2017-03-16, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raxie
Jahapp..

TOTGS-Fährmann?
MOTM-Sommer?
IF-Leno
Eller NIF-Neuer?

Fährmann kändes klockren först, men hans låga kick-rating gör mig oroad för utkast(om det hänger ihop?) och insparkar.. det senare är trots allt en av dom största källorna till baklängesmål för mig :/
Kör IF Leno just nu och är faktiskt riktigt nöjd hyffsat pris osså
Citera
2017-03-16, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jockel
Någon sugen truppbyggare som sitter med lite inspiration?

Efter 4 raka torsk så sålde jag av mitt Bundesliga lag.

Jag har 715k att bygga nytt för. Gärna PL men gillar inte valen som finns på VB.

Brukar oftast spela 4-1-2-1-2 (2)

:-)

https://gyazo.com/f4d200f6fafcf7c10b3fe30325f85dcd

Det här laget kör jag med. Alla spelare har 10 kemi i 4-4-2 och kostar nog ganska precis 715k med keimistilerna.

Alla offensiva spelare har 4 skill moves utom Lukaku.
Lukaku och dembele är vänster fotade, resten högerfot av de offensiva spelarna.
Dembele går att uppgradera till De Bruyne.
Går att uppgradera till coleman som HB.
Går att byta till Shaw som LB och lägga pengarna på annat.
Går att byta De Gea mot Courtios för ett billigare alternativ.
Sedan självklart går det att uppgradera till Lacazette's andra 86-kort när pengar finns.
Alla är väldigt fysiska, kanske onödigt fysiska :-)
Senast redigerad av Flankert 2017-03-16 kl. 17:40.
Citera
2017-03-16, 18:24
Medlem
Celebrate St. Patrick's Day from March 16th to 20th with the release of "The Green Team." Get these unique player items to complete the Pot of Gold Squad Building Challenges!

St. Patrick's Day items are available by chance when opening FIFA 17 Ultimate Team™ Packs.

Det släpps alltså ett fullt lag med gröna kort kl 19.00, alltså 24st spelare. Verkar vara identiska med deras vanliga kort. Dessa behövs sedan för att lösa SBC's.

https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/news/2017/fut-st-patricks-day?sf53237390=1
Citera
2017-03-16, 18:24
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
The Green Team gets released in 1hr, at 6pm UK! You'll need these to complete some of the new SBCs, also live at 6pm UK.

Gröna kort med samma stats som vanliga korten alltså. Som kommer krävas i några av de sbcer de kommer släppa.

Så jävla sniket. "Här har ni ett gäng snygga men värdelösa kort, som enbart kommer behövas för att lösa sbc (så de blir snordyra från start för du kommer omöjligen kunnat investera i korten på förhand). Gl hf!"

Kommer definitivt inte lira fut 2018 om inget drastiskt sker. Ea kan suga. Nej, det är inte bara det här. Det är all skit de gör som ackumuleras. Skippar fixa buggar och fel i flera upplagor av samma spel tex. Gör avsiktligt fut manuellt och drygt med söka, byta trupper osv för att öka behovet av consumables mm.

Jag håller på mina McGeady ändå. Kanske kommer en Sbc som gör jackpot, kanske inte. Om nej kommer jag ändå gå plus minus noll och jag har gjort 9k profit på de andra femton jag sålt ändå.
Citera
2017-03-16, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Gröna kort med samma stats som vanliga korten alltså. Som kommer krävas i några av de sbcer de kommer släppa.

Så jävla sniket. "Här har ni ett gäng snygga men värdelösa kort, som enbart kommer behövas för att lösa sbc (så de blir snordyra från start för du kommer omöjligen kunnat investera i korten på förhand). Gl hf!"

Kommer definitivt inte lira fut 2018 om inget drastiskt sker. Ea kan suga. Nej, det är inte bara det här. Det är all skit de gör som ackumuleras. Skippar fixa buggar och fel i flera upplagor av samma spel tex. Gör avsiktligt fut manuellt och drygt med söka, byta trupper osv för att öka behovet av consumables mm.

Jag håller på mina McGeady ändå. Kanske kommer en Sbc som gör jackpot, kanske inte. Om nej kommer jag ändå gå plus minus noll och jag har gjort 9k profit på de andra femton jag sålt ändå.

likadant förra året..gröna kort som inte var ett skit bättre.. hyfsat menlösa EA är
Citera
2017-03-16, 18:30
Medlem
Koromans avatar
Är Lacazette något att ha som striker i en 4-3-3(4)? Någon som testat Di Maria eller Robben som yttrar eller strikers? Dela gärna med er om era åsikter om ni testat någon av dessa herrar!
Citera
2017-03-16, 18:40
Medlem
De är inte dumma EA, hittar alltid vägar att lura investerare.
Citera
2017-03-16, 18:55
Medlem
Hej och hå!

Är det någon som spelar med Torres IF på topp här? Har honom och han ligger på 119 mål på 125 matcher... Så jävla sjukt med tanke på att han har average stats
Citera
2017-03-16, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herculande
Hehe alltid kul med folk som upplevt samma på spelet!

Jag kör med Bale på Högerkanten och han är äckligt effektiv om motståndaren lämnar stora luckor på kanten. Annars har jag ingen jätte snabb spelare. Kör med Griezmann på topp och han är inte direkt snabb.. men jag brukar å andra sidan inte leva på kontringsspel så det kvittar för mig!

Har Messi TOTY på högerkanten. Det hjälper Finns ju inga bra VY i Laliga förutom Ronaldo och Neymar. Men vägrar ha två "superstjärnor" i samma lag. Så jävla tråkigt
Citera
2017-03-16, 19:10
Medlem
Herculandes avatar
Haha vann två Patricks-day kort i mina FUT Champs paket..
Citera
2017-03-16, 19:10
Medlem
där rök Mcgeady ner till discard.. hmm frågan e om man ska plocka upp några i hopp om att det kommer krävas någon form av IF kort för SBC?
Citera
2017-03-16, 19:11
Medlem
Frågan är om det är värt att göra två st SBC med irländare för att få 2st Untradeable Green Players. Sedan använda dem två i den minsta pot of gold 20,000-100,000. Minst 20k tillbaka iaf. Har inte någon som helst koll på värdet på irländarna. Har 27st i klubben sedan tidigare så behöver inte köpa något för att lösa dem två. Kanske är mer värt att sälja av dem löst...

Citat:
Ursprungligen postat av Herculande
Haha vann två Patricks-day kort i mina FUT Champs paket..

Va fick du sålt dem för?
Senast redigerad av grahnen 2017-03-16 kl. 19:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in