2017-03-18, 13:57
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Allvarligt?
Varför skulle jag ens vilja gö dit och kasta t.ex ketchupflaska på honom?!

Det är betydligt mycket bättre att anmäla han, till polis, hygienverket, eller vad de nu heter och till miljöförvaltningen.

Allt på lagliga grunder för att få bort hans rätt att sälja korvar. Det hjälper ingenting att kasta en ketchupflaska.

Sen kan jag kanske tycka att det är kul när någon står upp för sig, och kasta senapflaska. Men det är en annan sak. Jag personligen skulle inte göra det, och jag tycker absolut att man skall anmäla honom när han gjort något fel. Svårare än så är det inte.

Ja för anmälningarna leder ju säkert någon vart.

Anledningen att spruta ut en ketchupflaska över honom gör man för att de är roligt.
Eller kasta in nått annat kul i vagnen.
Sitt inte och klaga iaf
2017-03-18, 14:04
Bannlyst
Var kan jag köpa samma Kött till Burgare som Gubben säljer?
Vill köpa hellåda ha i Frysen
2017-03-18, 17:13
Avslutad
Vafan.. han hamnar ju bara i tjafs med en massa Fega Fittor som backar för han hela tiden ju...
Inte undra på att han är så jävla Uppblåst
Lite Ha o Bandidos här tack
2017-03-18, 17:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av albysotaren
Vafan.. han hamnar ju bara i tjafs med en massa Fega Fittor som backar för han hela tiden ju...
Inte undra på att han är så jävla Uppblåst
Lite Ha o Bandidos här tack

Som om han hade käftat med MC snubbar. Anledningen han bara hamnar i tjafs med "fega fittor" är ju helt enkelt att de bara är med dessa han vågar tjafsa med.

Han hade varit så öm och kärleksfull så, spunnit som en lite kattunge om en MC snubbe tittat förbi!
2017-03-18, 19:02
Medlem
Mvks avatar
Hade ingen aning om att han var Jude.
Märkligt att ingen snöat in sig på det tidigare.

Helt rät::
Snorvalpar får inte handla pga töntig polare som låtsasgarvar vid 42:00

Wtf:
Zigge får ingen gratis korv vid 38:46

Vad hände med att ge "hemlösa" gratis käk?

https://www.youtube.com/watch?v=LDs40K9O57Q
2017-03-18, 19:07
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Hade ingen aning om att han var Jude.
Märkligt att ingen snöat in sig på det tidigare.

Helt rät::
Snorvalpar får inte handla pga töntig polare som låtsasgarvar vid 42:00

Wtf:
Zigge får ingen gratis korv vid 38:46

Vad hände med att ge "hemlösa" gratis käk?

https://www.youtube.com/watch?v=LDs40K9O57Q
Här har du bl.a en video om mat till hemlösa https://m.youtube.com/watch?v=90jOhh9f_HU (ursäkta mobillänken).

Men folk kommer väl bara klaga på att han gör det för "likes"...

Han har sagt att han ska anordna något större med massa mat till hemlösa när han nått en viss summa (var det 15k eller något sådant?).
2017-03-18, 19:15
Medlem
Mvks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Här har du bl.a en video om mat till hemlösa https://m.youtube.com/watch?v=90jOhh9f_HU (ursäkta mobillänken).

Men folk kommer väl bara klaga på att han gör det för "likes"...

Han har sagt att han ska anordna något större med massa mat till hemlösa när han nått en viss summa (var det 15k eller något sådant?).

Jag har sett den innan men varför gör han skillnad på folk å folk?

Vissa får käk men inte andra?
Jag är inte dummare än att jag förstår att man inte kan börja langa gratis käk till hela stadens zigenare då ryktet sprider sig i stan men man ska vara jävligt försiktig med vad man säger.

Säger man att man ska langa mat till hemlösa och utsatta så får man vara konsekvent för det kommer en sån som jag och ställer frågor och rätt vad det är är man plötsligt nazist/rasse för man bara bjuder en viss typ av hemlösa.
Jesper verkar inte ha ägnat detta någon djupare tanke....
Senast redigerad av Mvk 2017-03-18 kl. 19:20.
2017-03-18, 19:29
Medlem
Citat:

Jag är inte dummare än att jag förstår att man inte kan börja langa gratis käk till hela stadens zigenare då ryktet sprider sig i stan men man ska vara jävligt försiktig med vad man säger.

Säger man att man ska langa mat till hemlösa och utsatta så får man vara konsekvent för det kommer en sån som jag och ställer frågor och rätt vad det är är man plötsligt nazist/rasse för man bara bjuder en viss typ av hemlösa.

Det är väl en djupare tanke han gjort när han bara vill servera svenskar.
2017-03-18, 19:34
Medlem
cromos avatar
Citat:

Det där eventet skulle vara innan jul och han slutade räkna vid 26.000 kr. Klart han inte vill säga hur mycket han får ihop längre för folk undrar ju hur i hela världen han ska kunna använda alla de där pengarna under ett tillfälle. Dessutom har han uttryckligen sagt att han inte kommer redovisa hur pengarna används.

Citat:

Kan inte någon som bor nära bjuda in tiggare/rumänska romer till eventet och filma när Jesper nekar dem mat? Bara att sprida ut till svensk media sen så kommer det ta hus i helvete.
2017-03-18, 19:34
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:

Därför att det är skillnad på folk och folk? Något annat vore ju lögn.

Zigenarna är knappast utlämnade och bortglömda. Staten och kommunerna ger dem en jävla massa fördelar gentemot hemlösa svenskar.
2017-03-18, 19:41
Medlem
Mvks avatar
Citat:
Därför att det är skillnad på folk och folk? Något annat vore ju lögn.

Zigenarna är knappast utlämnade och bortglömda. Staten och kommunerna ger dem en jävla massa fördelar gentemot hemlösa svenskar.

Som alltid handlar det om pengar.
Han vet att andelen "svenska" hemlösa som han bjudit på mat genom åren är en spott i havet jämfört med ziggar eller marockanska gatubarn som kommer i tusental.
Han vill verka god till minimal kostnad.
Det är det jag inte gillar.

Då får han skriva på skylten:
"Swisha till SVENSKA hemlösa/utsatta".

Hemlösa har blivit slagträn som diverse youtubers använder sig av för att få likes dessa dagar.
2017-03-18, 19:53
Medlem
Citat:
Som alltid handlar det om pengar.
Han vet att andelen "svenska" hemlösa som han bjudit på mat genom åren är en spott i havet jämfört med ziggar eller marockanska gatubarn som kommer i tusental.
Han vill verka god till minimal kostnad.
Det är det jag inte gillar.

Då får han skriva på skylten:
"Swisha till SVENSKA hemlösa/utsatta".

Hemlösa har blivit slagträn som diverse youtubers använder sig av för att få likes dessa dagar.

I sin senaste live hemifrån sa han ju att swishade pengar inte följer med till hans nya AB pga regelverk och detsamma med hans swishnummer. Enskild firmas donationer fryser inne när det blir aktiebolag som han sa att skatteverket informerat han om. Då slipper han använda 26000. Nytt swishnummer kommer i framtiden enligt hans senaste live hemifrån.

#vistårinteut

Rymdkram.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in