Citat:
Ursprungligen postat av
Krackeluring
Fråga 1: Vilken är den absolut bästa ecstasyn att få tag på på flugsvamp just nu?
Fråga 2: Jag måste ha cannabis för att e'na ska kicka igång rejält som jag vill. Tänkte nu snart åka på ett svenskt lagligt arrangerat rave och där vet man ju att hälften av besökarna är civvare. Så då känner jag att jag inte kan röka till mina E utan tänkte testa med edibles istället. Nu är det ju så att det kan ta lite tid för edibles att kicka in så hur bör jag lägga upp intaget tidsmässigt? När jag ear å röker så tar jag en eller två, väntar en halvtimme, röker en fet å sen jävlar. Men hur bör jag göra nu. Edibles tar ca 1 timme att kicka igång på mig.
Några råd?
Och igen: vilken är den bästa e'n på flugsvamp?
Alltså nu vet jag inte vilka ravefester du har varit på, men tro mig när jag säger att majoriteten av alla som är där har klivit på något dansant - tycker faktiskt att snuten har skött sina besök snyggt på senare år även om ryggmärgsreflexen får stämningen att rasa lite. Oftast går de en runda och de enda gånger jag har sett dem plocka med någon så har det varit antingen kids som ser tveksamt unga ut eller nåt jävla spån som är så väck att de inte kan stå upp och än mindre dansa. Finns också nästan alltid ett gäng grabbar som öppet står och becknar när man kommer in - om du inte tillhör någon av ovan kategorier så har du inte mycket att oroa dig för.. mycket har förändrats på 10 år.
Om du gillar edibles så kör på det - men tror inte att det kommer ge dig den där "boosten" som du söker efter. Nej för fan - rulla en liten gås och tänd den någonstans på dansgolvet.. passa gärna vidare till någon främmande dansare så bidrar du till den där underbart schyssta stämningen som ibland skapas på en bra fest.
Vet inte hur det ser ut överallt men jag snackar om fester med registrering i Stockholm.
edit: Tyvärr har jag ingen aning om FS - är för gammal och oteknisk för att ens ha börjat rota runt på nätet efter partypiller.