Citat:
Ursprungligen postat av
Sonnenwende
Till det uppenbara och det alla bör känna till bör man knappast behöva hänvisa, jag har vidare gett en länk som stödjer det jag påstår, men då kräver idioten att fler länkar måste till.
Om du mot förmodan läser media så vet du att det dödades uppåt 200 st civila i Mosul av hepp hep en amerikansk bombattack. Men då är det förlåtligt och USA är så snälla och goda.

Rebeller har visserligen konverterat skolor och andra bygger till militära mål, men vad bygger du på att det är dom får stå ansvariga för eventuella civila dödsfall och inte den som attackerar? Detta har du inte lagt fram belägg för, oavsett hur mycket du försöker inbilla dig att du har gjort.
Jag utgår ifrån att du inte har något stöd för dina påståenden eftersom du haft på dig flera dagar nu. Du försöker också vifta bort dig ansvaret genom att ljuga om att du har hänvisar till länkar, som i och för sig går ut på att visa hur rebeller konverterar civila mål till militära och
inte på vem som bär ansvaret för förlusterna.
Det blir lustigt när du försöker gå på personangrepp när du inte förmår att rätta dina tabbar.