2017-03-18, 12:43
Medlem
Vikingablod76s avatar
Ja i en större stad i Skåne på 90-talet. Vill inte gå in på detaljer men dom var negros.

En tjej jag var ihop med blev våldtagen av några araber när hon bara var 13 år gammal. Slutet av 90-talet. Också i Skåne. Dom hade precis kommit hit som sk flyktingar och tjejerna i byn tyckte dom var roliga och spännande. En fest och allt spårade ur. Svinen bor i Landskrona och Hbg idag.

Känner ingen som våldtagits av en svensk. Aldrig hört ngt om det heller. Inte ens ofredande. Visst förekommer det men inget jag själv hört ngt om.
Citera
2017-03-18, 17:04
Medlem
godhetsapostelns avatar
Jag var bekant (typ växlade några ord på busshållplatsen när vi sågs) med en kvinnlig missbrukare som våldtogs och misshandlades av två svenska missbrukare.
Citera
2017-03-19, 16:54
Medlem
Vikingablod76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Jag var bekant (typ växlade några ord på busshållplatsen när vi sågs) med en kvinnlig missbrukare som våldtogs och misshandlades av två svenska missbrukare.

Det är irrelevant i tråden. Läs frågan igen.
Citera
2017-03-19, 23:55
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Det där är inte riktigt skälet till varför man röstar på 7k

Vad är då skälet till att 95 procent av kvinnliga förstagångsväljare 2014 ratade SD, och att de flesta av dessa dessutom röstade på partier som förespråkar öppna gränser? Du påstår att invandringsvurmande inte är skälet till att dessa tjejer väljer partier som hyser ett öppet hat mot det enda invandringskritiska alternativet i riksdagen. Så vad är då skälet?

Låt höra din förklaring. Detta ska bli spännande.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in