2017-04-02, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Påminner mig om hur jag hade det för ett antal år sedan, jävla meck att få tid över för sig själv...

vilka investeringar kikar vi på just nu frys? sitter på ca 230k

personligen kommer jag satsa på TOTW..
Pulisic, Schurrle, Forsberg, Piszscek mfl ligger alldeles för lågt för ratingen och statsen på korten..tror de stiger 5-10k redan strax efter fut birthday upphör

EDIT: Boudebouz funkar ju fortf för övrigt även om han kostar att köpa in..17k att köpa säljer för 23.. lite dålig profit om man inte köper på sig 20-30 st iaf..
Senast redigerad av m4staSWE 2017-04-02 kl. 11:28.
Citera
2017-04-02, 12:14
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
https://www.futbin.com/17/squad/2816438

Kan det vara nått? Får man fråga varför???

Några har jag provat .
Mendy e nice å dja har jag faktiskt i mitt standard lag.

Nä provar runt non rare spelare å sätter in dem ibland i vanliga laget.
Faktiskt många som e väldigt bra.
Skoj med tips. Byggde ett serie a idag , men sen såg jag deras stamina . Går ju ej å ha back linje med gubbar med 50-60 i stamina. Hihi så sålde laget direkt utan å prova .

Finns det något som påminner om han CAM i west ham . Minns ej namn nu . I pl som striker. Gillar sådana lätta dribblar gubbar . Lätta i stegen. Kan ju dock lägga CF på han å prova. Men gärna tips på liknande spelare
Citera
2017-04-02, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Några har jag provat .
Mendy e nice å dja har jag faktiskt i mitt standard lag.

Nä provar runt non rare spelare å sätter in dem ibland i vanliga laget.
Faktiskt många som e väldigt bra.
Skoj med tips. Byggde ett serie a idag , men sen såg jag deras stamina . Går ju ej å ha back linje med gubbar med 50-60 i stamina. Hihi så sålde laget direkt utan å prova .

Finns det något som påminner om han CAM i west ham . Minns ej namn nu . I pl som striker. Gillar sådana lätta dribblar gubbar . Lätta i stegen. Kan ju dock lägga CF på han å prova. Men gärna tips på liknande spelare

Lanzini tänker du på?
Cazorla, Coutinho Eriksen är väl rätt lika..
även Bojan, Gaston Ramirez,
Citera
2017-04-02, 13:45
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
De flesta NIF-kort har väl droppat med Birthday?

Messi ner med 100k, Bale ner med ca 50k. De priserna kommer säkert stiga inom 1-2v när Birthday avslutats. NIF Hazard har gått ner 40k senaste veckorna, kommer säkert stiga.

Samtidigt riskabelt med sådana dyra investeringar, taxen kan käka all profit. Fördelen är att man kan använda korten medan man ser om de ökar i värde. Jag skulle försökt hitta en investering i 50k-klassen som droppat runt 10k senaste veckorna, och hoppats att den ökar till om 2v. Samtidigt svårt, eftersom många av de högratade korten är höga pga sbc....

Precis dem 84+ korten ligger ju högt just nu så ingen större ide , jag kör nog vidare med silverkorten , tar ju något längre tid men samtidigt väldigt effektivt och smidigt .

Har du någon erfarenhet av TIF Cavani? funderar faktiskt på att sälja min Bale och spela Cavani bredvid min sbc Suarez...så om någon sitter på en skön hybrid med dem två så link me up. 4312
Citera
2017-04-02, 13:54
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
personligen kommer jag satsa på TOTW..
Pulisic, Schurrle, Forsberg, Piszscek mfl ligger alldeles för lågt för ratingen och statsen på korten..tror de stiger 5-10k redan strax efter fut birthday upphör

EDIT: Boudebouz funkar ju fortf för övrigt även om han kostar att köpa in..17k att köpa säljer för 23.. lite dålig profit om man inte köper på sig 20-30 st iaf..

Möjligtvis Pizscek stiger en del, men tvek på dem övriga ändå ,folk köper hellre andra spelare på dem positionerna i den ligan ,och med tanke på hur mkt dem har packats denna vecka. Jag packade Pulisic 4 gånger och Piszeck 2 gånger . Kanske man kan göra en del profit men lite hög risk ändå.
Citera
2017-04-02, 13:59
Medlem
Varför sålde jag en vanlig 83-rate snubbe som hette Silva från Porto till 10.000?
Citera
2017-04-02, 14:39
Medlem
Ni som kört Boateng är han verkligen värd 190k ?
Citera
2017-04-02, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Ni som kört Boateng är han verkligen värd 190k ?

Jag körde med honom. Bästa försvararen på spelet utan tvivel. Snabb och stark, står alltid rätt, giftig med huvudet på hörnor. Jag hade inte tvivlat en sekund. För mig var han värd coinsen
Citera
2017-04-02, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Jag körde med honom. Bästa försvararen på spelet utan tvivel. Snabb och stark, står alltid rätt, giftig med huvudet på hörnor. Jag hade inte tvivlat en sekund. För mig var han värd coinsen

Tackar. känns ju som rätt läge att köpa honom nu.
Citera
2017-04-02, 14:58
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Lanzini tänker du på?
Cazorla, Coutinho Eriksen är väl rätt lika..
även Bojan, Gaston Ramirez,

Bojan och cazorla har jag provat , gillade både. Men bojans skott e la inte någon höjdare .

Men kan Eriksén passa som ST i 4-3-1-2?
Citera
2017-04-02, 15:08
Medlem
Fyfan jag älskar Torres!! ÄLSKAR!

Men kan någon förklara mig varför Torres och typ Abate får sånna FUT birthday kort? Är det någon sorts 'Legend' grej?
Citera
2017-04-02, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Fyfan jag älskar Torres!! ÄLSKAR!

Men kan någon förklara mig varför Torres och typ Abate får sånna FUT birthday kort? Är det någon sorts 'Legend' grej?

Båda hör till några av de mest använda spelarna genom alla år av Fut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in