2017-02-25, 19:43
Medlem
Krackelurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Öh, va? Jag har kört oerhört mycket knark på lagliga rave och blev tillsagd av en tjej i baren sist att jag hade pulver under näsan. Dom flesta bryr sig absolut ingenting. Enda raves jag varit på där jag sett folk torska är på UG raves när snuten gjort räder.

Såklart mer safe med ställen snuten inte vet om, men inte direkt som att inte hälften av alla på Technostate är eade eller har kört 2c-b.

Du har inge svar på mina frågor alltså? Bara att jag inte behöver oroa mig för snuten? Tror iaf inte det är så smart att tända en spliff i rökrutan.
Senast redigerad av Krackeluring 2017-02-25 kl. 20:30.
Citera
2017-02-25, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krackeluring
Du har inge svar på mina frågor alltså? Bara att jag inte behöver oroa mig för snuten? Tror iaf inte det är så smart att tända en spliff i rökrutan.

Menar att bilden du beskriver inte riktigt stämmer med verkligheten. Sen är det ju alltid upp till en själv vart man drar sina gränser, och kan ju inte direkt påstå att det är dumt att vara försiktig.

Det röks dock spliff i princip varenda rökruta på dessa raves
Citera
2017-02-26, 09:34
Medlem
Krackelurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Menar att bilden du beskriver inte riktigt stämmer med verkligheten. Sen är det ju alltid upp till en själv vart man drar sina gränser, och kan ju inte direkt påstå att det är dumt att vara försiktig.

Det röks dock spliff i princip varenda rökruta på dessa raves

Min fråga var ju hur jag lägger upp intaget med edibles. Å vilken E som är bäst på flugsvamp just nu. Inte en diskussion om hur lätt man knarkar på ett rave
Citera
2017-03-02, 11:41
Bannlyst
Någon som testat fyrkantiga röda med dollartecken?

http://i63.tinypic.com/2a8m4he.jpg

Letat på ecstasydata och pillreports men inte hittat nånting. Fick med en extra av kranen så misstänker att de är klena. Tänker testa de ordentligt med lite olika ez tester, både det som testar pma/pmma och det vanliga för ecstasy. Tripprapport kommer nästa helg!
Citera
2017-03-05, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerpekka
Har läst igenom tråden så gott jag kan för att vara påverkad av stilnoct men hittar ej, har någon testat blåa don perginom med kit? Dom som cirkulerade 2016.

Blå dom perignon testade med EZ-test här, lilasvart (MDMA) omedelbart och erfarenhetsmässigt bra tryck i dessa.
Citera
2017-03-06, 19:49
Medlem
Frågar igen då jag bara fick 1 svar sist.
Blåa spökena 200mg+ ifrån fs? Vad är era erfarenheter av dom?
Citera
2017-03-06, 20:02
Medlem
Käkade 1,5 röda coca cola i helgen! Satans av mysigt vi hade det!! Köptes i Gbg och kan starkt rekommendera dem! Är dock fortfarande lite snurrig i huvudet...
Citera
2017-03-07, 03:18
Medlem
JesusIsAStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pita007
Frågar igen då jag bara fick 1 svar sist.
Blåa spökena 200mg+ ifrån fs? Vad är era erfarenheter av dom?

Har inte själv ätit dom men har vänner som gjort, de säger att de har ett behagligt rus.
Inte de bästa, men inte de sämsta.
Men som sagt inte jag som ätit dom.
Citera
2017-03-08, 10:43
Medlem
husGUDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krackeluring
Fråga 1: Vilken är den absolut bästa ecstasyn att få tag på på flugsvamp just nu?

Fråga 2: Jag måste ha cannabis för att e'na ska kicka igång rejält som jag vill. Tänkte nu snart åka på ett svenskt lagligt arrangerat rave och där vet man ju att hälften av besökarna är civvare. Så då känner jag att jag inte kan röka till mina E utan tänkte testa med edibles istället. Nu är det ju så att det kan ta lite tid för edibles att kicka in så hur bör jag lägga upp intaget tidsmässigt? När jag ear å röker så tar jag en eller två, väntar en halvtimme, röker en fet å sen jävlar. Men hur bör jag göra nu. Edibles tar ca 1 timme att kicka igång på mig.
Några råd?
Och igen: vilken är den bästa e'n på flugsvamp?
Alltså nu vet jag inte vilka ravefester du har varit på, men tro mig när jag säger att majoriteten av alla som är där har klivit på något dansant - tycker faktiskt att snuten har skött sina besök snyggt på senare år även om ryggmärgsreflexen får stämningen att rasa lite. Oftast går de en runda och de enda gånger jag har sett dem plocka med någon så har det varit antingen kids som ser tveksamt unga ut eller nåt jävla spån som är så väck att de inte kan stå upp och än mindre dansa. Finns också nästan alltid ett gäng grabbar som öppet står och becknar när man kommer in - om du inte tillhör någon av ovan kategorier så har du inte mycket att oroa dig för.. mycket har förändrats på 10 år.

Om du gillar edibles så kör på det - men tror inte att det kommer ge dig den där "boosten" som du söker efter. Nej för fan - rulla en liten gås och tänd den någonstans på dansgolvet.. passa gärna vidare till någon främmande dansare så bidrar du till den där underbart schyssta stämningen som ibland skapas på en bra fest.

Vet inte hur det ser ut överallt men jag snackar om fester med registrering i Stockholm.

edit: Tyvärr har jag ingen aning om FS - är för gammal och oteknisk för att ens ha börjat rota runt på nätet efter partypiller.
Citera
2017-03-08, 21:24
Medlem
pussyjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutstadium
Någon som testat fyrkantiga röda med dollartecken?

http://i63.tinypic.com/2a8m4he.jpg

Letat på ecstasydata och pillreports men inte hittat nånting. Fick med en extra av kranen så misstänker att de är klena. Tänker testa de ordentligt med lite olika ez tester, både det som testar pma/pmma och det vanliga för ecstasy. Tripprapport kommer nästa helg!

Fick själv 2st av min kran för nått halvår sedan, fortfarande inte dragit i mig dom. Hojta till när du testat
Citera
2017-03-09, 01:59
Medlem
Fick tag på 2 gråa trianglar igår i sthlm. Hittade ingen logga på dem men rokade krossa dem(dum som jag är), och tänkte köra dom på lördag då jag inte fått tag på nått annat, men vill ju se om nån här har koll.
Citera
2017-03-09, 02:35
Medlem
smattrarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mmomie
Fick tag på 2 gråa trianglar igår i sthlm. Hittade ingen logga på dem men rokade krossa dem(dum som jag är), och tänkte köra dom på lördag då jag inte fått tag på nått annat, men vill ju se om nån här har koll.

http://www.pillreports.net/index.php?page=display_pill&id=31795 ?
http://www.pillreports.net/index.php?page=display_pill&id=33557 bild lite längre ner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in