2017-03-25, 22:27
Medlem
Jag har haft tre bollar räddade på mållinjen av motståndaren, samt 8-10 ramträffar. Bolljäveln. vill. inte. in. i. mål. Det är skrattretande.

Verkar vara nåt riktigt knas med spelet ikväll.
Jag har lirat fyra matcher nu utan ett enda mål. En av matcherna var faktiskt svår, och där var 0-0 ett rättvist resultat. Men resten? Haha, vilket skämt. Fler som märkt av?
Citera
2017-03-25, 23:01
Medlem
Lotavoss avatar
Allvarligt nu hur fan hanterar ni att torska 2-3 raka??? Jag får psykos och sparka nyss allt jag hade i byrån några gånger då jag helst inte vill pajja min dosa eller TV... Jag får spel och kan inte kontrollera mig alls.

Sen säger folk divisioner är lättare under WL.. Vann div 1 2 raka gånger innan jag nu endast hållit mig kvar i divisionen när det är WL...

Hur som stängde nyss av skiten iaf, FITTSPEL.
Citera
2017-03-26, 00:06
Medlem
Hur hade ni justerat detta lag?
Vem hade ni bytt ut/in?
https://www.easports.com/se/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=fEWt7IdGnMzPm:FFA17PS4
Mvh
Citera
2017-03-26, 00:10
Medlem
Man måste älska de med 5 backslinje som hyschar när de gör mål....
Citera
2017-03-26, 00:29
Medlem
Känner att jag blir mindre och mindre frustrerad vid WL, tar ett tag att lära sig att oavsett om du är duktig eller dålig så är man inte i kontroll över alla matcher, ibland är det liksom menat att man ska förlora, och man måste förmodligen vara PRO för att kunna komma över det och vinna ändå.
Citera
2017-03-26, 00:31
Medlem
eshkoshkas avatar
Helvete så mycket dyrare det är på PS4. Vill byta konsol men får knappt ihop ett lag...
Citera
2017-03-26, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackshadow
Hur hade ni justerat detta lag?
Vem hade ni bytt ut/in?
https://www.easports.com/se/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=fEWt7IdGnMzPm:FFA17PS4
Mvh

Tjena! Det går inte att se vilket lag du har.. Du där nästan köra futbin eller bara skriva upp laget så ska iallafall jag försöka hjälpa dig
Citera
2017-03-26, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rdinho
Känner att jag blir mindre och mindre frustrerad vid WL, tar ett tag att lära sig att oavsett om du är duktig eller dålig så är man inte i kontroll över alla matcher, ibland är det liksom menat att man ska förlora, och man måste förmodligen vara PRO för att kunna komma över det och vinna ändå.

Asså WL är svårt. Inget snack om saken. Jag spelar bara WL om jag vet att jag kommer kunna spela alla helger i en hel månad för att få guld-månadspriserna. Och det går fint. Man måste sänka sina ambitionsnivåer lite under WL. Det är svåra spelare man möter. Men att det ska varanlättare med divisioner under WL är bara inte sant iallafall :-)

Off topic: Varför funkar inte Icardi IF eller Perisic för mig, men de gör så sjukt mycket mål mot mig? Missar jag något med dessa herrarna?
Citera
2017-03-26, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Asså WL är svårt. Inget snack om saken. Jag spelar bara WL om jag vet att jag kommer kunna spela alla helger i en hel månad för att få guld-månadspriserna. Och det går fint. Man måste sänka sina ambitionsnivåer lite under WL. Det är svåra spelare man möter. Men att det ska varanlättare med divisioner under WL är bara inte sant iallafall :-)

Off topic: Varför funkar inte Icardi IF eller Perisic för mig, men de gör så sjukt mycket mål mot mig? Missar jag något med dessa herrarna?
Har bytt till Serie A ganska nyligen, Perisic är bästa CAM tsm med Eriksen i mitt tycke! Otroliga långskott, väldigt stark så att han kan tränga bort mittbackar. Jag skjuter rätt mycke med honom och låter mertens o dybala springa sönder backlinjerna. Så två snabba spelare runtomkring honom kanske funkar?
Citera
2017-03-26, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Har bytt till Serie A ganska nyligen, Perisic är bästa CAM tsm med Eriksen i mitt tycke! Otroliga långskott, väldigt stark så att han kan tränga bort mittbackar. Jag skjuter rätt mycke med honom och låter mertens o dybala springa sönder backlinjerna. Så två snabba spelare runtomkring honom kanske funkar?

Jag hade turen att kunna köpa Mertens SIF 89 och spelar han som CAM. Han är helt magisk för mig, känns ibland som att det är rent av fusk att ha honom i sitt lag. Framför sig har han Dybala 86 och Icardi 89. Känns som att den trion har allt och lite till.

Perisic IF hade jag innan men fick inte ut hälften så mycket som av Mertens. Eriksen skulle jag vilja testa, han och den här Son POTM eller va de är, är så jävla dryga att möta.
Citera
2017-03-26, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94

Det är verkligen så olika det där..

FOLK!!! SE HIT! :-) Har beslutsångest!!

Har 3 forwards men bara plats för två:

Higuain (93), Perisic (87) och Gomez (87)

VEM av de ska jag väääääälja Har Dybala (88) som CAM bakom. Please help!!
Citera
2017-03-26, 06:45
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Jag har haft tre bollar räddade på mållinjen av motståndaren, samt 8-10 ramträffar. Bolljäveln. vill. inte. in. i. mål. Det är skrattretande.

Verkar vara nåt riktigt knas med spelet ikväll.
Jag har lirat fyra matcher nu utan ett enda mål. En av matcherna var faktiskt svår, och där var 0-0 ett rättvist resultat. Men resten? Haha, vilket skämt. Fler som märkt av?

Hade en liknande period på 3-4 matcher det var helt sjukt spelade ut mina motståndare men bollen ville inte in ,missade helt öppna lägen, det skapade enorm frustration så på något vänster förlorade jag alla, sen vände det dock under natten då är gameplay helt ok. Inne på 7 raka segrar nu .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in