2017-03-18, 01:11
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Finns ju fett med andra alternativ som är billiga?

Oblak
Tremoulinas - Ramos - Varane - De Marcos

Iborra IF - Casemiro IF

Carrasco - Williams

Pato

370k....... Fantasi?
Jag är långt ifrån 370k...
Citera
2017-03-18, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Jag är långt ifrån 370k...

Men skit i IF korten så är du nere på typ 100k... Det är inte det som är poänget. Utan att det finns andra alternativ. Och det måste väl ändå vara roligare att ha ett "personligt" lag.
Citera
2017-03-18, 01:30
Medlem
NilssooonSs avatar
Musa är så in i helvetes jävla äcklig
Citera
2017-03-18, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tabletten
Alltså, jag håller på att brinna upp så arg som jag är. Detta är typ 10 helgen i rad som det är VÄRLDENS delay, går ta mig fan inte att göra någonting. Trycker man på passknappen tar det 2 sek innan den lämnar foten. Spelarna beter sig som jävla idioter, kan inte ta emot bollen, kan inte skjuta, KAN INGENTING. Blir så jävla lack när det gäller detta. Är det så jävla svårt att skaffa stabila servrar?

Är det INGEN annan som upplever delay atm? PS4. Jag förstår inte ens varför man fortsätter spela detta spelet. Ligger 1-4 hittills, mycket bra jobbat.

Jo.. har haft så varenda gång jag spelat i fut champs förutom EN helg som var ok(inte perfekt men iaf spelbart).
Citera
2017-03-18, 02:05
Medlem
Citat:
Folks fantasi är så kass. Såhär ser 99% av lagen ut:

Butland
Shaw, smalling, bailly, walker
Kante, Eriksen, Dembele
Martial, Mane och typ Musa eller nån annan tomte... Asså varför ens spela FUT om man inte bygger ett eget lag?

Det är väl inte så konstigt att folk använder dom spelarna som är bäst utifrån sin budget. Personlig vill jag bara vinna så mycket som möjligt så jag använder dom spelarna som är bäst.
Citera
2017-03-18, 02:58
Medlem
Packade just man of the match Kante. Hur tror ni hans pris kommer utvecklas, bör jag sälja honom nu eller kommer han öka i värde? Han passar in bra i mitt lag så tänkte använda honom och sälja honom senare men om han sjunker så säljer jag honom dirr.
Citera
2017-03-18, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Det är väl inte så konstigt att folk använder dom spelarna som är bäst utifrån sin budget. Personlig vill jag bara vinna så mycket som möjligt så jag använder dom spelarna som är bäst.

Det roliga är att de finns spelare i andra ligor som är grymt mycket bättre än era OP spelare. Pato är 1000 gånger bättre än Musa te x. Här är de fantasin som är kass därmed basta
Citera
2017-03-18, 04:04
Medlem
Citat:
Det roliga är att de finns spelare i andra ligor som är grymt mycket bättre än era OP spelare. Pato är 1000 gånger bättre än Musa te x. Här är de fantasin som är kass därmed basta

Lägg ihop ett lag med Pato som är bättre än
Butland
Kante, Eriksen, Dembele
Martial, Mane och Musa

Krav:
Inte en krona dyrare än detta lag.
Citera
2017-03-18, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flankert
Lägg ihop ett lag med Pato som är bättre än
Butland
Kante, Eriksen, Dembele
Martial, Mane och Musa

Krav:
Inte en krona dyrare än detta lag.

Får bli imorgon. Men rent spontant. Typ: Moyà, Varane, Casemiro, Iborra, De Marcos, Umtiti, Williams, Carrasco, Isco, Pato, Tremoulinas.. 17300 coins

Ditt lag: 123600.. Då kan vi också passa på att uppgradera mitt lag lite. Ta bort Moyà och lägg dit IF Asenjo, samt byta ut Casemiro mot IF Casemiro. Då hamnar vi på 102550. Kanske kan göra fler uppgraderingar/ändringar.... Nä men vi tar bort Iborra mot Vazquez IF. Då hamnar vi på 119000.... svårt är de fanemig inte... Det är bara snack om att folk är lata och inte har fantasi.

Personligen spelade jag med ett BPL lag med Aguero IF på topp och Hazard TIf på kanten och Messi Toty .. Hade Kante, Dembele och De Bruyne IF på mitten. De Gea i målet och Smalling samt nån mer som jag inte minns.

Gick över till la liga med Jordi Alba, Varane, Ramos, De Marcos Casemiro, Vazquez, Ben Yedder, Neymar, Torres IF och Messi. Med Asenjo IF i målet. Fy helvete vilket roligare lag att spela med. Har ännu kvar BPL laget om jag tröttnar. Men fifa glädjen är verkligen 1000 gånger större nu med detta laget.

Därför kan jag inte förstå hur man kan tycka att det är roligt att spela med ett frenchaise lag.
Senast redigerad av Krismikk 2017-03-18 kl. 05:08.
Citera
2017-03-18, 07:35
Medlem
sonofnatures avatar
Konstigt att ej fler spelar med bony. 94 i styrka å en jävla finnishing.

Spelar med han nu. Skön !

Vilken formation e mest offensiv ?
Kör 3-4-3 nu.
Kör även hög press och offensiv.

Vet det e svårt ibland å försvara sig, men roligare framåt.

Ligger man under så oftast så vänder man då man har ett jäkla anfall. Allafall får lika.
Svårt för många att försvara sig mot 8 st på slutet.
Om dom ej parkerar bussen å maskar
Senast redigerad av sonofnature 2017-03-18 kl. 07:38.
Citera
2017-03-18, 07:43
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Får bli imorgon. Men rent spontant. Typ: Moyà, Varane, Casemiro, Iborra, De Marcos, Umtiti, Williams, Carrasco, Isco, Pato, Tremoulinas.. 17300 coins

Ditt lag: 123600.. Då kan vi också passa på att uppgradera mitt lag lite. Ta bort Moyà och lägg dit IF Asenjo, samt byta ut Casemiro mot IF Casemiro. Då hamnar vi på 102550. Kanske kan göra fler uppgraderingar/ändringar.... Nä men vi tar bort Iborra mot Vazquez IF. Då hamnar vi på 119000.... svårt är de fanemig inte... Det är bara snack om att folk är lata och inte har fantasi.

Personligen spelade jag med ett BPL lag med Aguero IF på topp och Hazard TIf på kanten och Messi Toty .. Hade Kante, Dembele och De Bruyne IF på mitten. De Gea i målet och Smalling samt nån mer som jag inte minns.

Gick över till la liga med Jordi Alba, Varane, Ramos, De Marcos Casemiro, Vazquez, Ben Yedder, Neymar, Torres IF och Messi. Med Asenjo IF i målet. Fy helvete vilket roligare lag att spela med. Har ännu kvar BPL laget om jag tröttnar. Men fifa glädjen är verkligen 1000 gånger större nu med detta laget.

Därför kan jag inte förstå hur man kan tycka att det är roligt att spela med ett frenchaise lag.

Det e sant , man ska spela med ett lag som e roligt att spela med. Dock tycker jag det e svårt å hitta ett helt lag som e skoj om man ej har coinsen.
Men spelare som man diggar e riktigt roligt att lira med.

Att folk spelar med samma typ av lag visar ju bara att mänskligheten e efterbliven. De gör ju samma målgest oxå 🙂
Citera
2017-03-18, 07:56
Medlem
EnLitenFryss avatar
Ett litet tips redan nu är att köpa på sig några spelare i alla lag som är vidare i CL och EL. De kommer ju garanterat i framtida MM och är billiga att lösa nu.

CL:
Atlético (ESP) v Leicester (ENG)
Dortmund (GER) v Monaco (FRA)
Bayern (GER) v Real Madrid (ESP)
Juventus (ITA) v Barcelona (ESP)

EL:
Ajax (NED) v Schalke (GER)
Anderlecht (BEL) v Manchester United (ENG)
Celta Vigo (ESP) v Genk (BEL)
Lyon (FRA) v Beşiktaş (TUR)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in