2017-03-05, 04:10
  #1321
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Tack så jättemycket för all uppmuntran! Det värmer. Det hjälper att dela med sig. Har inte direkt någon att prata om sådant här med, så skönt att kunna få stöd här och prata ut lite. Och hoppas det kan hjälpa någon som är i samma sits, eller på väg dit jag varit. Ni är fina.
Instämmer med de andra, kul och viktigt att du vänt på ditt liv!

Har en undran eftersom jag själv använder 3-mmc ibland, hur mycket av det (och de andra drogerna) tog du? Var det droger varje dag? Mixade du?

Som sagt, grym läsning att du vänt på ditt liv, fortsätt kämpa.
Citera
2017-03-05, 20:15
  #1322
Medlem
Blue-Lou-Boyles avatar
Har någon koll på om detta är klassat eller bara hälsofarligt?
Citera
2017-03-06, 16:38
  #1323
Medlem
Snortat en del som jag antar är 3-CMC (3MC säger killen som becknar som inte verkar veta så mycket).

Det svider som fan i snoken och man får näsblod. Men till frågan, det ska vara någon blandning mellan kola/mdma/tjack tydligen. Hur funkar detta att köra varje helg? Jag menar det kan ju inte vara bra alls att köra detta lika ofta/mycket som kola eller tjack eftersom det frisätter serotonin antagligen, därav en liten känsla av MD som jag känt av ibörjan på ruset.

Hur ofta kör ni? Föredrar fortfarande tjack om jag ska vara pigg, eller mdma om jag ska dansa.
Citera
2017-03-06, 19:52
  #1324
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WuTangCamber
Snortat en del som jag antar är 3-CMC (3MC säger killen som becknar som inte verkar veta så mycket).

Det svider som fan i snoken och man får näsblod. Men till frågan, det ska vara någon blandning mellan kola/mdma/tjack tydligen. Hur funkar detta att köra varje helg? Jag menar det kan ju inte vara bra alls att köra detta lika ofta/mycket som kola eller tjack eftersom det frisätter serotonin antagligen, därav en liten känsla av MD som jag känt av ibörjan på ruset.

Hur ofta kör ni? Föredrar fortfarande tjack om jag ska vara pigg, eller mdma om jag ska dansa.

Katinoner är luriga min vän. De kan kännas relativt safe eftersom vissa av dom (3-cmc inräknat) inte ger mycket till Avtändning förutom trötthet, lite värk i kroppen och lätthanterad tomhet. Men se bara på 4-cmc t.ex, min hjärna blev stekt av den och jag använde den inte ens varje helg, ett par gånger i månaden max. Även 3-cmc sliter hårt på hjärnan, man märker inte av det lika lätt bara. Lömska katinoner.
Citera
2017-03-07, 11:57
  #1325
Bannlyst
Hallå. Tänkte kolla med er som nyligen handlat från rcb. Hur är batchen? Hade tänkt klicka hem några stenar eftersom min lokala kran har en dålig batch inne just nu. Det är inga stenar utan ser ut som 3bmc batchen arom*r hade inne i höstas. Alltså väldigt porösa klumpar av små små "spetsiga"kristaller. Den ger inte mycket till rus alls, varken mys eller speed. Någon mer som har stöt på den typ av batch kanske?
Citera
2017-03-08, 20:35
  #1326
Bannlyst
Undrar också om RCbolaget har denna? Har mailat men inte fått svar. Står ju att dom har den..
Citera
2017-03-09, 15:34
  #1327
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av speedballen
Undrar också om RCbolaget har denna? Har mailat men inte fått svar. Står ju att dom har den..


Rcb batch är bättre än min lokala men lååångt ifrån vad det har funnits, tror dom har bankat den här. Svider betydligt mindre samt att det lägger sig som ett lager i näsväggarna. Aldrig upplevt det innan när det var fina stenar. Inga stenar alls. Fick i pulver. Klen kick vid normal dosering. Måste kräma på ganska duktigt för att få den där goa käftsmällen.
Citera
2017-03-10, 16:02
  #1328
Medlem
Blue-Lou-Boyles avatar
Ok. Jag beställde hem detta från utlandet. Kom i stora kristaller.

Krossade och drog en monsterlina precis. Jävlar i mitt helvete. Var inte alls beredd på hur hårt det skulle slå. Är van med all skit som man dragit senaste tiden.

Detta är ju tveklöst bästa RCn just nu.

Tog den på AWn med jobbet och var tvungen att gå iväg och sätta mig för att det var så intensivt.

5/5
Citera
2017-03-10, 16:11
  #1329
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blue-Lou-Boyle
Ok. Jag beställde hem detta från utlandet. Kom i stora kristaller.

Krossade och drog en monsterlina precis. Jävlar i mitt helvete. Var inte alls beredd på hur hårt det skulle slå. Är van med all skit som man dragit senaste tiden.

Detta är ju tveklöst bästa RCn just nu.

Tog den på AWn med jobbet och var tvungen att gå iväg och sätta mig för att det var så intensivt.

5/5
låter rätt men var nog ingen monsterlina, för med en monsterlina kan jag lova dig att du inte skulle kunna föra dig bland folk överhuvudtaget då det smäller något överjävligt så man bara ligger och flämtar i soffan haha.. hur pundigt det än låter så är den kicken helt jävla sjukt skön asså
Citera
2017-03-11, 02:52
  #1330
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xinot
låter rätt men var nog ingen monsterlina, för med en monsterlina kan jag lova dig att du inte skulle kunna föra dig bland folk överhuvudtaget då det smäller något överjävligt så man bara ligger och flämtar i soffan haha.. hur pundigt det än låter så är den kicken helt jävla sjukt skön asså

Ja shit. En monsterlina hade jag aldrig vågat dra ute bland folk. Det sker i min soffa, ensam och med 200 porrflikar redo. Over and out
Citera
2017-03-11, 22:39
  #1331
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirlosbrorsa
Instämmer med de andra, kul och viktigt att du vänt på ditt liv!

Har en undran eftersom jag själv använder 3-mmc ibland, hur mycket av det (och de andra drogerna) tog du? Var det droger varje dag? Mixade du?

Som sagt, grym läsning att du vänt på ditt liv, fortsätt kämpa.

Hej! Tack så mycket.

Det jag använt mest i katinonväg har varit mefedron, 3-MMC blev mer som någon typ av ersättare efter att jag lade mefedronet på hyllan. Det och 3-CMC, som jag dock använt ganska regelbundet sen dess att det funnits tillgängligt. Jag använde väldigt mycket, 3-MMC höll ju i sig längre tyckte jag, och mefedronet kunde jag ändå behärska mig lite bättre med genom att ta det både oralt och nasalt, men injicerade för det mesta. 3-CMC var väl värst på det sättet, då den extrema kicken IV varar så kort tid, och man vill ha den igen på en gång. Det brukade sluta med att jag sköt, för att sedan göra i ordning nästa lösning, skjuta igen, och så höll det på. Lite som att jag tänker mig crackmissbrukare håller på.

Ja jag mixade flitigt, ofta med amfetamin, men även med olika katinoner samtidigt, hallucinogener, 4-FA samt att jag rökte mycket pyrrolidiner, A-PVP/PHP, n-ethyl-hexedrone, en del d-metamfetamin (kristaller) och allt vad det heter.

3-MMC var absolut den drogen som tog allra mest på kroppen kände jag. Väldigt ofta jag var säker på att jag skulle få en hjärtattack. Men jag gillar den mycket eftersom att den har både eufori samt speed vilket jag tycker CMC och mefedron kan sakna, spec i de mängderna där man mest sitter och flämtar, kan inte se ett skit pga all wobbel och överväldigande eufori.

Att skjuta katinoner är det sämsta valet jag någonsin gjort. Just say no!
Citera
2017-03-15, 18:30
  #1332
Medlem
unleash82s avatar
hej! vilka sitter på bäst batch av denna just nu? mest potent och obankad.

Rcb verkar svikta. finns det inrikes honom någon annan?!

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in