2017-02-10, 14:26
Medlem
smusselkurts avatar
Snackas otroligt mycket skit i denna tråd. Nån som smutskatsar och sedan hänger hela röset på. Har ni verkligen testat själva? Förvisso fick jag mina tabbar som kompensation för att flunitrazolamen de skickade tidigare var kass, så helt felfria är de inte, men jag tog en desalkylflurazepam för en kvart sen och förväntade mig inget och jääävlar vad det svängde på. Från TT,. Om inte deras batch ändrats HELT från då de skickade till mig (precis de då började sälja på siten) är den 10/10. Varenda tabbe utav de 100 jag fått har hittills varit perfekta.

Håller helt med om att asken är en bättre sida på alla sätt - proffsigare, betalar tillbaka om man ångrar sin beställning, känns som ett "företag" och inte langare - men för den sakens skull behöver det inte vara något direkt FEL på TT och deras brister motsvaras i deras priser. Iaf för närvarande då deras priser är hälften vad askens är...
Citera
2017-02-10, 14:31
Medlem
paralisants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denniz222
Oj visste inte dom rasat så mycket endast handlat av dom när flubben fanns då funka det skapligt med jämna tabbar rätt substans o.s.v mvh

Det var då det hehe.

Jag kanske hade lite för mycket rage när jag skrev det där igår, men det är inte kul att betala för saker som inte fungerar. Jag har faktiskt gillat TT/TS och mycket pga av deras snabba support, men nu när produkterna börjar bli undermåliga så har jag beslutat att inte handla mer av dem. Hoppas dem löser det hela.

Peace
Citera
2017-02-10, 14:40
Medlem
paralisants avatar
Någon mer som blivit lite risig i magen och haft sjukdomskänslor i kroppen efter intag av denna? typ 24 timmar senare? Kanske bara jag som börjar bli sjuk dock, men idag känner jag ingenting, värre var det igår.

Jag har märkt en toleransökning på denna, vet inte om jag skrev det tidigare men efter 3 dagar på denna så har jag behövt dubbla dosen. Samt att minnet är lite halvknasigt. Den bör nog ej förtäras mer än ett par ggr per vecka om man nu måste.

Jag har nu slutforskat på denna i alla fall. Alltid kul att testa dessa nya RC analoger när dem kommer, det har blivit lite av en tradition. Nu är blir det tillbaka till mitt halvnyktra liv igen
Citera
2017-02-10, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smusselkurt
Snackas otroligt mycket skit i denna tråd. Nån som smutskatsar och sedan hänger hela röset på. Har ni verkligen testat själva? Förvisso fick jag mina tabbar som kompensation för att flunitrazolamen de skickade tidigare var kass, så helt felfria är de inte, men jag tog en desalkylflurazepam för en kvart sen och förväntade mig inget och jääävlar vad det svängde på. Från TT,. Om inte deras batch ändrats HELT från då de skickade till mig (precis de då började sälja på siten) är den 10/10. Varenda tabbe utav de 100 jag fått har hittills varit perfekta.

Håller helt med om att asken är en bättre sida på alla sätt - proffsigare, betalar tillbaka om man ångrar sin beställning, känns som ett "företag" och inte langare - men för den sakens skull behöver det inte vara något direkt FEL på TT och deras brister motsvaras i deras priser. Iaf för närvarande då deras priser är hälften vad askens är...

Bojkotta var lite för starkt ord kan jag erkänna nu i efterhand har också alltid haft gott samarbete med TT/TS Så nån häxjakt för en dålig batch känns onödigt väll mött
Citera
2017-02-10, 17:38
Bannlyst
Citat:

Håller med, har fått från TS och de är OK.
Tror inte att folk köpt, sitter bara och är Tony Montana bakom tangentbordet.

Sen höjer alla TS o opiod trådarna, men alla sänker TT i andra trådar typ denna.
Det är ju samma kille som har shopparna?
Hur kan en shop vara så jävla bra men samma kille har en shop som är skit, men det är samma tabletter de säljer?

Sen du som överdoserade på TS fenta tabbar, bra drag att skylla på shoppen.
Inte så att du tagit för mycket fenta eller kombinerat med annat
Citera
2017-02-10, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av enstorlina1
Håller med, har fått från TS och de är OK.
Tror inte att folk köpt, sitter bara och är Tony Montana bakom tangentbordet.

Sen höjer alla TS o opiod trådarna, men alla sänker TT i andra trådar typ denna.
Det är ju samma kille som har shopparna?
Hur kan en shop vara så jävla bra men samma kille har en shop som är skit, men det är samma tabletter de säljer?

Sen du som överdoserade på TS fenta tabbar, bra drag att skylla på shoppen.
Inte så att du tagit för mycket fenta eller kombinerat med annat

Inte samma kille som har shopparna. Dom samarbetar bara lite med varandra. Ja jag vet.
Citera
2017-02-10, 20:53
Medlem
paralisants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enstorlina1
Sen du som överdoserade på TS fenta tabbar, bra drag att skylla på shoppen.Inte så att du tagit för mycket fenta eller kombinerat med annat

Och hur vet du att det intogs något annat än just denna fenta tabben vid det här tillfället, var du med? och hur vet du att fenta tabben inte var dåligt pressad och ojämn? Snacka och ett riks pucko du måste vara!

Jag har inget emot TS/TT, jag har varit storkund tidigare. MEN just nu så är tabbarna väldigt ojämnt doserade. Och/Eller du kanske missade att dem själva gick ut och bad om ursäkt att dem släppt en batch som var verkningslös. Sluta bete dig som en åsna och tänk efter lite, eller din hjärna kanske är för nerpundad för att du ska kunna tänka rationellt?
Citera
2017-02-10, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av paralisant
Och hur vet du att det intogs något annat än just denna fenta tabben vid det här tillfället, var du med? och hur vet du att fenta tabben inte var dåligt pressad och ojämn? Snacka och ett riks pucko du måste vara!

Jag har inget emot TS/TT, jag har varit storkund tidigare. MEN just nu så är tabbarna väldigt ojämnt doserade. Och/Eller du kanske missade att dem själva gick ut och bad om ursäkt att dem släppt en batch som var verkningslös. Sluta bete dig som en åsna och tänk efter lite, eller din hjärna kanske är för nerpundad för att du ska kunna tänka rationellt?

Har med handlat av dem sedan start men att gå ut och säga det är dåligt pressade piller men sen ändå fortsätta sälja det. Det är respektlöst. Det tappar man kunder på så är det bara. Sen nu när dom dubblade sina piller så är TT the king igen. Alla ber om ursäkt. Dom är bra men ojämna och jag har mycket kontakt med TT och hoppas dom löser detta med sina benzo piller. För som sagt är dom bra.
Tror det är deras tillverkare som gör klena bather.
Har kvar av TTs och har jämfört med askens batch och askens är bättre.
Samt fick jag reda på att Norflurazepam är lika starka som diazepam så piller på mina 8mg våre ok.
Hoppas verkligen TT löser detta.
Citera
2017-02-11, 00:17
Medlem
paralisants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Har med handlat av dem sedan start men att gå ut och säga det är dåligt pressade piller men sen ändå fortsätta sälja det. Det är respektlöst. Det tappar man kunder på så är det bara. Sen nu när dom dubblade sina piller så är TT the king igen. Alla ber om ursäkt. Dom är bra men ojämna och jag har mycket kontakt med TT och hoppas dom löser detta med sina benzo piller. För som sagt är dom bra.
Tror det är deras tillverkare som gör klena bather.
Har kvar av TTs och har jämfört med askens batch och askens är bättre.
Samt fick jag reda på att Norflurazepam är lika starka som diazepam så piller på mina 8mg våre ok.
Hoppas verkligen TT löser detta.

Tack för att du håller med mig till viss del. TS/TT har gjort bra från sig, men det var ett tag sen, och tyvärr så mixar dem samt pressar väldigt ojämna piller. Askens vs TTs Norflura var som natt och dag där Askens piller vann guldmedalj.

Jag TROR TT/TS trycker sina piller själva, det är nog inte outsourcat så att säga. Det är nog kunskapen hos dem som det brister vad gäller vetskapen om att framställa tabletter som är jämna, och korrekta rent kemiskt.

JAg önskar dem lycka till, men ska dem vinna tillbaka sina kunder får dem nog gå ut med ett statement att dem har lärt säg att trycka tabletter som är korrekta.

Dem har världens snabbaste support iaf, så det ska dem ha plus för
Citera
2017-02-11, 00:27
Medlem
Nu var det ca 1 år sen jag satte handen i (benso)kakburken. Intog 8 mg Nor för 30 minuter sen och ett visst lugn börjar infinna sig. Lite värme över pannan känner jag också. Återkommer om ett tag med lite mer info. Dessa är, som andra sag, lovande.
Citera
2017-02-11, 01:12
Medlem
smusselkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paralisant
Och/Eller du kanske missade att dem själva gick ut och bad om ursäkt att dem släppt en batch som var verkningslös.

Vad pratar du om? När _exakt_ inträffade detta, och vad sades? Om du inte kan hitta ett citat så är det inget annat än ett påhitt och jag uppfattar dig inte som något annat än köpt av konkurrenterna.
Citera
2017-02-11, 01:19
Medlem
paralisants avatar
Citat:
Vad pratar du om? När _exakt_ inträffade detta, och vad sades? Om du inte kan hitta ett citat så är det inget annat än ett påhitt och jag uppfattar dig inte som något annat än köpt av konkurrenterna.

Jag läste det av en annan person som kommenterar här på flashback att dem hade fått en verkningslös batch dock så gällde det flunitrazolamen den gången. Strax innan den vart klassade. Dem där små vita Flunnisarna.

Köpt av konkurrenterna. Yeah right, bara för att man tycker att dem borde producera bättre tabbar så är man köpt av konkurrenterna, oavsett så verkar juh konkurrenterna ha bättre tabbar just nu ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in