Citat:
Ursprungligen postat av
smusselkurt
Snackas otroligt mycket skit i denna tråd. Nån som smutskatsar och sedan hänger hela röset på. Har ni verkligen testat själva? Förvisso fick jag mina tabbar som kompensation för att flunitrazolamen de skickade tidigare var kass, så helt felfria är de inte, men jag tog en desalkylflurazepam för en kvart sen och förväntade mig inget och jääävlar vad det svängde på. Från TT,. Om inte deras batch ändrats HELT från då de skickade till mig (precis de då började sälja på siten) är den 10/10. Varenda tabbe utav de 100 jag fått har hittills varit perfekta.
Håller helt med om att asken är en bättre sida på alla sätt - proffsigare, betalar tillbaka om man ångrar sin beställning, känns som ett "företag" och inte langare - men för den sakens skull behöver det inte vara något direkt FEL på TT och deras brister motsvaras i deras priser. Iaf för närvarande då deras priser är hälften vad askens är...
Håller med, har fått från TS och de är OK.
Tror inte att folk köpt, sitter bara och är Tony Montana bakom tangentbordet.
Sen höjer alla TS o opiod trådarna, men alla sänker TT i andra trådar typ denna.
Det är ju samma kille som har shopparna?
Hur kan en shop vara så jävla bra men samma kille har en shop som är skit, men det är samma tabletter de säljer?
Sen du som överdoserade på TS fenta tabbar, bra drag att skylla på shoppen.
Inte så att du tagit för mycket fenta eller kombinerat med annat