Citat:
Hej! Tack så mycket.
Det jag använt mest i katinonväg har varit mefedron, 3-MMC blev mer som någon typ av ersättare efter att jag lade mefedronet på hyllan. Det och 3-CMC, som jag dock använt ganska regelbundet sen dess att det funnits tillgängligt. Jag använde väldigt mycket, 3-MMC höll ju i sig längre tyckte jag, och mefedronet kunde jag ändå behärska mig lite bättre med genom att ta det både oralt och nasalt, men injicerade för det mesta. 3-CMC var väl värst på det sättet, då den extrema kicken IV varar så kort tid, och man vill ha den igen på en gång. Det brukade sluta med att jag sköt, för att sedan göra i ordning nästa lösning, skjuta igen, och så höll det på. Lite som att jag tänker mig crackmissbrukare håller på.
Ja jag mixade flitigt, ofta med amfetamin, men även med olika katinoner samtidigt, hallucinogener, 4-FA samt att jag rökte mycket pyrrolidiner, A-PVP/PHP, n-ethyl-hexedrone, en del d-metamfetamin (kristaller) och allt vad det heter.
3-MMC var absolut den drogen som tog allra mest på kroppen kände jag. Väldigt ofta jag var säker på att jag skulle få en hjärtattack. Men jag gillar den mycket eftersom att den har både eufori samt speed vilket jag tycker CMC och mefedron kan sakna, spec i de mängderna där man mest sitter och flämtar, kan inte se ett skit pga all wobbel och överväldigande eufori.
Att skjuta katinoner är det sämsta valet jag någonsin gjort. Just say no!
Det jag använt mest i katinonväg har varit mefedron, 3-MMC blev mer som någon typ av ersättare efter att jag lade mefedronet på hyllan. Det och 3-CMC, som jag dock använt ganska regelbundet sen dess att det funnits tillgängligt. Jag använde väldigt mycket, 3-MMC höll ju i sig längre tyckte jag, och mefedronet kunde jag ändå behärska mig lite bättre med genom att ta det både oralt och nasalt, men injicerade för det mesta. 3-CMC var väl värst på det sättet, då den extrema kicken IV varar så kort tid, och man vill ha den igen på en gång. Det brukade sluta med att jag sköt, för att sedan göra i ordning nästa lösning, skjuta igen, och så höll det på. Lite som att jag tänker mig crackmissbrukare håller på.
Ja jag mixade flitigt, ofta med amfetamin, men även med olika katinoner samtidigt, hallucinogener, 4-FA samt att jag rökte mycket pyrrolidiner, A-PVP/PHP, n-ethyl-hexedrone, en del d-metamfetamin (kristaller) och allt vad det heter.
3-MMC var absolut den drogen som tog allra mest på kroppen kände jag. Väldigt ofta jag var säker på att jag skulle få en hjärtattack. Men jag gillar den mycket eftersom att den har både eufori samt speed vilket jag tycker CMC och mefedron kan sakna, spec i de mängderna där man mest sitter och flämtar, kan inte se ett skit pga all wobbel och överväldigande eufori.
Att skjuta katinoner är det sämsta valet jag någonsin gjort. Just say no!

Vet inte vad för mephedrone du har tagit..
Men 3mmc och 3cmc är rena rama barnleken..
Det funkar knappt om man jämför med realshit dvs mephedrone