Citat:
Ursprungligen postat av
JanBertilsson
Hmm, Flunitrazolam och Flubromazelam är de enda bensona som är vidrigare än Xanor... Zolam-benzon ger EP....
Ja jävla rävgift dom flunitrazolam och flubromazolam. Samma med Alprazolam men den är lite mildare än de andra två. Denna benzo är ingen missbruks benzo utan till dom som verkligen verkligen mår skit. Tar ett par dygn innan man uppfattar norfluraz potential.
Jag har verkligen lidit i 9år av ångest och stress som fan. Stressen var på Max hela tiden. Fast berodde ju på en annan sak oxå.
Nu 48tim efter sista 12mg. Så mår jag hyffsat. Inte så stressad eller ångest men känner att snart behövs det tas en 8mg.
Sen slog det mig hur man kan säga denna benzo är. Som oxazepam typ 50-70mg typ en 8mg Norflurazepam, men effekten den släpper inte efter 2tim som på sobril, oxascand, oxazepam, same shit.
Så kollade upp och båda verkar liga i oxazolobensodiazepin katigorin.
Fast nu har ju Norflurazepam en halveringstid liknande diazepam.
Har ändå kommit fram till att denna är nog rätt stark.
Ska ta en nu så igentligen skulle jag bara behöva en 8mg per dygn. Vilket jag tänker testa för nu har jag legat på 3st 8-10mg per dygn vilket verkar vara ett jävla slöseri bara.
Så tänker köra på det för nu har jag bytt helt till denna då den är för mig en Guds gåva.
Gött man fick några tusen extra denna månaden.
Kommer bli Norflurazepam för hela slanten som blir över.
Måste stocka upp denna i labbet.