Citat:
Tror du det krävdes kemvapenattacker för att ingripa mot Libyen? Om man ska jämföra Ghaddafi och Assadregimen, har Assad varit betydligt grövre och brutalare, och om USA inte agerar mot detta, varför ska de agera alls? Det är den insikten Assad kom till. Över 20 gånger bombade ryssarna "Aleppos Last Hospital" mellan juni och november 2016, ungefär.
Jag förstår.
Väldigt lämpligt av Assad att börja gasa sin befolkning just nu USA/NATO/ISRAEL har Regime Change högst upp på agendan. Assad blir Bad Guy som Ghadaffi och fan, jag kan ge dig en blogg som visar lite hur sjukt NATOs krigspropaganda är föressten:
https://uprootedpalestinians.wordpress.com/2016/11/21/bbc-cnn-news-caught-staging-fake-news-chemical-attacks-in-syria/
Med både BBC stagade "kemiska attacker" och Danny Rapports.
Och en fråga: Vad tror du ett israeliskt stridsflygplan gör långt inne i Syriens luftrum?
Varför har Israel sådana uppenbara problem med att SAA krossar jihadisterna i Syrien?
Jag minns läkare utan gränser just för jag själv skänkte pengar till dem, till de blev livräddare på Medelhavet och tackade nej till EU bidrag.
Amnesty är känns sedan länge, de ligger bakom all möjlig Anti-Rysk Crap - nu senast om ett tecknat förintelseläger i Syrien för "Moderata Demonstranter"
Jag står på Syrien sida, mot attacker både från Wahhabister som Sionister, NATO-soldater, allierade som White Helmets och terrorstaten Israel som visar sig rätt öppet stå på terroristernas sida i Syrien nu.
Jag förstår.
Väldigt lämpligt av Assad att börja gasa sin befolkning just nu USA/NATO/ISRAEL har Regime Change högst upp på agendan. Assad blir Bad Guy som Ghadaffi och fan, jag kan ge dig en blogg som visar lite hur sjukt NATOs krigspropaganda är föressten:
https://uprootedpalestinians.wordpress.com/2016/11/21/bbc-cnn-news-caught-staging-fake-news-chemical-attacks-in-syria/
Med både BBC stagade "kemiska attacker" och Danny Rapports.
Och en fråga: Vad tror du ett israeliskt stridsflygplan gör långt inne i Syriens luftrum?
Varför har Israel sådana uppenbara problem med att SAA krossar jihadisterna i Syrien?
Jag minns läkare utan gränser just för jag själv skänkte pengar till dem, till de blev livräddare på Medelhavet och tackade nej till EU bidrag.
Amnesty är känns sedan länge, de ligger bakom all möjlig Anti-Rysk Crap - nu senast om ett tecknat förintelseläger i Syrien för "Moderata Demonstranter"
Jag står på Syrien sida, mot attacker både från Wahhabister som Sionister, NATO-soldater, allierade som White Helmets och terrorstaten Israel som visar sig rätt öppet stå på terroristernas sida i Syrien nu.
Om du försöker på något sätt frikänna Assadregimen från kemattacken 2013 så kan du redan ge upp. Det finns SÅ mycket som talar att regimen låg bakom det att en femåring förstår det. Om du inte vet vad jag pratar om får du läsa igenom tråden igen. Det är väldigt lägligt att rebeller I DAMASKUS (förövrigt belägrad av regimen sedan början av konflikten) kan utföra en sådan avancerad attack (det bekräftas av FN-rapporten att attacken var avancerad). Varför inte välja att förse Alepporebellerna med sådan material? Det underlättar ju logistiken. Om kom igen, ledarna till länder som förser rebellerna med vapen har darrat så vort MANPADs kommer upp på agendan och du tror att de skulle gå med på att förse rebellerna på MASSFÖRSTÖRELSEVAPEN. Ja du, då är du speciell.
Ja absolut. Israels attacker har varit så hjälpsamma för rebellerna. Tack vare de israeliska attackerna har rebellerna stå utanför Assads presidentpalats. Du borde undersöka mer Israels roll om du verkligen vill förstå dig på varför de ingriper, och det med rätta.
Jag behöver inte bloggar som talar om för mig hur det ligger till. Det verkar som att du gör det, med tanke på dina ständiga hänvisningar till sådana.
Senast redigerad av Hopes.N.Dreams 2017-03-18 kl. 14:03.
Senast redigerad av Hopes.N.Dreams 2017-03-18 kl. 14:03.