2017-03-16, 11:58
  #1333
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Hej! Tack så mycket.

Det jag använt mest i katinonväg har varit mefedron, 3-MMC blev mer som någon typ av ersättare efter att jag lade mefedronet på hyllan. Det och 3-CMC, som jag dock använt ganska regelbundet sen dess att det funnits tillgängligt. Jag använde väldigt mycket, 3-MMC höll ju i sig längre tyckte jag, och mefedronet kunde jag ändå behärska mig lite bättre med genom att ta det både oralt och nasalt, men injicerade för det mesta. 3-CMC var väl värst på det sättet, då den extrema kicken IV varar så kort tid, och man vill ha den igen på en gång. Det brukade sluta med att jag sköt, för att sedan göra i ordning nästa lösning, skjuta igen, och så höll det på. Lite som att jag tänker mig crackmissbrukare håller på.

Ja jag mixade flitigt, ofta med amfetamin, men även med olika katinoner samtidigt, hallucinogener, 4-FA samt att jag rökte mycket pyrrolidiner, A-PVP/PHP, n-ethyl-hexedrone, en del d-metamfetamin (kristaller) och allt vad det heter.

3-MMC var absolut den drogen som tog allra mest på kroppen kände jag. Väldigt ofta jag var säker på att jag skulle få en hjärtattack. Men jag gillar den mycket eftersom att den har både eufori samt speed vilket jag tycker CMC och mefedron kan sakna, spec i de mängderna där man mest sitter och flämtar, kan inte se ett skit pga all wobbel och överväldigande eufori.

Att skjuta katinoner är det sämsta valet jag någonsin gjort. Just say no!


Vet inte vad för mephedrone du har tagit..
Men 3mmc och 3cmc är rena rama barnleken..
Det funkar knappt om man jämför med realshit dvs mephedrone
Citera
2017-03-16, 12:56
  #1334
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolcpl
Vet inte vad för mephedrone du har tagit..
Men 3mmc och 3cmc är rena rama barnleken..
Det funkar knappt om man jämför med realshit dvs mephedrone
Av det jag kommit i närheten av mephedrone så är det som du säger. 3mmc är som dåligt ketamin i jämförelse. 3-CMC när det kom var bättre iaf
Citera
2017-03-16, 20:29
  #1335
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolcpl
Vet inte vad för mephedrone du har tagit..
Men 3mmc och 3cmc är rena rama barnleken..
Det funkar knappt om man jämför med realshit dvs mephedrone

Menade så klart att mephedrone självklart har massor med eufori, men inte samma fart som 3-MMC i mitt tycke. Blir lätt ganska seg av mephedrone om jag tar lite högre doser, samt gäller det spec när det intas IV, då blir jag helt sänkt iaf.
Citera
2017-03-16, 23:20
  #1336
Medlem
Vi verkar ha fått olika hjärnor, eller substanser
Citera
2017-03-26, 20:57
  #1337
Medlem
Antiseptisks avatar
rcb fått påfyllning, bättre batch?

mvh
Citera
2017-03-27, 17:49
  #1338
Medlem
Szlyynas avatar
Är rcbolaget gröna?
Får vibbar att de inte är det iom att de säljer klassade substanser??
Citera
2017-03-28, 08:49
  #1339
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Szlyyna
Är rcbolaget gröna?
Får vibbar att de inte är det iom att de säljer klassade substanser??

dem är gröna, den är inte narkotikaklassad därför säljer dem 3-cmc endast hälsoskadlig vara.

Mer eller mindre alla shoppar sålde "hälsoskadliga" förr och det är inte straffbart att ha dessa i kroppen.

bara att överlåta/köpa
Citera
2017-03-31, 16:00
  #1340
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antiseptisk
rcb fått påfyllning, bättre batch?

mvh

Jag har fått hem en påse med vad jag klassar mer som finkrossat pulver ifrån rcb. Jag har extremt låga förväntningar denna gång men det känns ändå spännande och jag lovar att som vanligt återkomma med mina intryck och åsikter.
Citera
2017-03-31, 17:37
  #1341
Medlem
svampssons avatar
drog precis i mig lite näsgodis från rcb. Ingen överdriven monsterlina som jag annars brukar av 3-cmc. God snabb effekt. Kåthet kom som på posten. Mår fint. Verkar vara hyggligt potent denna gång
Citera
2017-03-31, 19:22
  #1342
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
drog precis i mig lite näsgodis från rcb. Ingen överdriven monsterlina som jag annars brukar av 3-cmc. God snabb effekt. Kåthet kom som på posten. Mår fint. Verkar vara hyggligt potent denna gång
Suveränt.

Vad jag önskar att jag vart kåt av droger som förr.

Håll oss uppdaterade
Citera
2017-03-31, 22:40
  #1343
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Menade så klart att mephedrone självklart har massor med eufori, men inte samma fart som 3-MMC i mitt tycke. Blir lätt ganska seg av mephedrone om jag tar lite högre doser, samt gäller det spec när det intas IV, då blir jag helt sänkt iaf.

Ja det är väldiga seratoninpåslaget gör en både vimsig och trött ( E jespar) och skakar.
Men satan vilket jävla rus. En vän tog dock od, (förre detta bästa vän, numera död, 23år) drog 1.5M minst lång lina, minns att inte bordet räckte till så han fick skapa ett L längs med bordet. Brutalt. Man svimmar av om vartannat vaknar lite halvt, gör mest lite stön ljud och svettats o rullar.
Lika dant när vi fick tag i äkta mephe för snart 1år sen, han drog 1 kristall på 1 gram, en annan vän.
Gick inte ens att väcka honom med knytnävar mot revbenen, men sen när han vakna till. Satan vilket jövla rus, defnetivt det starkaste jag har sett i drog väg.
Lite som GHB, mycket serato

Om jag minns rätt så skickar
Mephedron (4MMC, som jag älska det oj) ut 950% mer serotonin och samtidigt även 500% mer dopamin.
MDMA skickar "bara" ut 900% serotonin.
Amfetamin 400% dopamin. Mycket lite serotonin.

Som att ta en stor dos MDMA och Amfetamin samtidigt i teoretiskt, men i praktiken inte i närheten av mephe. Sen kom underbara lillsyrran 3MMC, tyckte mycket om den också.

Men där är en lite förklaring varför mephe är så jävla starkt. På pappret den som går hårdast.

Mvh
__________________
Senast redigerad av znor 2017-03-31 kl. 22:57.
Citera
2017-04-03, 15:22
  #1344
Medlem
Antiseptisks avatar
Smakar bra i varje fall spännande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in