Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Gällande den tråkiga PL-elvan "alla" kör med små variationer så tycker jag också det är trist. Men samtidigt så funkar det ju. Walker-Bailly-Smalling-Shaw går typ inte att springa ifrån och är starka och trycker lätt bort en anfallare och vinner boll. Särskilt Smalling upplever jag som "omöjlig", ruskigt svår att passera i 1on1. Och det är ju på EA, att de gjort en i verkligheten hygglig spelare till en av spelets bästa (för den prislappen iaf).
Om ni inte upplever samma utan tycker de här spelarna är halvkassa är det ju bara njuta av att möta dem och inte bättre lag...
att folk använder "OP" lag är ju ingen nyhet..härom året var Ibarbo, Doumbia Esswein mfl i var och vartannat lag.. det enda som kan lösa detta är lite mer krav i WL, Säsonger osv..där det kräver olika ligor osv.. hade gjort spelet mer spännande..
Cuper är för mig fullständigt idiotiskt o ta bort för där kan man göra roligare inträdeskrav..
Man får väl helt enkelt spela med vilka man vill.. men kan helt ärligt säga att jag har mindre problem med att möta Musa än tex IF Higuain som sätter varje målchans..
Även jag kör BPL lag men har förändrat lite iaf
Butland/IF Schmeichel
Clyne Matip Smalling Rose
Kante
SBC Can Dembele
Coutinho
OTW Mane & IF Firmino..
Har provat Musa, Martial mfl.. men tycker att pace inte är det avgörande iår och därför tycker jag inte de fungerar så bra..hellre en riktig målskytt med bra bollkontroll och hyfsad teknik..