2017-03-17, 18:32
Medlem
brandbilsproffss avatar
Jag var med om sexuellt tvång av en för mig främmande man från ett afrikanskt land. Han bar vapen men använde det inte mot mig. Jag vågade inte göra motstånd då jag trodde han skulle döda mig.. Var tonåring vid tillfället. Det har gått många år men jag har fortfarande mardrömmar ibland och svårt att lita på främmande män.
Citera
2017-03-17, 18:37
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sylvia.borin
Exakt. För det första är det jobbigt att prata om. Jag har heller inget behov av att prata av mig om detta. Mår dåligt av att tänka på det och prata om det. Dessutom är det inte alla som vill en väl, vissa människor gillar ju att frossa i andra människors lidande. Det har jag noterat.

Jag vet inte vem eller vilka du syftar på, men jag gillar hur som helst inte att frossa i andra människors lidande. Däremot tycker jag att svenska kvinnor - du och dina ytterst få gelikar exkluderat - får skylla sig själva när de blir överfallna och våldtagna av importerade araber och afrikaner. De vill ju ha skiten här. De säger det ju rakt ut. De brölar om det och viftar med sina jävla refugees welcome-skyltar dagarna i ända. De snackar skit om Flashback och vita män, och nästan allihop avskyr SD, vilket är det enda riksdagsparti som uppmärksammar gruppvåldtäkterna och massövergreppen som drabbar dem. De får skylla sig själva.

Jag säger inte att de förtjänar en varsin våldtäkt, men de får skylla sig själva om det händer, och jag tycker inte längre synd om dem. Jag beklagar, men jag tycker faktiskt inte synd om dem längre. De är så urbota korkade att man inte tror det är sant. De röstar för samma skit gång efter gång efter gång. Man ser dem aldrig i invandringskritiska sammanhang, men man ser dem alltid i invandringsvurmande sammanhang. De praktiskt taget ber om problem. Det är ett väldigt sjukt beteende, och så fort vita män försöker hjälpa dem så får de bara skit tillbaka.

Inte konstigt att svenska män har börjat ledsna.

Funderar själv på att sticka härifrån.
Senast redigerad av deadset 2017-03-17 kl. 18:41.
Citera
2017-03-17, 18:46
Medlem
brandbilsproffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Jag vet inte vem eller vilka du syftar på, men jag gillar hur som helst inte att frossa i andra människors lidande. Däremot tycker jag att svenska kvinnor - du och dina ytterst få gelikar exkluderat - får skylla sig själva när de blir överfallna och våldtagna av importerade araber och afrikaner. De vill ju ha skiten här. De säger det ju rakt ut. De brölar om det och viftar med sina jävla refugees welcome-skyltar dagarna i ända. De snackar skit om Flashback och vita män, och nästan allihop avskyr SD, vilket är det enda riksdagsparti som uppmärksammar gruppvåldtäkterna och massövergreppen som drabbar dem. De får skylla sig själva.

Jag säger inte att de förtjänar en varsin våldtäkt, men de får skylla sig själva om det händer, och jag tycker inte längre synd om dem. Jag beklagar, men jag tycker faktiskt inte synd om dem längre. De är så urbota korkade att man inte tror det är sant. De röstar för samma skit gång efter gång efter gång. Man ser dem aldrig i invandringskritiska sammanhang, men man ser dem alltid i invandringsvurmande sammanhang. De praktiskt taget ber om problem. Det är ett väldigt sjukt beteende, och så fort vita män försöker hjälpa dem så får de bara skit tillbaka.

Det är ju ganska många småtjejer som aldrig ens röstat som blivit utsatta. Får de skylla sig själva?
Citera
2017-03-17, 18:54
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brandbilsproffs
Det är ju ganska många småtjejer som aldrig ens röstat som blivit utsatta. Får de skylla sig själva?

Tänk efter lite nu. De småtjejer som blev utsatta innan de var röstberättigade, vad tror du att de röstade på när de blev röstberättigade? Sverigedemokraterna?

Liten tjej blir våldtagen av invandrare.
Liten tjej får rösträtt.
Liten tjej vill ha mer invandring.
Liten tjej röstar för mer invandring så att Liten tjej 2 blir våldtagen.

Liten tjej 2 blir våldtagen av invandrare.
Liten tjej 2 får rösträtt.
Liten tjej 2 vill ha mer invandring.
Liten tjej 2 röstar för mer invandring så att Liten tjej 3 blir våldtagen.

On and on it goes.
Citera
2017-03-17, 18:59
Medlem
Pastellfisks avatar
Förvisso inget personligt men i och med att det finns målnummer kan du rota lite själv och se hur det verkar ligga till. Du kommer ganska snart se ett relativt tydligt mönster. Ett mönster som kanske råkar stämma med det du läser på FB och Twitter.

https://www.gangrapesweden.com/rapists.php

Knock yourself out..
Senast redigerad av Pastellfisk 2017-03-17 kl. 19:02.
Citera
2017-03-17, 19:01
Medlem
sylvia.borins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Jag vet inte vem eller vilka du syftar på, men jag gillar hur som helst inte att frossa i andra människors lidande.

Jag kanske var otydlig. Vad jag menade var att vissa människor gottar sig i andras elände, t ex om någon skiljer sig så tycker vissa runtomkring att det nästan är lite skönt att äktenskapet sprack. Jag har sett detta i min bekantskapskrets. Vissa människor unnar inte andra lycka och hälsa. Den typen av människor har inte jag lust att så att säga bjussa på mitt elände. Det bidrar till att jag inte pratar om vad jag varit med om.

Citat:
Däremot tycker jag att svenska kvinnor - du och dina ytterst få gelikar exkluderat - får skylla sig själva när de blir överfallna och våldtagna av importerade araber och afrikaner. De vill ju ha skiten här. De säger det ju rakt ut. De brölar om det och viftar med sina jävla refugees welcome-skyltar dagarna i ända. De snackar skit om Flashback och vita män, och nästan allihop avskyr SD, vilket är det enda riksdagsparti som uppmärksammar gruppvåldtäkterna och massövergreppen som drabbar dem. De får skylla sig själva.

Jag förstår hur du känner, jag resonerar likadant emellanåt. Men kom ihåg att många av dem som utsätts är väldigt unga och inte har röstat.
Citera
2017-03-17, 19:10
Medlem
Frixys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Ständigt hör och läser man om svenska kvinnor/unga tjejer som drabbats av överfallsvåldtäkter.
Man kan inte undgå dessa händelser, som ständigt “kablas ut" på Flashback och även twitter. Övriga media är ganska tysta!
Många kvinnor tycks vara drabbade och man kan lätt få en känsla av att en av tio kvinnor blir våldtagna av relativt nyinkomna invandrare idag, men nu undrar jag hur det står till verkligheten.

Känner ni till någon personligen som har drabbats — vänligen skriv om det, men anonymiserat ex "Kvinna, 22, Karlshamn, april 2016, GM till Sverige årtal."

(Mod får gärna flytta om tråden ligger fel)

Ja. Flicka, 17 år, Göteborg. Gruppvåldtäkt, en sån där "festvåldtäkt" om man säger så. Ingen överfallsvåldtäkt ute på stan alltså, så det kanske inte var vad du frågade efter?
Citera
2017-03-17, 19:28
Medlem
snapphonas avatar
Jag känner inte en enda svensk tjej som inte någon gång har blivit antastad av en invandrare - oftast en främling - på ett eller annat sätt. Dock inget överfall eller fullbordad våldtäkt. (Vad jag vet).

Oftast har det handlat om påträngande kontaktförsök som ibland urartat. På busshållplatser, i skolan, på krogen, i badhuset, på biblioteket... Ibland ensamma förövare, ibland i grupp.

Däremot är det inte så att detta sker jämt och ständigt. Men alla - precis alla - har någon gång varit med om det. Ofta mer än en gång.

Å andra sidan känner jag inte en enda svensk tjej som inte någon gång har blivit ofredad av en svensk. Oftast nåt fyllo eller en otrevlig kille på krogen. Men fördelningen är väldigt skev. Sett till Sveriges demografi borde de flesta förövare varit svenskar. Istället är det tvärtom. 8 av 10 Mena.

Jag vet också några som har blivit våldtagna, men inte av främlingar. Utan av pojkvänner, ex-pojkvänner, vänner eller "ragg". Både invandrare och svenskar bland förövarna. Har förövrigt även icke-svenska tjejkompisar som blivit utsatta för diverse saker, det är inte bara svenska tjejer som drabbas. Men det stämmer att grövre sexualbrott inte är något man pratar högt om. Många berättar om de har blivit tafsade på, särskilt om förövaren var en främling och de är upprörda. Men ingen berättar för vem som helst att de blivit våldtagna, särskilt inte om förövaren är någon de känner.
Citera
2017-03-17, 20:18
Medlem
Tardoliciouss avatar
En mycket nära släkting till mig. Högstadieåldern. Gruppvåldtagen utomhus av fyra klasskamrater. Ingen polisanmälan. Hon började knarka och tog snart sitt liv.
Citera
2017-03-17, 20:35
Medlem
Svejks avatar
Vi provar ett annat forum.

Integration och invandring --> Brott och brottsbekämpning
/Moderator
Citera
2017-03-17, 20:38
Medlem
Jag "känner"(den ena pratar jag inte med idag) två svenska kvinnor som blivit våldtagna av utlännungar. En vet jag var av en muslimsk man. Den andra vet jag bara att det va en blatte, om han va muslimsk vet jag inte.
Citera
2017-03-17, 21:02
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frixy
Ja. Flicka, 17 år, Göteborg. Gruppvåldtäkt, en sån där "festvåldtäkt" om man säger så. Ingen överfallsvåldtäkt ute på stan alltså, så det kanske inte var vad du frågade efter?
Ja men precis, du kan ju läsa. Alltså förstår du säkert varför jag inte är intresserad av en "festvåldtäkt inomhus bland" vänner""-story.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in