Citat:
Ursprungligen postat av
zala'
Bara jag som är kass och sänkte mig på verbala?
Nej jag skrev mitt sämsta verb någonsin. Tyckte det var väldigt svårt denna gång, särskilt pp3. Från 63 rätt i höst till 53 nu. Men man hoppas väl att hp akademin har tagit fel någonstans