2019-05-08, 06:22
Medlem
kattvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackkalle
Yes testade dom igår. Hade varit ute på krogen och druckit en hel del, drog i köpte 5 sen fick skjuts hem till en polare. Tog första när jag var i takterna och väntade helt ärligt en timma innan jag tänkte vafan och tog en halv till, gick på 30-45 innan jag började känna något. Minns inte så värst mycket (som det brukar vara meeen alkohol kan la ha spelat in?) mer än att det blev en go känsla i kroppen, varma känslan i bröstet Men var inte så jätte mycket uppåt så antar det inte var mycket tjo i dem. Helt klart värda att testa men kommer inte köpa mer av dessa i framtiden. Poppa lugnt!

Jag blev ruskigt besviken, käkade 3 st och det va inga sjyssta knappar. Kanske ska lägga ner MDMA för alltid asså. Bränt hjärnan med alla xtc och rejv.

Men kul att ändra tyckte de va bra. Tillochmed en tjejkompis till mig som bara kört knapp 3 gånger tryckte i sig 3 direkt.. första gången åt hon en halv rosa uggla och va helt maxad. Så nått fuffens va det tror jag. Tack för svar!
Citera
2019-05-14, 08:09
Medlem
kangas92s avatar
Blue Punisher från FS avråder jag er att köpa.
tog 600mg på fastande mage, aldrig tagit MDMA förut.
Kändes endast som lite tjack och minimalt eufori som kom i vågor.

Sämsta skiten jag testat.
Citera
2019-05-14, 10:34
Medlem
Fargans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangas92

Jag har provat dom med fast med helt annat resultat. Jag tog en och det rullade på precis så bra som jag hoppades på.
Citera
2019-05-14, 15:16
Medlem
Citat:

Du har tagit för mycket och kroppen har förmodligen sagt ifrån.
Nästa gång börja med en halv knapp och fyll på med en halv till efter en timme eller så.
Citera
2019-05-14, 18:04
Medlem
sir.Amsterdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
Nästa gång börja med en halv knapp och fyll på med en halv till efter en timme eller så.
Hur dør man då av en øverdos om effekten uteblir vid før høg dosering?
Citera
2019-05-14, 18:09
Moderator
kvm3s avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
Citat:
Ursprungligen postat av sir.Amsterdam
Gissningsvis menade Regentia att kangas92 brukat MDMA för ofta, vilket klart försämrar effekten. Att överdosera är fortfarande väldigt farligt, även om de flesta positiva effekterna uteblir vid frekvent bruk.
Citera
2019-05-14, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Gissningsvis menade Regentia att kangas92 brukat MDMA för ofta, vilket klart försämrar effekten. Att överdosera är fortfarande väldigt farligt, även om de flesta positiva effekterna uteblir vid frekvent bruk.

Nej jag menade just att kangas92 tagit så pass mycket att kroppen slått bakut. Har hänt mig flertalet gånger när jag tagit större mängder MDMA (ren så väl som i knapp-form) att ruset blivit sämre än vid lägre doser.

Citat:
Ursprungligen postat av sir.Amsterdam

Önskad effekt och toxicitet har inte mycket med varandra att göra.
Citera
2019-05-15, 04:35
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvampDamp.
Nej, min kran överlåtar E för 50-100kr stycket. Dessa är tydligen 100kr styck, vilket är ett normativt pris på ecstasyförsäljningen i allmänhet på gatan. Hoppas på det bästa då jag körde 0.7-0.8g MDMA ren, utan att få en dunersuperbra effekt. Tog det för en vecka sedam imorgon och före det 11 månader (efter missbruk av det).

Vill minnas att jag ställde en fråga kring tolerans mot mdma och ecstasy men inte fick ett tydligt svar. I motsatsen till MDMA kan ecstasytabletter innehålla en rad andra amfetaminer eller centralstimulerande narkotikapreparat. MDMA gör mig lugnt och inte hypad alls. Tråkigt i min mening och därmed fastställes att rent MDMA inte längre biter på mig som det brukade göra.

När jag käkade ecstasy däremot, fick jag enorma peakar och dendära orgasmkänslan. Kanske för det var andra preparat i? På MDMA fick jag inte ens stora pupiller direkt. De försvann när en ljuskälla riktades mot ansiktet - Men på E, då jävlar går dom fan heller ned i solljus ens.
Låter som du fick tag på bra knappar men dåliga MDMA-kristaller. MDMA kan, likt alla illegala droger, vara utblandat eller rent utav utbytt mot andra substanser. Vore konstigt ifall du knappt får förstorade pupiller på MDMA men kraftfulla effekter på andra snarlika droger. Kommer du ihåg vilka knappar du käkade? Kolla i sådana fall upp de på PillReports.net eller dylikt.
Citera
2019-05-15, 13:38
Medlem
JoeBidens avatar
Tänk på att matintag, set and setting, kombination med andra droger, abstinenssymptom från andra droger och tidigare bruk av MDMA/E spelar in i ens upplevelse/tripp.

Ger oss andra mycket mer att gå på bedöma om ni försöker kasta in dessa faktorer med när ni bedömer knappar.
Citera
2019-05-16, 14:17
Medlem
Fått tag på 4st gröna heineken i Lund 2019-05-15 och undrar hur dessa yttrar sig? tagit knappar o mdma många gånger över åren tänkte ta 1,5 sen fylla på med halvan innan peaken men vad tycker ni? Har ni testat dessa gröna hårda Heineken? kan styra bild om de behövs.
Citera
2019-05-16, 16:24
Medlem
infiltrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noveltyteorin
Fått tag på 4st gröna heineken i Lund 2019-05-15 och undrar hur dessa yttrar sig? tagit knappar o mdma många gånger över åren tänkte ta 1,5 sen fylla på med halvan innan peaken men vad tycker ni? Har ni testat dessa gröna hårda Heineken? kan styra bild om de behövs.

Visa gärna en bild
Citera
2019-05-17, 01:58
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noveltyteorin
De skall vara rätt omtalade i rejvkretsarna och säljer dessutom liksom smör på FS. Det enda sättet att verkligen veta hur bra en knapp är — är genom att man själv provar dem…

Man vet inte om Heineken A pressats med samma sats som Heineken B eller C. Även om de med störst sannolikhet inte är så, finns det en risk.

Klistra i vilket fall som helst gärna in ett prydligt fotografi på dom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in