Citat:
Ursprungligen postat av
Weird.
Det har blivit till en grej att skylla på servrarna/delay. Visst det förekommer. Men verkligen inte så mycket som det skrivs om. Många använder delay som en ursäkt till deras förluster osv
Jo misstänker att det är lite så. Finns många saker som folk skyller sina förluster på... Själv känner jag att mina förluster mer eller mindre alltid hänger på mig själv. Alldeles för ineffektiv eller släpper till för lätta mål. Vissa matcher möter man helt enkelt för bra motstånd som läser mig som en öppen bok. Men blir bättre o bättre
Citat:
Ursprungligen postat av
NilssooonS
Ja, jag tröttnar så fort på lagen annars. Kör många lag i varje FIFA, sen om jag hade varit bättre i annat fall är inte omöjligt
De 5 matcher jag hunnit spela ikväll så är allt med spelet hemskt, delay till tusen och allmänt efterblivet. Har ingen bra erfarenhet hittills av att använda lag fullproppade med specialkort men tycker det är förbannat trist att spela med NIF så det får bli så ändå.
Snittat 20 vinster i WL, är inte så speciellt bra på FIFA längre (då de äldre spelen passade min spelstil bättre med mycket finter) samt att jag tycker det här FIFA är fruktansvärt obalanserat och som sagt - dåliga servrar förstör otroligt mycket.
Älskar verkligen allt kring FUT utöver just matcherna som tyvärr är det som spelet bygger på
Tycker det är skoj att tradea och har gjort det i alla upplagor samt att bygga lag, göra SBC osv. Men spelet faller på att man inte tjänar på att använda de bästa spelarna då det enligt mig ofta funkar sämre med hög rating osv.
Kan tillägga att jag inte har psyket för att nöta matcherna i WL utan att bli ursinnig vilket också är en stor anledning till att det går sådär
Segt när det är så. Hann tyvärr inte spela några matcher ikväll, har väl tid nu egentligen men har fan inte ork att hålla öppet ögonlocken....
Ja samma här, FUT är ett otroligt roligt gamemode med trading och SBC's mm. Också trejdat de år jag spelat FUT. Satte mig in i det ganska fort, hittar jag något spel eller så jag verkligen gillar så vill jag kunna allt om det. Dock så tycker jag helt tvärtom angående IF's och högre ratade spelare. Går så sjukt mycket bättre ju bättre spelare jag har. Hade förmodligen inte lyckats ta mig uppåt i seriesystemet utan riktigt bra spelare. Upplever att mer eller mindre alla mina specialkort varit bättre än NIF-korten. Har specialkort på 15 av 22 spelare i mina två startelvor och de går svinbra. Testat de där med bronsbänk men upplevde ingen skillnad. Har hellre en bänk full med alla alternativ som kan tänkas behövas.
Hehe ja det kommer nog bli ett test för psyket att spela WL. Försöker inte hetsa upp mig när jag spelar dåligt men det är svårt... går så mycket bättre när man kan behärska sig, hålla lugnet och inte bli så jävla arg. Annars blir man mer hetsig i spelet, tjuvtitta mer, stöter, chansar och det leder till att det går ännu sämre.