2017-02-23, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Han har väl någon minimal skylt "gömd" någonstans där han upplyser om att det filmas, säkert så pluttig att folk inte ser den förrän de redan fångas på film.
2017-02-24, 02:52
Medlem
Mvks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
Det är lönlöst att argumentera med hans fanboys. Majoriteten är lågintelligenta, bokstavsberikade snorungar helt enkelt. Han är väldigt vulgär och försöker framstå som en alfahanne, vilket självklart alla cucks som legitimerar hans beteende tycker är häftigt. Han är märkbart ute efter att provocera, genom att vägra säga något annat än korvarnas namn. Även turister ska få ta del av hans lågintelligenta resonemang gällande politik osv.

Jag skulle säga att han är betahannarna husgud. Det som gör vissa klipp roliga är när han stöter på någon på hans egen nivå, då går det med lätthet över till handgemäng.

Det märks också att han har stora komplex, han gillar att framstå som en framgångsrik person. Han har bl.a dragit någon rövare om att han ska ha varit aktiemäklare (!) i Spanien, vilket såklart är total bullshit. Gubben har knappt klarat av gymnasiet så chansen att han varit regelrätt banker i Madrid är ju i stort sett noll. Troligen har han varit springpojke till någon som jobbat där eller arbetat som kundsupport, något annat kan det inte varit.

Även systerns utbildning har han skrytit om, nu tryter mitt minne men hon ska vara läkare eller psykolog tydligen. I vilket fall känner han ett behov av att framstå som ytterst framgångsrik, vilket var väldigt tydligt då några herrar som var mer redigt klädda skulle köpa korv av honom och han gick fullständigt i taket över det. Det klippet ligger ute på tuben, slutade i stort sett med att herrarna drev med Jesper och frågade vilket korv de skulle få upp i röven osv efter diverse invektiv ifrån ADHD-Jesper.

För övrigt ryktas det att han beställde den nya vagnen då han blev för fet för att få plats i den gamla. Gördel ska enligt uppgift inte ha varit ett alternativ.
Mm på tal om fanboy.
Du verkar veta mer om honom än hans morsa.
Faktum kvarstår.
Packade drägg utan hyfs förtjänar avhyvling.
Tror du han hade fortsatt langa korv om han inte tjänade på det ekonomiskt?
Varenda jävel som fått sig en smocka eller verbal tillrättavisning har förtjänat det.
Allt från rosa pantern till äcklet som spottar ut allt han har i käften på bänken för han blir diskad.

Ni som är butthurt kan gå till donken, enkelt i en marknadsekonomi.
2017-02-24, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Mm på tal om fanboy.
Du verkar veta mer om honom än hans morsa.
Faktum kvarstår.
Packade drägg utan hyfs förtjänar avhyvling.
Tror du han hade fortsatt langa korv om han inte tjänade på det ekonomiskt?
Varenda jävel som fått sig en smocka eller verbal tillrättavisning har förtjänat det.
Allt från rosa pantern till äcklet som spottar ut allt han har i käften på bänken för han blir diskad.

Ni som är butthurt kan gå till donken, enkelt i en marknadsekonomi.
Jag såg någon av hans livestreams och med tanke på att alla inte har hjärnkapacitet som en guldfisk så minns vi vad som har sagts.

Han är wt och du är en fanboy som tycker han är "fett cool". Han är en obildad pajas helt enkelt. Han har uppenbara komplex för att han är korvgubbe, men han förmådde inte bättre.
2017-02-24, 05:55
Medlem
Citat:
Jag tror fortfarande att det är en olaglig handling i det han gör. Man får inte filma någon för att sedan lägga upp matrialet på nätet. Så som jag förstått det så är det okej att filma på allmänplats, råkar någon synas är det okej så länge man inte lägger upp matrialet på nätet eller så.

Jag kommer fortsätta tronpå det, förens du eller någon kan bevisa att jag har fel. Som jag tillfrågat tidigare till dig, så vill jag gärna ha källa på det du snackar om. Jag kan nämligen inte hitta det själv, på det du säger är lagligt.

Och som jag sagt det tidigare, så känns det mer rimligt att man inte har rätten att lägga upp film matrial på nätet när någon syns, utan människornas tillstånd.

Det är låter bara knäppt att kunna filma på allmänplats, och människor syns på kameran. Människan skall inte akta sig och springa iväg bara för att någon filmar. Filmaren skall anpassa sig och respektera när någon ber om att ta ner kameran, om denne inte vill vara med på deras filmning.

Lyssnar inte personen och dessutom lägger upp matrialet på nätet. Har man absoluta rättigheter att polisanmäla händelsen.

Du får gärna skicka källa på det du pratar om. Skriv inte anledningar varför det är lagligt, utan skicka bara en enkel källa, så läser jag därifrån.

Sen är det självfallet en frågetecken ifrån min sida att ingen anmält händelsen angående hans filmning. Kanske är det så att ingen har något emot att han filmar än så länge?

Jag skall söka lite runt ännu mer, för att se om det stämmer det du säger.
Megaforce har tyvärr rätt. Däremot är jag övertygad om att man inte tagit dylika situationer i beaktan vid lagens tillkomst. Jag kan självklart inte säga något med säkerhet då jag inte läst förarbetena, men det här var som sagt troligtvis inte avsikten.

Jag skulle inte bli förvånad om vi fick till en lagändring/praxis som hanterade situationer som dessa i framtiden. Detta är dock självklart enbart spekulationer från min sida.
2017-02-24, 08:08
Medlem
JBernards avatar
Ja, den där korvgubben är ett ovälkommet fenomen i vardagen. Det är väl bara att gratulera till framgångarna inom marknadsföring. En korv doppad i stark sås och livestreaming av en otrevlig idiot verkar vara framgångsfaktorerna.

Tyvärr har jag snabbt själv kollat något kort klipp och skriver i tråden så jag har också gått på det. Det känns så sossigt och sorgligt alltihop.
2017-02-24, 10:04
Medlem
Förut var jag faktiskt sugen på hans hamburgare och korvar, speciellt harikiri korvarna var jag sigen på att testa.

Men efter att lagt märke till hur han beteer sig och dessutom är ohygenist, så tappade jag absolut lusten.

Dessutom sägs ett rykte att hans korvar är inte utifrån hans egna recept. Utan han har bara ändrat namn, och bara säger att det är hans eget.

Skulle inte förvåna mig om ryktet stämde, det könns som om han är den typen.

Att han har fått hålla på såhär länge och sälja är helt otroligt tycker jag.

Är det någon som vet hur det gick med ärendet angående när han kladdade på någon annans hamburgare?
2017-02-24, 17:16
Medlem
Att harakiri-korven skulle vara Sorunda Djävulskt hot stämmer inte alls. Jag har smakat båda och det är stor skillnad mellan dem. Harakiri-korven har en konsistens som isterband, medans djävulskt hot är mer som en vanlig korv. Sen har jag svårt att begripa hur alla som inte gillar honom verkar göra det med en sån passion att de snackar om att anmäla för allt möjligt från misshandel till dålig hygien, få honom fälld och fråntagen sitt tillstånd. Gillar man inte vad han sysslar med är det väl bara låta bli att titta... Men det är tydligen väldigt provocerande för en del att det går att driva en lönsam verksamhet samtidigt som man är hemskt otrevlig mot kunderna.
2017-02-24, 18:10
Medlem
Citat:
Förut var jag faktiskt sugen på hans hamburgare och korvar, speciellt harikiri korvarna var jag sigen på att testa.

Men efter att lagt märke till hur han beteer sig och dessutom är ohygenist, så tappade jag absolut lusten.

Dessutom sägs ett rykte att hans korvar är inte utifrån hans egna recept. Utan han har bara ändrat namn, och bara säger att det är hans eget.

Är det någon som vet hur det gick med ärendet angående när han kladdade på någon annans hamburgare?
Korvarna är väl lika mycket hans egna som Scan har sina egna korvar med kryddningar. Dessutom verkar hamburgerköttet vara otroligt skabbigt, en uppvärmd sula ifrån Irland som sedan bara får lite färg på grillen, fyfan så äckligt. Puckarna som ligger i mcdonalds burgare är ju rena drömmen i jämförelse. Sedan trycker han på lite billig rydbergs dressing och någon tysk bacon på det.

På fyllan är det säkert väldigt gott, men går man ner det för att enbart äta en burgare för över 100 spänn har man inte alla hemma. Med bacon kostar ju skiten 120 kronor eller så?
2017-02-24, 18:20
Medlem
cromos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maniac666
Att harakiri-korven skulle vara Sorunda Djävulskt hot stämmer inte alls. Jag har smakat båda och det är stor skillnad mellan dem.

Det är Atom som är Sorunda Djävulskt Hot.

Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
Dessutom verkar hamburgerköttet vara otroligt skabbigt, en uppvärmd sula ifrån Irland som sedan bara får lite färg på grillen, fyfan så äckligt. Puckarna som ligger i mcdonalds burgare är ju rena drömmen i jämförelse. Sedan trycker han på lite billig rydbergs dressing och någon tysk bacon på det.

Här är hamburgarna som innehåller både ägg, soja och vetemjöl
http://www.martinservera.se/restaurangbutiker/foreningsbutiken/produkter/hamburgare-grillad/
2017-02-24, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cromo
Det är Atom som är Sorunda Djävulskt Hot.

Här är hamburgarna som innehåller både ägg, soja och vetemjöl
http://www.martinservera.se/restaurangbutiker/foreningsbutiken/produkter/hamburgare-grillad/
Så? De är ju färdiggrillad skit ifrån Irland precis som jag sa? Man förväntar sig ju inte högrevsburgare i hans sliskiga grill, men till och med färdigstekt skit hela vägen från Irland tycker jag är under en korvgubbes värdighet.
2017-02-24, 19:09
Bannlyst
Citat:

Det krävs att man är envis och håller fast vid ärena, som jag sa vi borde gå samman och göra allt för att denna fara får söka sig till Samhall. Han är farlig på alla sätt
2017-02-24, 23:10
Medlem
kingkong2002s avatar
Kollat lite på honom idag och skit vilken äcklig gubbe. Såg något klipp där en tjej åt harakiri och han spydde ut med sexistiska kommentarer t.ex. "Hon har ätit korv innan hehehe". Han sa sedan på en livestream när han satt i bilen att han var för jämställdhet och han tycker det är sjukt att hans dotter inte kommer få det lika bra som killar i samma ålder. Mhhh kanske fetton som du som är orsaken till det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in