2017-03-21, 16:26
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pita007
Frågar igen då jag bara fick 1 svar sist.
Blåa spökena 200mg+ ifrån fs? Vad är era erfarenheter av dom?

Jag tror jag har samma som du. Har du hunnit testa dom ännu? För detta är ju inte jättepeppande..
http://www.pillreports.net/index.php?page=search_reports&sent=1&name=Blue+Gho st&logo=&colour=&region=all&percent_rating=0&pp=10 &submit.x=70&submit.y=23&submit=Search+Reports
Citera
2017-03-21, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pita007
Frågar igen då jag bara fick 1 svar sist.
Blåa spökena 200mg+ ifrån fs? Vad är era erfarenheter av dom?

Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Jag tror jag har samma som du. Har du hunnit testa dom ännu? För detta är ju inte jättepeppande..
http://www.pillreports.net/index.php?page=search_reports&sent=1&name=Blue+Gho st&logo=&colour=&region=all&percent_rating=0&pp=10 &submit.x=70&submit.y=23&submit=Search+Reports

EZ-test visar MDMA.
Goda recensioner men inget supertryck i dem, men verkligen inget fel på dem heller.
Citera
2017-03-23, 06:51
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
EZ-test visar MDMA.
Goda recensioner men inget supertryck i dem, men verkligen inget fel på dem heller.

Pratar du om dom ljusblåa?
Citera
2017-03-23, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Pratar du om dom ljusblåa?

Ja, ljusblå spöken som säljs på FS just nu.
Citera
2017-03-23, 11:21
Medlem
Citat:
Ja, ljusblå spöken som säljs på FS just nu.

Lär vara samma 120mgare som dom förra då.
Citera
2017-03-23, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Lär vara samma 120mgare som dom förra då.

120 mg är nog inte dumt gissat. Många verkar tycka 1½ är perfekt.
Blå spöken har förekommit i många iterationer genom åren. Jag betvivlar att de som säljs på FS nu är samma som finns uppe på ecstasydata eller pillreports.

Mitt inlägg om blå spöken i (FB) En FAQ om Ecstasy/MDMA
Citera
2017-03-23, 11:28
Medlem
Citat:
120 mg är nog inte dumt gissat. Många verkar tycka 1½ är perfekt.
Blå spöken har förekommit i många iterationer genom åren. Jag betvivlar att de som säljs på FS nu är samma som finns uppe på ecstasydata eller pillreports.

Mitt inlägg om blå spöken i (FB) En FAQ om Ecstasy/MDMA

För något år sen så såldes identiska knappar som 120or iaf, och det var precis vad jag gissar på efter att ha testat dom. Som vanligt så är det halvsunkiga FS langare som påstår att alla knappar som faktiskt innehåller MDMA är 200+.
Citera
2017-03-23, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
För något år sen så såldes identiska knappar som 120or iaf, och det var precis vad jag gissar på efter att ha testat dom. Som vanligt så är det halvsunkiga FS langare som påstår att alla knappar som faktiskt innehåller MDMA är 200+.

Tycker inte att FS-säljarna ska beskyllas för hela problematiken, många (inte alla) av dem köper själva under marknadsföringen 200 mg och säljer det bara vidare med samma namn. Det vore ju bra konstigt om de köpte in något som kallas 200+ mg och själv sänkte det till 120 mg, även om det ligger närmre sanningen.

I en utopi skulle alla piller reklamföras med rätt mängd substanser men det är givetvis inte realistiskt.

Men vi är överens om styrkan på blå spöken i alla fall
Citera
2017-03-23, 21:11
Medlem
http://i.imgur.com/Oo1cdQm.jpg

någon som har koll på om dessa chupa chups knapparna är mysiga?
Citera
2017-03-23, 23:37
Medlem
fendadens avatar
Tjena,

Någon som har koll på blåa North Face?

Bifogar bild: http://imgur.com/a/J86PX
Citera
2017-03-24, 07:42
Medlem
Citat:
Tycker inte att FS-säljarna ska beskyllas för hela problematiken, många (inte alla) av dem köper själva under marknadsföringen 200 mg och säljer det bara vidare med samma namn. Det vore ju bra konstigt om de köpte in något som kallas 200+ mg och själv sänkte det till 120 mg, även om det ligger närmre sanningen.

I en utopi skulle alla piller reklamföras med rätt mängd substanser men det är givetvis inte realistiskt.

Men vi är överens om styrkan på blå spöken i alla fall

Jo, men det gäller ju att man som säljare gör någon sorts basic research. Har ju funnits flera batches med spökena där dom säljs som 120, både i Sverige och utomlands. Och det krävs bara att man testar en för att avgöra att det inte är några 200+ iaf.
Citera
2017-03-24, 09:36
Medlem
Någon som testat orange double trouble, Göteborg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in