Citat:
Ursprungligen postat av
Mach3
Jo, visst är det så. Fast ärligt, hur kul är det att sitta och dividera om storbank A gör 1,5 eller 1,7 miljarder i vinst kommande kvartal eller om H&M kommer gå upp eller ner 8 SEK efter rapporten?
Småbolag med stor risk/reward är det som är intressant att läsa om och diskutera enligt mig.
Sedan håller jag självklart med dig om att aldrig köpa aktier med lånade pengar.
Ärligt talat trodde jag helt säkert att vi skulle vara närmare 300 nu än vi är!
Jag tror inte alls att CF är en dålig val som CEO, men det är en tankeställare när man titta på var kursen var när han började och vad det ligger på nu: Hur mycket egentligen är hans fel?
2016-08-01
Christian Fredrikson has entered upon his duties as CEO of Fingerprint Cards
As previously announced on June 3rd, 2016, Fingerprint Cards’ Board of Directors has appointed Christian Fredrikson as new CEO of Fingerprint Cards. As per today, August 1st 2016, Christian Fredrikson has entered upon his duties as CEO of Fingerprint Cards (FPC). During 2015, FPC strengthened its market position within fingerprint…
June 3 2016 FPC aktiekurs = 103.70
March 2, 2017 FPC aktiekurs = 34.40
Aldrig i livet trodde att vi skulle vara här idag! Jag är intresserad av rösta för intressanta förslag som jag tror kan ändra saker, eftersom jag har inte mycket företroende för ledningen just nu.