2017-03-21, 09:35
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dknerk
TS har väl den diskuterade benson . *he*mack biz.
Tror du klurar ut vilken plats de förkortade bokstäverna ska vara i adressen.
Ha en trevlig Söndag grabbar

Tack, hittade sidan. De är på 10 mg, hur står de sig effektmässigt mot Askens 4/8 mg? Priset verkar ju bättre, lite svårt att veta vad man ska gå på, har väl varit en del negativa inlägg om TS, eller var det TT. Rörigt med förkortningarna. Vill ha tag i verkningsfulla preparat, kvalitet går självklart före pris.
Citera
2017-03-21, 09:49
Medlem
Är denna lik ikto?

Blir man för bäng på denna eller kan man jobba på den?
Citera
2017-03-21, 11:19
Medlem
Dessa är starka. Har nu tagit 10 mg från tt 2 dagar i rad mot kvällen. Har aldrig sovit så tungt. Däremot har jag försovit mig vid båda tillfällena, alltså inte vaknat av väckarklockan.

Är fortfarande onykter och vad jag märkt så påverkar dessa minnet även om man är klar under "ruset". Ni som käkar stora doser har förmodligen enorm tolerans, för min del är en halv till en hel 10mg lagom.

Allt gott,
Citera
2017-03-21, 15:27
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyronez
Är denna lik ikto?

Jag kan lätt jobba på den utan att vara för bäng alls, dock blir man trött av den så jag skulle sitta och gäspa på jobbet. Så det bästa tycker jag är att ta på kvällen för effekten sitter i hela dagen efter ändå så man är skön på jobbet. Ikto är nog den benson den är mest lik men riktigt mycket starkare.

Citat:
Ursprungligen postat av Skams
Dessa är starka. Har nu tagit 10 mg från tt 2 dagar i rad mot kvällen. Har aldrig sovit så tungt. Däremot har jag försovit mig vid båda tillfällena, alltså inte vaknat av väckarklockan.

Är fortfarande onykter och vad jag märkt så påverkar dessa minnet även om man är klar under "ruset". Ni som käkar stora doser har förmodligen enorm tolerans, för min del är en halv till en hel 10mg lagom.

Allt gott,

Ja det är helt klart jobbigaste bieffekterna på dom att det är halvt omöjligt att vakna på morgonen
Citera
2017-03-21, 16:17
Medlem
Nån som testat detta i pulverform?
Citera
2017-03-21, 19:25
Medlem
Kan bara stämma in i kören av alla lovord kring denna substansen.. Som många andra sagt är denna ingen substans att flumma på... Men vill man använda dom för dess medicinska egenskaper är den kockren. Minskar sress och ångest, motverkar social fobi, muskelavslappande etc. medans du fortfarande känner dig någorlunda klar i skallen.

För er som ändå gillar att spetsa till och bli lite småfluddrade frammåt kvällen skulle rekommendera att kombinera med en rimlig dos imovane, känner meg riktigt mysig och go just nu Inbillar mig även att den där äckliga smaken från imovanet minskat när jag tog en stund efter jag intog Norflurazepamet

Kan tillägga att jag inte är något större fan av benzo, men det här gillar jag faktiskt... Man blir bara mer lättgående i vardagen helt enkelt. Jag ger substansen två tummar upp.
Citera
2017-03-21, 21:25
Medlem
esants avatar
Lite kuriosa:

Jag har en "sleep cycle"-app igång varje natt och de första fyra nätterna (vilka var i rad) jag sov med norflurazepam i blodet så kom varningen upp som säger ungefär: "Väldigt få rörelser detekterade, kolla så att din telefons placering är rätt.". Jag vågar säga säkert att telefonen låg korrekt placerad.

Jag tar norflura för att sova efter att ha tagit stimulanter och ev. för att reducera otrevliga biverkningar. Mängderna per gång låg väl på 1/2-1 tablett per dygn av dem på 4 mg från Asken.

Stimulanten hade använts förr så den var inget nytt. Bara reagerade på att denna "varning" dök upp fyra nätter i rad och just de första dagarna jag tog den här benson. Sedan dess har jag inte fått varningen igen och den har dykt upp extremt få gånger tidigare.

Jag vet inte om jag ska tolka detta negativt eller positivt men tyckte det var intressant i alla fall.

Någon som också använder sömnapp och sett något liknande?
Citera
2017-03-22, 00:01
Medlem
Godhetsknarkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esant
Lite kuriosa:

Jag har en "sleep cycle"-app igång varje natt och de första fyra nätterna (vilka var i rad) jag sov med norflurazepam i blodet så kom varningen upp som säger ungefär: "Väldigt få rörelser detekterade, kolla så att din telefons placering är rätt.". Jag vågar säga säkert att telefonen låg korrekt placerad.

Jag tar norflura för att sova efter att ha tagit stimulanter och ev. för att reducera otrevliga biverkningar. Mängderna per gång låg väl på 1/2-1 tablett per dygn av dem på 4 mg från Asken.

Stimulanten hade använts förr så den var inget nytt. Bara reagerade på att denna "varning" dök upp fyra nätter i rad och just de första dagarna jag tog den här benson. Sedan dess har jag inte fått varningen igen och den har dykt upp extremt få gånger tidigare.

Jag vet inte om jag ska tolka detta negativt eller positivt men tyckte det var intressant i alla fall.

Någon som också använder sömnapp och sett något liknande?
Använde förr i tiden med vristklocka. Det var som dag och natt och se sömnen med och utan.
Citera
2017-03-22, 00:06
Medlem
Godhetsknarkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snowflake.
Någon som har testat denna tillsammans med opiater?
Jag vill lägga ett starkt varningens ord för att prova opiater med oprövade rc-benzo.
Kompis dog av det, när han kombinerade flub?, han hade inte ätit den samma dag, utan det var 3 dagar efteråt. Saknar dig!
Citera
2017-03-22, 00:13
Medlem
Kajahs avatar
Efter att ha skummat genom tråden tog jag beslutet att beställa 10 ST från "Asken". Brukar vara skeptisk till diverse RC, men det här verkar positivt. Jag tänkte han dom när skiten träffar fläkten och ångesten blir för jobbig. Jag har oxascand på recept nu men kan jag råkat käka upp dom lite snabbare än tänkt pga ett par tuffa veckor. Jag är inte nybörjare på benso, men nöjde mig med att "tjata till mig" oxascand för att inte verka för pindig gentemot min läkare. Jag har förstått att dessa är effektiva mot social ångest och att det får en att slappna av och sova gott. Ska bli intressant att forska på dessa. Funkar dom bra blir det fler
Citera
2017-03-22, 13:15
Medlem
pulverform, nån...?
Citera
2017-03-22, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyronez
Är denna lik ikto?

Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Jag kan lätt jobba på den utan att vara för bäng alls, dock blir man trött av den så jag skulle sitta och gäspa på jobbet. Så det bästa tycker jag är att ta på kvällen för effekten sitter i hela dagen efter ändå så man är skön på jobbet. Ikto är nog den benson den är mest lik men riktigt mycket starkare.
Jag skulle också kunna jobba på denna om jag var tvungen att välja en benso innan kneget - närminnet får sig dock en liten törn vilket kan vara knepigt för en sån som mig som har huvudet uppe i molnen som det är. Man blir dock inte personlighetsförändrad what so ever som man kan bli av många andra bensos.. Men precis som Kool G (älskar ditt nick brorsan) säger så blir man rätt trött så om man sitter på kontor eller liknande ser det kanske inte så bra ut om man sitter och gäspar stup i kvarten.

Tycker den landar någonstans mellan ikto och diazepam effektmässigt, men med mycket mindre flumpotential än diazepam och extremt mycket mindre väckhet än ikto.

Morgnarna är helt förjävliga dock efter en natts sömn på denna - jag köpte en sån där "old school"-väckarklocka som låter som ett jävla brandlarm och den ringde i 1 minut innan jag reagerade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in