Citat:
Ursprungligen postat av
Krismikk
Nån annan än mig som egentligen helst av allt bara vill ligga och mysa i div4-5? :-)
Har iallafall äntligen insett att spelet är mer än bara BPL. Att göra ett laliga lag är ju sååå mycket roligare. Fan, 3000 fler spelare att sätta på mittfältet te x. I BPL är man ju idiot om inte kättarn Kante får va där. Men de blir ju så trist!
Tycker La Liga har jävligt tråkiga yttrar. Alla som inte kostar skjortan är för dåliga. Har testat Williams, Vela, Orellana, Piatti, Carrasco till och med Musonda. Klart sämre än PL där man kan få Sterling, Mane, Sane, Walcott, till och med Sanchez för en överkomlig peng.
Jag tror inte jag helst vill ligga i 4an 5an hela tiden, eftersom det skulle bli 9/10 segrar varje säsong typ. Men ibland är jag sugen på en bekväm match bara för att få igång ett flyt, eller kunna lattja runt lite. Och med EAs matchningssystem så kan jag aldrig garantera att det blir så. Tror chansen är större om jag väljer friendly eller försöker köra WL-kvalet, men inga garantier vad jag vet. Jag är för övrigt i trean just nu. Målsättningen är att komma upp i ettan före spelet är färdigt, men jag skyndar långsamt. Spelar inte så många matcher som många andra. (har typ 45-10-15 i record i ligaspel).