Citat:
Ursprungligen postat av
sylvia.borin
Exakt. För det första är det jobbigt att prata om. Jag har heller inget behov av att prata av mig om detta. Mår dåligt av att tänka på det och prata om det. Dessutom är det inte alla som vill en väl, vissa människor gillar ju att frossa i andra människors lidande. Det har jag noterat.
Jag vet inte vem eller vilka du syftar på, men jag gillar hur som helst inte att frossa i andra människors lidande. Däremot tycker jag att svenska kvinnor - du och dina ytterst få gelikar exkluderat - får
skylla sig själva när de blir överfallna och våldtagna av importerade araber och afrikaner. De vill ju ha skiten här. De säger det ju rakt ut. De brölar om det och viftar med sina jävla
refugees welcome-skyltar dagarna i ända. De snackar skit om Flashback och vita män, och nästan allihop avskyr SD, vilket är
det enda riksdagsparti som uppmärksammar gruppvåldtäkterna och massövergreppen som drabbar dem. De får skylla sig själva.
Jag säger inte att de förtjänar en varsin våldtäkt, men de får
skylla sig själva om det händer, och jag tycker inte längre synd om dem. Jag beklagar, men jag tycker faktiskt inte synd om dem längre. De är så urbota korkade att man inte tror det är sant. De röstar för samma skit gång efter gång efter gång. Man ser dem
aldrig i invandringskritiska sammanhang, men man ser dem
alltid i invandringsvurmande sammanhang. De praktiskt taget
ber om problem. Det är ett väldigt sjukt beteende, och så fort vita män försöker hjälpa dem så får de bara skit tillbaka.
Inte konstigt att svenska män har börjat ledsna.
Funderar själv på att sticka härifrån.