Citat:
Ursprungligen postat av
LuluBrooksie
Ständigt hör och läser man om svenska kvinnor/unga tjejer som drabbats av överfallsvåldtäkter.
Man kan inte undgå dessa händelser, som ständigt “kablas ut" på Flashback och även twitter. Övriga media är ganska tysta!
Många kvinnor tycks vara drabbade och man kan lätt få en känsla av att en av tio kvinnor blir våldtagna av relativt nyinkomna invandrare idag, men nu undrar jag hur det står till verkligheten.
Känner ni till någon personligen som har drabbats — vänligen skriv om det, men anonymiserat ex "Kvinna, 22, Karlshamn, april 2016, GM till Sverige årtal."
(Mod får gärna flytta om tråden ligger fel)
Sverige är ett litet land. Tänk på, att alla/de flesta lär ha känt till någon, som omkom på Estonia.
Alla - utom någon med en mycket smal bekantskapskrets - känner med stor sannolikhet åtminstone någon, som i sin tur känner någon kvinna som våldtagits av någon ur den manliga population, som svenska politiker har importerat.
För ca. tio år sedan så fiskade jag därför i min bekantskapskrets och lirkade in samtalen på importerad brottslighet och våldtäkter - det här är ju inte något spontant samtalsämne. Jag fick nästan genast napp;

en person berättade, att systern hade blivit nedslagen och våldtagen, när hon var ute och joggade. Det hade inträffat ngnstans i Mellansverige (lade inte platsen på minnet).
Om du undersöker din bekantskapskrets så kommer du troligen att göra samma erfarenhet. Tyvärr.