2017-03-31, 12:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Hoppet är det sista som lämnar en.. http://matchdax.se/allsvenskan/uppgifter-kujovic-klar-foer-djurgarden

Vad nu matchdax är för en jävla sida? Men sen står det om en till.. Får vi in Kujo och en till?
Känns som de hittat på detta bara för att kunna stoltsera med att de va först ut om de sker.
Citera
2017-03-31, 12:52
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimathotet
Känns som de hittat på detta bara för att kunna stoltsera med att de va först ut om de sker.

Tyvärr mycket möjligt, men jävlar vad det skulle sitta fint om han kom
Citera
2017-03-31, 13:18
Medlem
Citat:
Du är medveten om att ni har högre snittålder än vårt lag din lågpanna? Avd. kasta sten i glashus~

http://fotbolltransfers.com/site/league/3

Era nyförvärv blir väl inte yngre för det?

Djurgården har ett ganska intressant lag, med vinnarskallar i Olsson och Källström. Får bara hoppas de lirar med Jawo på topp hela säsongen, så blir det 0-30-0 med 0-0 i målskillnad från grabbarna.
Citera
2017-03-31, 13:19
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna

Djurgården har ett ganska intressant lag, med vinnarskallar i Olsson och Källström. Får bara hoppas de lirar med Jawo på topp hela säsongen, så blir det 0-30-0 med 0-0 i målskillnad från grabbarna.

Absolut inte, men dessa är med i den där statistiken så uppenbarligen behöver vi våra åldringsmän för att få fason på resterande knattar i laget.

Förhoppningsvis så kommer Jawo bli vår 4e anfallare och kommer inte behöva spela något denna säsong.
Citera
2017-03-31, 14:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna

Genuint intresserad, på vilket sätt är Olsson en "vinnarskalle"? Vad är det han har gjort i sin karriär som gör honom till en vinnarskalle?
Citera
2017-03-31, 14:11
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Genuint intresserad, på vilket sätt är Olsson en "vinnarskalle"? Vad är det han har gjort i sin karriär som gör honom till en vinnarskalle?

Allt sitter i håret!
Olsson är vår Samson!
Citera
2017-03-31, 14:15
Medlem
Marskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Svanemar såg nebojsa på Arlanda... Troligaste är att han väntade på att Hamburg planet landade
Nesh med på träningen idag utan nyförvärv så då hoppas jag att folk kan förstå att Svanemar är ett jävla troll i klass med a.e.g.
Citera
2017-03-31, 14:26
Avslutad
Citat:
Allt sitter i håret!
Olsson är vår Samson!

Hehe, jag vill bara säga att jag inte klankar ner på värvningen. Han kommer vara enormt nyttig för er och är en av Allsvenskans bästa mittbackar trots sin ålder. Det är bara att jag inte förstår vart vinnarskalle kommer ifrån, har hört aldrig någon beskriva Olsson som en vinnarskalle förrän han skrev på för Djurgården.
Citera
2017-03-31, 15:10
Avslutad
Citat:
Du är medveten om att ni har högre snittålder än vårt lag din lågpanna? Avd. kasta sten i glashus~

http://fotbolltransfers.com/site/league/3
Nisse och stam som ökar den siffran båda lär ej få förlängning
Citera
2017-03-31, 15:11
Medlem
Lurigfaxs avatar
Björkström till från DIF till Östersund. Hejdå Tim!

Cred till TB som alltid gett 100% på planen, tyvärr är han rätt begränsad som fotbollsspelare, men skulle inte förvåna mig om Potter gör honom till en superback.
Citera
2017-03-31, 15:30
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurigfax
Björkström till från DIF till Östersund. Hejdå Tim!

Cred till TB som alltid gett 100% på planen, tyvärr är han rätt begränsad som fotbollsspelare, men skulle inte förvåna mig om Potter gör honom till en superback.

Bara på lån väl?
Citera
2017-03-31, 16:01
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Nisse och stam som ökar den siffran båda lär ej få förlängning

Ja, och? Är ju du som pratar om pensionärer...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in