Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-22, 00:13
Bannlyst
Åker till Italien nästa vecka på weekend. Ska bli jävligt intressant att för första gången se om det verkligen är en stor skillnad på brudarna i Sverige och utlandet vad gäller kräsenhet. Om jag får matchningar utan problem i Italien så ger jag upp hoppet i Sverige och flyttar till utlandet efter avklarad utbildning.
Citera
2017-03-22, 01:29
Medlem
hoewaywards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knugenisthlm
Så uppenbart att det finns två typer av killar. De som lyckas på tinder och de som har problem. Det där "det finns en för alla" är bullshit så det stinker om det. Tjejer verkar gilla samma typ av killar.

Du menar typen vältaliga trevliga killar? Jobba på bitterheten så ska det nog gå bättre. Ingen gillar en bitter jävel.
Citera
2017-03-22, 15:03
Medlem
deadhead.s avatar
Om man swipear i flera städer med Tinder Plus. Kan man få matchningar från den staden som man förnärvarande inte har som primär stad?
Citera
2017-03-22, 15:30
Medlem
Citat:
Åker till Italien nästa vecka på weekend. Ska bli jävligt intressant att för första gången se om det verkligen är en stor skillnad på brudarna i Sverige och utlandet vad gäller kräsenhet. Om jag får matchningar utan problem i Italien så ger jag upp hoppet i Sverige och flyttar till utlandet efter avklarad utbildning.

Låter bra!
Blir det Rom?

Om det du sagt stämmer, att du ser bra ut med håret fixat, solbränna, etc. så ska det inte vara några större problem. Sen är du utlänning och det brukar vara en fördel. Men skriv i profilen att du är svensk.

//Siegestor
Citera
2017-03-22, 15:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Siegestor
Men skriv i profilen att du är svensk.

//Siegestor

Om man har profiltext, så lam det vara värt att slipa den rejält om du inte lyckas!

Tänk dig en CV, ju mer du slipar, desto större chans till arbete. Berätta om dig själv och vad du brinner för!

Om du tänker att "äh, det duger!" Så duger den inte.
Citera
2017-03-22, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Werefore
Om man har profiltext, så lam det vara värt att slipa den rejält om du inte lyckas!

Tänk dig en CV, ju mer du slipar, desto större chans till arbete. Berätta om dig själv och vad du brinner för!

Om du tänker att "äh, det duger!" Så duger den inte.

Jo men nu tänkte jag inte att han bara skulle skriva på svenska/italienska "jag är svensk". Och sen inget mer.

Detta var menat som ett tillägg som kan fungera som en fördel.

//Siegestor
Citera
2017-03-22, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Siegestor
Jo men nu tänkte jag inte att han bara skulle skriva på svenska/italienska "jag är svensk". Och sen inget mer.

Detta var menat som ett tillägg som kan fungera som en fördel.

//Siegestor

Jodå, det var ett jättebra tips! Mitt inlägg var enbart ännu ett tillägg i er diskussion

//
Citera
2017-03-22, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Werefore
Jodå, det var ett jättebra tips! Mitt inlägg var enbart ännu ett tillägg i er diskussion

//

Haha jaha, jag trodde du rättade mig.
Men det är sant, bra att ha en ordentlig profiltext vilket kan resultera i några fler matchningar.

//Siegestor
Citera
2017-03-22, 17:43
Medlem
Har skrivit ett tag med en tjej som jag matchade med. Hon verkar vara ganska sugen på att ses/ligga. Jag tror verkligen inte att jag vill ha ett förhållande med tjejen men skulle gärna ses några gånger för att ligga, tänkte vara tydlig med det redan från början hur brukar ni uttrycka er?

Har funderat på typ "jag är inte så intresserad av ett förhållande men om du vill så får du gärna komma förbi". Vet att det är en ganska löjlig fråga men är väldigt ny på det här och ganska rädd för att hon ska bli för på osv...
Citera
2017-03-22, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av geforce11
Har skrivit ett tag med en tjej som jag matchade med. Hon verkar vara ganska sugen på att ses/ligga. Jag tror verkligen inte att jag vill ha ett förhållande med tjejen men skulle gärna ses några gånger för att ligga, tänkte vara tydlig med det redan från början hur brukar ni uttrycka er?

Har funderat på typ "jag är inte så intresserad av ett förhållande men om du vill så får du gärna komma förbi". Vet att det är en ganska löjlig fråga men är väldigt ny på det här och ganska rädd för att hon ska bli för på osv...

Om hon söker en relation behöver det inte heller betyda att det är med just dig!

Du kanske dödar glöden igenom att fråga, så se vad som händer istället.
Senast redigerad av Werefore 2017-03-22 kl. 17:54.
Citera
2017-03-22, 23:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hoewayward
Du menar typen vältaliga trevliga killar? Jobba på bitterheten så ska det nog gå bättre. Ingen gillar en bitter jävel.
Aldrig förstått folk som säger "blabla sluta vara bitter ingen gillar en bitter kille".

Tror du jag är bitter och går med huvudet sänkt i verkliga livet bara för att jag ventilerar mig bakom skärmen? Fan tänk med hjärnan någon gång ditt kukhuvud.

Och kom inte med det där skitsnacket "blabla tjejer ser ändå igenom dig att du är bitter". I så fall är alla bittra eftersom ingen skrattar och hoppar av glädje i allmänheten.

Sen är det inte en garanti att man får en brud bara för att man är trevlig och vältalig. Allt handlar om utseende.
Citera
2017-03-23, 00:42
Medlem
hoewaywards avatar
Citat:
Aldrig förstått folk som säger "blabla sluta vara bitter ingen gillar en bitter kille".

Tror du jag är bitter och går med huvudet sänkt i verkliga livet bara för att jag ventilerar mig bakom skärmen? Fan tänk med hjärnan någon gång ditt kukhuvud.

Och kom inte med det där skitsnacket "blabla tjejer ser ändå igenom dig att du är bitter". I så fall är alla bittra eftersom ingen skrattar och hoppar av glädje i allmänheten.

Sen är det inte en garanti att man får en brud bara för att man är trevlig och vältalig. Allt handlar om utseende.

Haha klart som fan man ser igenom bitterheten, den lyser ganska starkt nämligen. Du kan ju för fan inte ens hantera att en kille skriver att han har haft en lyckad träff med en tjej.
Och nej, varför skulle en tjej vilja ha en ful kille? Vill du ha en ful tjej? dåså
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in