2017-03-08, 12:18
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Ja det e helt jävla sjukt varje gång man kommer till en match som betyder mkt tex kval final till WL eller man har 1 poäng upp till div 1 så så sitter man där och tänker hoppas jag inte får möta något värsting lag nu bara, visst såklart dyker ett jävla 10 miljoners lag upp med elva superkort, tif naingoolan if pogba if kante Ronaldo och allt vet vad, och alla äckliga fittkuk kort som e värda en förmögenhet.

Spela WL och få över 25 vinster ett par helger så ska du se att det inte är så svårt att få ihop ett liknande lag. Det räcker med att du är bra på spelet
Citera
2017-03-08, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Okej tack för feedback. 199k för en back kändes rätt saftigt men nu är han köpt.

Är Vidal värd sitt pris? Rätt onödig fråga då jag kommer köpa honom nu men ändå hehe.

Cech eller Lloris i mål? Målvakter tycker jag inte är så viktigt men nån av de två måste in för att få full kemi på alla spelare. Orolig över att Lloris "bara" är 188cm.

Vidal har jag inte kört med sen jag lirade Bayern i head2head, älskade honom då. Ska köpa in han förr eller senare, kör just nu med Renato Sanches på mitten, har coins till Vidal men vill spara tills jag har råd med en Neymar - Suarez/Griezmann - Messi trio på topp.

När det gäller målvakter så tycker jag alla är i princip lika kassa. Hade De Gea men sålde honom då jag tyckte han gjorde många misstag. Har Lloris nu och det är typ likadant, väldigt mycket misstag. Aldrig testat Cech.
Citera
2017-03-08, 12:28
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Spela WL och få över 25 vinster ett par helger så ska du se att det inte är så svårt att få ihop ett liknande lag. Det räcker med att du är bra på spelet

Jag klarar av 21 segrar i WL, mer är min fifa kunskap ej kapabel till, jag är stark offensivt men suger på riktigt defensivt .
Citera
2017-03-08, 12:34
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Jag klarar av 21 segrar i WL, mer är min fifa kunskap ej kapabel till, jag är stark offensivt men suger på riktigt defensivt .

Då är det defensiven du ska träna på Tror att det är många som har samma problem som du.

Anfalla är det enkla, att bli en bra försvarare är svårt.
Citera
2017-03-08, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
vad köpte du? Hans OTW?

EDIT: och när? för köpte du när han redan ryktades få IF så var det för sent.. när hypen är som värst stiger priserna för att snabbt droppa igen..håll på dom och se..kan ju stiga en del när han får IF kortet
Köpte två otw för några dagar sen han hade hunnit stiga en del, men antar att han kommer öka igen, köpte en otw umtiti med utifall.
Men du ha rätt han lär öka om han får
Citera
2017-03-08, 12:44
Medlem
Citat:
Cech eller Lloris i mål? Målvakter tycker jag inte är så viktigt men nån av de två måste in för att få full kemi på alla spelare. Orolig över att Lloris "bara" är 188cm.

Jag har kört med Courtois stora delar av detta året, bästa målvakten jag haft. Tog emot lite men fick byta i veckan för att få full kemi på mitt nya lag och tog in Lloris, var också orolig att han var 188cm mot Courtois 199cm. Har faktiskt inte märkt någon större skillnad utan Lloris har varit riktigt bra! Cech har jag ingen erfarenhet av tyvärr. Själv tycker jag målvakt gör ganska stor skillnad, märker direkt när man spelar med en sämre målvakt.
Senast redigerad av grahnen 2017-03-08 kl. 12:52.
Citera
2017-03-08, 12:44
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Då är det defensiven du ska träna på Tror att det är många som har samma problem som du.

Anfalla är det enkla, att bli en bra försvarare är svårt.

Har märkt att när jag möter bra spelare som lirar 4321 att deras 3 centrala mitt pressar mig sjukt högt upp i plan och står högt med backarna , jag blir slaktad...om jag själv prövar mig på liknande så går jag bort mig därbak för enkelt blir sjukt sårbar...mitt enda sätt att vinna är kontringspel typ och jag är toppclass på avslut får jag en möjlighet så sitter den typ, spelar jag utan cdm är jag div 4 spelare typ.
Citera
2017-03-08, 13:06
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Vidal har jag inte kört med sen jag lirade Bayern i head2head, älskade honom då. Ska köpa in han förr eller senare, kör just nu med Renato Sanches på mitten, har coins till Vidal men vill spara tills jag har råd med en Neymar - Suarez/Griezmann - Messi trio på topp.

När det gäller målvakter så tycker jag alla är i princip lika kassa. Hade De Gea men sålde honom då jag tyckte han gjorde många misstag. Har Lloris nu och det är typ likadant, väldigt mycket misstag. Aldrig testat Cech.
Okej. Ja jag tänkte spara till liknande trio men köpte in Vidal, Boateng och Alaba istället. Jo vem man har i mål verkar inte spela någon roll, man kan lika gärna ha en bronsmålvakt.

Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
härligt med chansningen av Gameiro. Köpte 3 för 88k...hoppat upp till 110k under natten..
Fan tänkte köpa flera stycken men köpte bara en :/ Betalade 95k på PS4.

Kör ni vänsterfotade som högerforward eller vänsterforward? Tänkte testa (måste ifall mitt lag ska ha full kemi) Griezmann som vänsterforward t.ex.
Citera
2017-03-08, 13:08
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Okej. Ja jag tänkte spara till liknande trio men köpte in Vidal, Boateng och Alaba istället. Jo vem man har i mål verkar inte spela någon roll, man kan lika gärna ha en bronsmålvakt.

Fan tänkte köpa flera stycken men köpte bara en :/ Betalade 95k på PS4.

Kör ni vänsterfotade som högerforward eller vänsterforward? Tänkte testa (måste ifall mitt lag ska ha full kemi) Griezmann som vänsterforward t.ex.

Vänsterfotade till vänster och högerfotade till höger. För att kunna skjuta i bortre hörnet utan att vika in.
Citera
2017-03-08, 13:47
Medlem
Någon som fattar vfr Gameiro flugit upp i pris?
95k igår, 110 imorse och nu 130k bin? sålt av 2 idag för 115 och 125.. båda köpta för 88...har 1 kvar

EDIT: och varför hans första IF är 30k dyrare än SIF?
Citera
2017-03-08, 14:11
Medlem
Citat:
Har märkt att när jag möter bra spelare som lirar 4321 att deras 3 centrala mitt pressar mig sjukt högt upp i plan och står högt med backarna , jag blir slaktad...om jag själv prövar mig på liknande så går jag bort mig därbak för enkelt blir sjukt sårbar...mitt enda sätt att vinna är kontringspel typ och jag är toppclass på avslut får jag en möjlighet så sitter den typ, spelar jag utan cdm är jag div 4 spelare typ.

Har exakt samma problem som dig. Spelar fan ingen roll om jag själv ställer upp defensivt 4-2-3-1 eller offensivt 4-3-1-2 jag får allt som oftast däng mot den formationen i div 1 där de är riktigt duktiga på att använda den. Speciellt när de pressar högt som du beskriver. Tålamod med boll och försöka dra ut spelet på kanterna har funkat ibland men som sagt möter man någon riktigt duktig lirare så gör de ändå 3-4 mål på mig
Citera
2017-03-08, 14:15
Medlem
Vem hade Ni valt....

SIF Carrasco eller Neymar som VF?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in