i veckan under en period och det är ingen benso jag personligen gillar men det är absolut inga sockerpiller, personer utan självinsikt kan nog göra bort sig rejält på denna.
Den är stark och sitter i länge. Så snälla, tryck inte i er massa tabletter i desperation, det slutar bara med minneslucka och galenskap, sen får du en extremt hög tolerans, som sitter i länge.
Någon mintsmak har jag aldrig känt, varken av de jag köpte första veckan den kom, eller vid andra eller vid tredje köpet. Mjölaktig snarare.
Senast redigerad av Morfar-52 2017-04-04 kl. 13:31. Anledning: drogtest-edit
Citera
2017-04-03, 12:53
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Hur funkar denna benso, kan man sköta ett arbete utan att verka påverkad?
Citera
2017-04-03, 13:06
Medlem
Mirdochs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsoxLucius81
Hur funkar denna benso, kan man sköta ett arbete utan att verka påverkad?

I rimliga jävla mängder så visst. Men var väldigt aktsam, då den på mig fungerade över mina förväntningar.

Köpte 10st åttor från asken och förlorade tre dagar. Visst mådde jasg väl bra men denna Benso slog ut min röst fullständigt. Och det är nog den enda gången jag själv varit medveten att jag bara sluddrar och knappt kan göra mig förstådd.

Detta utspelade sig dessutom 2-3dygn efter sista doseringen. Sjuk halveringstid också!

Nåja, ta det lugnt!
Citera
2017-04-04, 11:11
Medlem
limpwalds avatar
Dessa funkar att snorta btw. fyi
Citera
2017-04-04, 12:25
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mirdoch
I rimliga jävla mängder så visst. Men var väldigt aktsam, då den på mig fungerade över mina förväntningar.

Köpte 10st åttor från asken och förlorade tre dagar. Visst mådde jasg väl bra men denna Benso slog ut min röst fullständigt. Och det är nog den enda gången jag själv varit medveten att jag bara sluddrar och knappt kan göra mig förstådd.

Detta utspelade sig dessutom 2-3dygn efter sista doseringen. Sjuk halveringstid också!

Nåja, ta det lugnt!

Tack för ditt svar. Har precis tagit 2mg för att testa.
Citera
2017-04-04, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av limpwald
Dessa funkar att snorta btw. fyi

Det gör dom utmärkt. Beror på det är en vattenlöslig benz.
Citera
2017-04-04, 14:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mirdoch

Nåja, ta det lugnt!

Ja som sagt det tar några dygn för att inse sens potential
Tar nu 10mg dag för börjar snart nertrappningen och vill förbereda lite innan men ska nog gå galant. Mår så jävla bra på dessa. Tappar inte närminnet. Eller ord som på andra benzo. Blir pigg alert och mår så fruktansvärt bra. Synd man inte kunde fånen 10-20mg om dagen av denna resten av livet men det har jag nästan. Några PR iaf och lär väll hinna komma nån bra på dom åren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in